ترزو 16 میلیون دلار برای استخراج داده های کلیدی از قراردادها به دست می آورد •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حاکمیت قراردادی اقداماتی است که برای اطمینان از رعایت شرایط توافق شده بین شرکت و تامین کنندگان آن انجام می شود. این یک بخش اساسی از انجام تجارت است و عواقب اشتباه کردن آن می تواند شدید باشد. مک‌کینزی تخمین می‌زند که حاکمیت قراردادی ضعیف می‌تواند تا 9 درصد از کل درآمد سازمان‌ها را متحمل شود، که معادل 1.4 تریلیون دلار برای Fortune 500 به تنهایی و 6.4 تریلیون دلار در همه شرکت‌های تجاری سازمانی است.

چالش‌های مربوط به حاکمیت قراردادها به ظهور استارت‌آپ‌هایی مانند Icertis دامن زده است که اخیراً ۱۵۰ میلیون دلار با ارزش ۳.۲ میلیارد دلار برای ساخت ابزارهای قراردادی خود تضمین کرده است. LinkSquares در ماه آوریل 100 میلیون دلار برای پلتفرم تجزیه و تحلیل قرارداد مبتنی بر خود دریافت کرد، در حالی که ContractPodAi، یک رقیب نزدیک، ده ها میلیون دلار برای دیجیتالی کردن بررسی قراردادها جمع آوری کرده است.

یک شرکت نسبتاً جدید در این فضا Terzo است که توسط Brandon Card، Al Giocondi و Pradeep Thangavel در سال 2020 تأسیس شد. Terzo مجموعه ای از نرم افزارهای پردازش قرارداد، از هوش مصنوعی برای استخراج داده ها در قراردادهای مربوط به هزینه و درآمد یک شرکت استفاده می کند. روابط تامین کننده و مشتری آنها

با توجه به اینکه علاقه سرمایه‌گذاران به استارت‌آپ‌های مدیریت قرارداد کاهش نیافته است، Terzo امروز دور ۱۶ میلیون دلاری سری A را به رهبری Align Ventures با مشارکت TYH Ventures، Engage Ventures، Human Capital و سایر سرمایه‌گذاران نهادی ناشناس بست. درآمد حاصل از آن، مجموع جمع آوری شده شرکت را به بیش از 18 میلیون دلار می رساند، و کارت، که در سمت مدیر عامل Terzo خدمت می کند، می گوید که آنها در راستای ابتکارات فروش و بازاریابی Terzo و همچنین افزایش قابلیت های هوش مصنوعی پلتفرم قرار خواهند گرفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Google خلاصه مکالمات Workspace Spaces Chats را معرفی می کند •

Card گفت: “همانطور که فناوری ما تکامل می یابد، هدف ما ارائه بینش پیشرفته در مورد امور مالی و بودجه است.” «سیستم‌های قرارداد برای موارد استفاده قانونی و تیم‌های حقوقی برای تمرکز بر تهیه پیش‌نویس و بندها ساخته شده‌اند. هیچ تحلیل یا بینش مالی برای رهبران وجود ندارد تا تصمیمات انه تری بگیرند. ترزو برای حل این مشکل تاسیس شد.

اعتبار تصویر: ترزو

کارد می‌گوید تجربیاتش در ، جایی که او مدیر پورتفولیوی سازمانی در مایکروسافت کلود بود، الهام‌بخش او برای تأسیس Terzo شد. جوکوندی از نقش های مدیر حساب در اوراکل و IBM آمد. در مورد تانگاول، او نزدیک به هفت سال را در بخش مهندسی در Freshworks گذراند تا اینکه در کنار Card و Giocondi بپیوندد.

کارت می‌گوید که هوش مصنوعی Terzo با استفاده از قراردادهای تجاری واقعی برای استخراج داده‌هایی مانند موجودی و هزینه‌ها، تحت نظارت یک تیم تضمین کیفیت برای اطمینان از صحت پایه، آموزش دیده است. Terzo با پلتفرم‌های منابع سازمانی مانند SAP و Oracle یکپارچه می‌شود تا تعهدات قراردادی و تاریخ انقضا، از جمله معیارهای مربوط به سیاست‌های محیطی، اجتماعی و حاکمیتی را ردیابی کند.

Card گفت: «ترزو برای مخاطبان فناوری اطلاعات ارزشمند است، زیرا به آنها اجازه می دهد داده ها را سریعتر ببینند. ما پلتفرمی ایجاد کرده‌ایم که مدیریت داده، اتوماسیون و هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند، اما همچنین افراد را در جریان نگه می‌دارد.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم نمایش گوشی اندروید در ویندوز 11

VCها در فناوری حقوقی مدیریت قرارداد مانند Terzo، نوید می بینند، شاید تا حدی به دلیل نرخ بالای پذیرش مشتری. بر اساس یک نظرسنجی قانون بلومبرگ در سال 2020، بیش از نیمی (56٪) از وکلای داخلی گفتند که از برنامه های مدیریت قرارداد استفاده می کنند. (این در حالی است که صنعت حقوقی در پذیرش فناوری جدید بسیار کند عمل می کند.) اگر روند فعلی ادامه یابد، Markets and Markets پیش بینی می کند که بازار چرخه عمر مدیریت قرارداد از 1.5 میلیارد دلار در سال 2019 به 2.9 میلیارد دلار تا سال 2024 رشد خواهد کرد.

کارت می‌گوید که Terzo بیش از ده‌ها مشتری دارد، از جمله یک خرده‌فروش Fortune 50 و بزرگترین پردازشگر معاملات مالی در جهان. او می‌گوید، برنامه سال آینده این است که درآمد را به بیش از 50 درصد از هزینه‌های کلی ترزو برساند و در سال 2024 به حد نصاب برسد.

Card افزود: “ما تا سال 2025 به یک تجارت سودآور تبدیل شده ایم.” هم همه گیری و هم رکود فناوری فعلی به ما آموخته است که چگونه یک کسب و کار ناب را اداره کنیم که بر رشد کارآمد متمرکز است. رکود فعلی باعث شده است که مشتریان ما هزینه ها و بودجه بندی را در اولویت قرار دهند، بنابراین ما به این موضوع به عنوان یک باد مثبت در مسیر سال 2023 نگاه می کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aXl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *