تسریع نوآوری: Medtech در میدلندز

زمان مطالعه: 4 دقیقه

ملانی دیویدسون، مدیر اجرایی موقت سازمان صنعت علوم زیستی مدیلینک میدلندز، توضیح می‌دهد که چرا اکوسیستم میدلندز به گونه‌ای منحصربه‌فرد است که می‌تواند فناوری پزشکی را شکوفا کند.

میدلندز در قلب بخش‌های پزشکی و علوم زیستی بریتانیا قرار دارد. با حدود 1200 شرکت در این صنعت، این منطقه دارای بیشترین تعداد مشاغل پزشکی در بریتانیا است و دومین کارفرمای بزرگ است که از بیش از 32000 شغل بسیار ماهر در علوم زیستی پشتیبانی می کند.

میدلندز به‌عنوان دومین خوشه بزرگ شرکت‌های عرضه و خدمات فناوری پزشکی در کشور، به‌طور ایده‌آل برای حمایت از توسعه، ساخت و اجرای فناوری‌هایی که از رویکردهای نوآورانه در مراقبت‌های بهداشتی پشتیبانی می‌کنند، هم‌تراز است. از بسیاری جهات، این به لطف اکوسیستم آکادمیک، تجاری و بالینی (ABC) و جمعیت متنوع و پایدار منطقه است. به اندازه کافی بزرگ است که طیف وسیعی از مشاغل، موسسات، تراست های NHS و دانشگاه ها را داشته باشد، اما به اندازه ای کوچک است که مردم بتوانند یکدیگر را بشناسند و روابط قوی ایجاد کنند.

این منطقه همچنین دارای بالاترین تعداد بزرگسالان جوان در بریتانیا است، و آنها از طیف قومی و فرهنگی متنوع و متنوعی می آیند، که نه تنها دیدگاه و اشتیاق جوانی را ارائه می دهد، بلکه مجموعه ای متنوع از ایده ها را نیز ارائه می دهد، که اگر ضروری است. شما می خواهید چیزی جدید یا نوآورانه برای برهم زدن قالب رویکردهای سنتی. این جمعیت جوان نیز پایدار است، که برای کسانی که به دنبال انجام آزمایش‌ها و مطالعات بالینی هستند، سود زیادی دارد.

با توجه به تعداد بالای دانشگاه ها و کالج ها، میدلندز دارای استخر عظیمی از افراد است که در رشته های داده های دیجیتال و مراقبت های بهداشتی تحصیل می کنند که نشان دهنده نیروی کار بالقوه آینده است. این زمین حاصلخیز منجر به چندین پیشرفت هیجان انگیز در منطقه شده است، از جمله پروژه هایی که به استفاده از هوش مصنوعی در کاربردهای پزشکی می پردازند. رویکردهای جدید برای تشخیص – از دیجیتال تا شیمیایی – و اکتشاف مراقبت از راه دور و دیجیتالی کردن آزمایش‌های بالینی، برای کاهش کمبود کارکنان مراقبتی و بهداشتی و اطمینان از تنوع بیشتر بیماران.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  EIB برای پلتفرم تشخیص سپسیس وام 20 میلیون یورویی به DeepUll می دهد

نوآوری در عمل

جوایز کسب‌وکار سالانه مدیلینک میدلندز، با حمایت دانشگاه بیرمنگام و شتاب‌دهنده فناوری‌های سلامت دقیق، در ماه مارس در سالن بزرگ دانشگاه بیرمنگام برگزار شد و طیف متنوعی از مشاغل پیشگام علوم زیستی و پزشکی را در میدلندز به نمایش گذاشت.

Bioxhale برنده جایزه One to Watch در وست میدلندز شد. برای این دسته، هیئت داوران مستقل ما دعوت شدند تا مشاغلی را که پتانسیل رشد بالایی دارند، معرفی کنند. ماموریت Bioxhale این است که با ارائه دستگاه‌های نمونه‌گیری تنفسی، اندازه‌گیری‌ها و خدمات آنالیز با کیفیت بالا، تست تنفس را برای همه، همه جا و در هر زمان در دسترس قرار دهد. این شرکت آزمایش‌های تنفسی را به‌عنوان آینده تشخیص و پایش سلامتی با پتانسیل تشخیص زودهنگام بیماری، نتایج درمانی بهتر و افزایش نرخ بقا می‌بیند.

همچنین InoCardia به عنوان “One to Watch” در منطقه East Midlands شناخته شد، یک استارت آپ تحقیقاتی قراردادی که خدمات ارزیابی سمیت قلبی را به مشتریان داروسازی و بیوتکنولوژی ارائه می دهد. با توجه به اینکه سمیت قلبی دومین علت بزرگ شکست تحقیق و توسعه دارویی است، InoCardia مجموعه ای از سنجش های سمیت قلبی پیش بینی کننده منحصر به فرد را برای پشتیبانی از الزامات آزمایش شرکت های داروسازی و بیوتکنولوژی ساخته است. این تنها ارائه‌دهنده در جهان است که ارزیابی سمیت قلبی پیش‌بینی‌کننده را از طریق طراحی، ضربه، هدایت، نامزدی نامزد و مراحل نظارتی تحقیق و توسعه دارویی ارائه می‌دهد.

ما خوشحالیم که نسل بعدی سازمان‌های نوآورانه پزشکی را برجسته می‌کنیم که نه تنها به دنبال حل برخی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشتی و مراقبتی کشور هستند، بلکه سهم ثابتی در اقتصاد پر رونق میدلندز دارند.

پشتیبانی تخصصی برای تسریع رشد

واضح است که میدلندز فرصت های برجسته ای را برای مشاغل در بخش علوم زیستی ارائه می دهد. برای نزدیک به دو دهه، مدیلینک میدلندز با کمک به شرکت‌های علوم زیستی و فناوری پزشکی در میدلندز برای ایجاد، توسعه، و غلبه بر موانع رشد، حمایت تجاری تخصصی را برای تحریک رشد این بخش ارائه می‌کند.

با مهارت‌ها، دانش، تخصص، شبکه و ارتباطات خود، منابعی برای ارائه پشتیبانی مرتبط داریم که فرصت‌ها و شبکه‌ها را ایجاد می‌کند. ما به اعضا دروازه‌ای برای اتصال ضروری به جوامع دانشگاهی، تجاری و بالینی ارائه می‌دهیم، که به حرکت در چشم‌انداز نوآوری بهداشتی پیچیده‌تر و پیشروی مشارکت‌های مشترک جدید کمک می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت اکانت تبلیغاتی فیسبوک و دسترسی به صفحه

از سال 2019، مدیلینک میدلندز کمک کرده است تا حدود 80 میلیون پوند بودجه برای بخش علوم زیستی منطقه تامین کند، به ازای هر 1 پوند پول عمومی، 47 پوند سرمایه گذاری ایجاد کرده و با 1700 شرکت کوچک و متوسط ​​این بخش درگیر بوده و در چهل و هفت شرکت نقش موثری داشته است. همکاری دانشگاه و 34 دوره کارآموزی برای مشاغل علوم زیستی.

از جمله موفقیت‌های اخیر ما، پیشنهاد ما با شورای شهر ناتینگهام برای عضویت در صندوق رفاه مشترک بریتانیا است. مدیلینک میدلندز 271872 پوند از دولت بریتانیا از طریق این صندوق دریافت کرد تا از رشد کسب و کار حمایت کند تا صنایع فناوری پزشکی و سلامت در سراسر شهر ناتینگهام ارائه کند.

صندوق شکوفایی مشترک بریتانیا (UKSPF) یکی از ستون‌های اصلی دستور کار دولت بریتانیا است که تا مارس 2025 مبلغ 2.6 میلیارد پوند برای سرمایه‌گذاری محلی فراهم می‌کند. هدف این صندوق بهبود غرور در محل و افزایش شانس زندگی در سراسر بریتانیا است. سرمایه گذاری در جوامع و مکان ها، حمایت از کسب و کار، مردم و مهارت های محلی.

پروژه Medilink Midlands بر ارائه پشتیبانی کسب و کار و نوآوری به شرکت‌هایی که قبلاً در بخش علوم زیستی و فناوری پزشکی در شهر ناتینگهام هستند یا در حال انتقال به آن هستند، تمرکز می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ناتینگهام همچنان در سطح جهانی به عنوان شهری برای پیشگامان فناوری پزشکی و نوآوری سلامت شناخته می‌شود.

ما مشتاقانه منتظر حمایت از شرکت های بیشتری در شهر هستیم تا مزیت رقابتی خود را افزایش داده و همکاری با تامین کنندگان و شرکای صنعت، تحقیقات دانشگاهی، NHS، دولت محلی و سایر ذینفعان بخش را تسهیل کنیم.

از Medilink Midlands به عنوان بخشی از تیم Medilink در Stand B60 در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در 7-8 ژوئن بازدید کنید. ثبت نام رایگان در www.med-techexpo.com.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LuWORO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *