ترازو New Withings بار سنگین دانستن وزن خود را پنهان می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ترازو New Withings بار سنگین دانستن وزن خود را پنهان می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

امروز، چهارده سال پس از معرفی اولین ترازوی توسط این شرکت، استارتاپ گجت سلامت Withings، ترازوی هوشمند بدن را معرفی می کند. ترازو 100 دلاری برادر نوزاد در خط ترازو هوشمند این شرکت است که شامل ترازو 200 دلاری Body Comp و 400 دلاری Body Scan نیز می شود.

این ترازو شامل یک صفحه رنگی (زیبا!) و یک حالت “چشم های بسته” است، که در آن ترازو وزن کاربر را پنهان می کند – در برنامه ردیابی می شود اما روی صفحه نمایش داده نمی شود. یک مکمل عالی برای افرادی که ممکن است بخواهند وزن خود را در طول زمان ردیابی کنند یا اطلاعات سلامتی خود را با پزشک یا متخصص تغذیه در میان بگذارند، اما لزوماً نیازی به دانستن جزر و مد وزن خود در طول هفته ندارند.

مقیاس سطح ابتدایی آنالیز امپدانس بیوالکتریکی چند فرکانسی (BIA)، سنسورهای وزن دقیق و الگوریتم‌های پیشرفته را ترکیب می‌کند و بینش و تحلیل سلامت را ارائه می‌دهد. این شرکت می‌گوید که تجزیه و تحلیل دقیق وزن و ترکیب بدن و همچنین اندازه‌گیری‌های پیشرفته سلامتی، از جمله ضربان قلب، چربی احشایی، سن متابولیک* و میزان متابولیسم پایه را ارائه می‌کند. همه اندازه‌گیری‌ها در برنامه این شرکت نشان داده می‌شوند، که می‌تواند با سایر برنامه‌های داده سلامت (مانند برنامه‌های تناسب اندام و گوگل) همگام شود.

هیچ چیز سیاه و سفیدی در مورد سلامتی وجود ندارد. اما ترازو، هستند. اعتبار تصویر: بادو

فناوری BIA این شرکت با ارسال یک سیگنال الکتریکی کوچک از طریق بدن کار می کند که مقاومت و واکنش بافت های بدن در برابر جریان را اندازه گیری می کند. با استفاده از فرکانس های متعدد، این شرکت می گوید که می تواند تصویر کامل تری از سلامت بدن ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با رسیدن اپل به 3 تریلیون دلار، زمان آن فرا رسیده است که باشگاه فناوری بزرگ را تکان دهد

کاربران می توانند به جای وزن خود، پیام های انگیزشی یا اطلاعات روزانه مانند تعداد قدم ها، کیفیت هوا و آب و هوا را ببینند.

Mathieu Letombe، مدیرعامل Withings در بیانیه‌ای به TechCrunch گفت: «Body Smart افزودنی فوق‌العاده به مجموعه ترازوهای هوشمند Withings و یکی از غنی‌ترین ترازوها در قیمت آن در بازار است. «بادی اسمارت که برای بهبود زندگی کاربران طراحی شده است، بازار را با ارائه خوانش های بسیار دقیق و دقیق همراه با داده ها و توصیه های بهداشتی روشنگر و عملی ارتقا می دهد. این دستگاه سطح جدیدی از دقت و وضوح را به پیچیدگی های سلامتی در دستگاهی با طراحی زیبا که در هر خانه ای مناسب است، به ارمغان می آورد.

مقیاس جدید امروز در دسترس است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lrxzOu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *