تسلا دسترسی سوپرشارژر غیر تسلا را به چین گسترش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تسلا دسترسی سوپرشارژر غیر تسلا را به چین گسترش می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برخی از خودروهای غیر تسلا در چین اکنون می توانند در سوپرشارژرهای منتخب این شرکت شارژ شوند سه شنبه گفت. دسترسی گسترده همچنین در نقاط شارژ مقصد خاصی در دسترس خواهد بود، که اتصالات دیواری موجود در مکان‌های عمومی هستند.

به گفته تسلا، برای شروع، 10 ایستگاه سوپرشارژ در سراسر پکن و شانگهای، و همچنین 120 نقطه شارژ مقصد در 25 استان و شهر، برای خودروهای الکتریکی غیر تسلا در دسترس خواهند بود.

این اولین باری است که تسلا برنامه آزمایشی سوپرشارژ EV غیر تسلا را در چین، یکی از بزرگترین بازارهای خود، باز می کند، اما این خودروساز به طور پیوسته دسترسی به شبکه بیش از 45000 سوپرشارژر خود را در سراسر جهان افزایش می دهد. در ماه فوریه، این شرکت در پاسخ به طرح 7.5 میلیارد دلاری پرزیدنت جو بایدن برای شارژ EV، دسترسی به سوپرشارژرها در سراسر ایالات متحده را دو برابر کرد. تسلا همچنین اخیراً شبکه خود را در بخش هایی از اروپا باز کرده است.

از لحاظ تاریخی، شبکه سوپرشارژر تسلا از یک کانکتور اختصاصی استفاده کرده است که فقط با وسایل نقلیه تسلا مناسب است. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت راه‌حلی به نام Magic Dock ارائه کرده است که دسترسی خودروهای غیر تسلا را به شارژرهای خود آسان‌تر می‌کند.

تسلا بیش از 1600 ایستگاه سوپرشارژ در چین و بیش از 700 نقطه شارژ مقصد را اداره می کند.

در سرزمین اصلی چین، حدود 37 مدل می‌توانند از شارژرهای تسلا استفاده کنند، از جمله خودروهایی از Aiways، BMW، Porsche، BYD، Dongfeng، Ford، Geely، Zeekr، Polestar، Nio، Volvo، XPeng و غیره.

رانندگان باید برنامه تسلا را دانلود کنند، یک حساب کاربری ایجاد کنند و برای یافتن و استفاده از نزدیکترین ایستگاه، گزینه «Charge non-Tesla automjets» را انتخاب کنند.

همانطور که تسلا در بازارهای دیگر انجام داده است، این شرکت احتمالاً به تدریج آزمایشی را به ایستگاه‌ها و مدل‌های بیشتری در آینده گسترش خواهد داد. چین بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی در جهان را دارد و فروش خودروهای الکتریکی در سال 2021 بیش از نیمی از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cguSVH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *