تحول دیجیتال در NHS – در سال 2023 چه انتظاری داریم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در جدیدترین از مجموعه مقالات، کریس وایت هاوس، متخصص سیاست گذاری فناوری پزشکی در ارتباطات Whitehouse و صندلی از انجمن صنفی ارولوژی، خوانندگان را در مورد تحول دیجیتال در NHS به روز می کند و به سال جدید نگاه می کند.

سال 2022 سال بسیار مهمی برای خدمات بهداشتی بوده است. چالش‌های مختلف از تغییرات قانونی از طریق قانون بهداشت و مراقبت 2022 تا افزایش روزافزون مراقبت‌های انتخابی، رهبران NHS را ملزم به سازگاری و پذیرش روش‌های جدید کار کرده است. تحول در فضای دیجیتال به خوبی در حال انجام است، بر اساس برنامه بلند مدت NHS در سال 2019، که تعهد این سرویس به حمایت از تحول دیجیتال را به ثبت رساند.

در ماه مه، کمیته منتخب بهداشت و مراقبت اجتماعی تحقیقی را در مورد تحول دیجیتال در NHS راه اندازی کرد. این کمیته شروع به بررسی استفاده کنونی از فناوری دیجیتال در مراقبت های بهداشتی و بررسی چگونگی نیاز به تغییر برای ارائه بهبود در نتایج و خدمات بیماران کرد. کمیته، مانند دولت، در هفته‌های اخیر تغییرات خاص خود را داشته است، اما با این وجود، در اوایل این ماه به بررسی عمیق این موضوعات بازگشت.

کمیته در آخرین جلسه تحقیق خود در 15 نوامبر، از شهودی که نماینده سازمان‌های بهداشتی با نفوذ بودند، از جمله صندوق پادشاهی و کالج سلطنتی پزشکان عمومی استماع کرد. این جلسه تعداد زیادی از مسائل مربوط به استفاده از فناوری را پوشش داد که منعکس کننده تأثیرات گسترده پذیرش دیجیتالی شدن در سراسر خدمات بهداشتی بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استفاده جدید از مس در طراحی ماده کنتراست MRI

مانند نوآوری medtech، انگیزه اصلی تحول دیجیتال در NHS باید ارائه نتایج پزشکی بهتر برای بیماران باشد. با این حال، تحول دیجیتال همچنین می‌تواند سیستم‌های فناوری اطلاعات کارآمد و متصل را ارائه دهد، به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی کمک کند تا ارتباط بهتری برقرار کنند و فشارهای نیروی کار را در زمان تقاضای بی‌سابقه کاهش دهند.

همه‌گیری تلاش‌های دولت را برای پذیرش فناوری‌های دیجیتال از سر ضرورت تسریع کرد، با این حال برای بیشتر افراد تمایلی به بازگشت به روش‌های تفکر پیش از همه‌گیری وجود نخواهد داشت. بخش‌های مجازی، عینک‌های هوشمند، و برنامه‌های سلامت و تندرستی، همگی نمونه‌های عالی از فناوری‌های دیجیتالی هستند که مراقبت از بیمار را در خانه ارائه می‌کنند.

بیانیه پاییزی صدراعظم متعهد به افزایش شفافیت داده ها در سراسر NHS است، که از تلاش ها برای قادر ساختن بیماران برای تصمیم گیری در مورد محل دسترسی به مراقبت های خود و از کدام ارائه دهنده حمایت می کند. این کشور همچنین متعهد به اصلاح قوانین حفظ شده اتحادیه اروپا در زمینه فناوری دیجیتال و علوم زیستی، برای باز کردن رشد در این بخش‌ها است. افزایش شفافیت داده ها بین سازمان ها با توجه به نقش مهمی که بخش مستقل در مقابله با عقب ماندگی ایفا می کند، حیاتی خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم همگام‌سازی برنامه مایکروسافت برای انجام کار در ویندوز

نوآوری‌ها وجود دارند، اما اگر می‌خواهند خدمات از فرصت‌ها به‌طور کامل استفاده کنند، نیاز به همکاری همه جانبه است. پزشکان باید در این فرآیند مشارکت داشته باشند تا در مورد اینکه کدام تغییرات نتایج بهبود یافته ای را هم برای بیماران و هم برای کل خدمات ارائه می دهد، راهنمایی کنند. همانطور که در جلسه تحقیق کمیته به درستی اذعان شد، پزشکان در حال حاضر به شدت تحت فشار هستند، بنابراین همکاری دشوار است، اما با این وجود باید در اولویت باقی بماند.

جلسه تحقیق همچنین در مورد نیاز به “تغییر فرهنگ” در سازمان ها برای تسهیل تحول دیجیتال بحث کرد. با توجه به اینکه فناوری در زندگی روزمره ما پذیرفته شده و رایج تر است، دشوار است که عدم تمایل به پذیرش فناوری دیجیتال را به عنوان یک موضوع در آینده ببینیم.

با نگاهی به سال 2023، می‌توانیم انتظار ظهور فناوری‌های جدید و هیجان‌انگیزی را داشته باشیم، شروع به ایجاد مقررات واضح‌تر در مورد برنامه‌های سلامت روان، و یک حرکت جدید توسط NHS برای ارائه قرار ملاقات‌های GP مجازی. با نزدیک شدن به پایان سال جاری، دلیلی داریم که به آینده خوش بین باشیم، اما تنها در صورتی که دولت و NHS بتوانند فرصت های ارائه شده را به طور کامل به حداکثر برسانند.

سوالات یا نظرات مربوط به این مقاله را می توان با نویسنده در آدرس زیر مطرح کرد chris.whitehouse@whitehousecomms.com.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YelKXh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *