تلاش برای پایداری: برنامه های اوون مامفورد پیش از سال 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اوون مامفورد در پایان MEDICA 2022 در دوسلدورف، فرصتی داشت تا در مورد مبرم ترین مسائل صنعت با دیگر کارشناسان صنعت بحث کند، و امسال یکی از آنها بیشتر از همیشه حاضر بود: پایداری.

اعتباربخشی اوون مامفورد به عنوان یک شرکت B-Corp، تمایل آن را برای تبدیل شدن به چراغی در صنعت برای ابتکارات پایدار خود تسریع کرده است. در حالی که منتظر سال 2023 هستیم، جسپر جانسون، مدیر تجهیزات پزشکی در Owen Mumford، بینشی از روندهای رو به رشدی که در سال آینده و بعد از آن در دستگاه های پزشکی خواهیم دید، ارائه کرده است.

اولویت بندی سیاره از طریق نوآوری داخلی

صنعت ما به طور فزاینده ای آگاه است که باید در تضمین آینده ای بهتر برای کره زمین نقش داشته باشد. اما، بر اساس گفتگوهای ما در MEDICA 2022، تعبیه شیوه های پایدار در صنعت هنوز در مراحل ابتدایی خود است.

این ممکن است به دلیل ماهیت دلهره آور اقدامات مورد نیاز باشد. با توجه به اینکه بسیاری از محصولات در این بخش یک بار مصرف هستند، ممکن است برای شرکت ها غیرممکن به نظر برسد که واقعاً پایدار شوند.

در Owen Mumford، کلید استراتژی ما اتخاذ رویکردی جامع است. این امر با اعتباربخشی و مشارکت با سازمان‌های پیشرو پایداری برای ارائه پشتیبانی و فرصتی برای به اشتراک گذاشتن بینش با مشاغل همفکر و بررسی راه‌هایی که می‌توانیم در داخل نوآوری کنیم، پشتیبانی می‌شود.

بخش مهمی از استراتژی پایداری ما، اهداف کاهش انتشار است. ما متعهد به کاهش 50 درصدی انتشار کربن تا سال 2030 و انتشار صفر خالص تا سال 2045 هستیم که منعکس کننده هدف NHS است. در سال 2021 ما موفق شدیم انتشار کربن Scope 1 و 2 را در سایت های Owen Mumford تا 27.3٪ کاهش دهیم – و از آن زمان به شناسایی بهبودها در کل زیرساخت خود و کاهش تأثیر خود ادامه داده ایم.

پیوستن به جنبش B Corp

برای تأکید بر این تعهد، ما به یکی از اولین شرکت‌هایی در صنعت تبدیل شده‌ایم که به وضعیت B Corp دست یافته‌ایم، که توسط آزمایشگاه B ارزیابی شده است تا استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست‌محیطی بالا، شفافیت و مسئولیت‌پذیری را برآورده کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به آزمایش‌کنندگان بتا اجازه می‌دهد وضعیت پرچم اندروید را به‌روزرسانی کنند: گزارش

تفکر پشت B Corp این است که چالش برانگیزترین و فوری ترین مشکلات جهان را نمی توان صرفاً توسط دولت ها حل کرد. اگر هدف محدود کردن گرمایش زمین به زیر 1.5 باشد، مشاغل در همه جا باید به طور کامل درگیر شونددرجهC باید به دست آید و توسعه پایدار باید در استراتژی یک شرکت گنجانده شود.

معرفی ابزار تجزیه و تحلیل چرخه عمر ما – برای درک اثرات زیست محیطی محصولات ما

در داخل، یکی از بزرگترین جهش‌های ما در تلاش برای پایداری، پیاده‌سازی LCA (ابزار ارزیابی چرخه حیات) در سراسر فرآیندهای تولیدمان است. برای اندازه‌گیری تأثیر کربن و نفی هرگونه خروجی کربن منفی، ابزار داخلی ما به ما این امکان را می‌دهد که آن را در کل چرخه عمر توسعه و توزیع یک محصول اندازه‌گیری کنیم – به ما این امکان را می‌دهد که مراحل بعدی تولید دستگاه‌های پزشکی خود را متحول کرده و آینده خود را اثبات کنیم.

اهمیت اهداف مبتنی بر علم

به عنوان یک تجارت علم محور، اهداف روشن مبتنی بر علم تثبیت شده مسیری کاملاً تعریف شده برای کاهش انتشار CO2 فراهم می کند. ما مفتخریم که یکی از اولین 1000 کسب و کار جهانی هستیم که برای تعهد 1.5 درجه سانتیگراد به Business Ambition ثبت نام کرده است. این ابتکار از اعضا می خواهد متعهد شوند که تا سال 2050 به انتشار خالص صفر برسند و با اثرات مخربی که افزایش 1.5 درجه سانتی گراد یا بالاتر در دمای جهانی ایجاد می کند، مبارزه کنند. با معرفی LCA ما، و همچنین تلاش بیشتر در مورد تحقیق و توسعه – ما در تلاشیم تا به کار در جهت این اهداف ادامه دهیم، و مایل به حمایت از سایرین در صنعت هستیم که به دنبال انجام همین کار هستند.

چه چیز دیگری در حال تغییر است؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مسدود کردن آدرس ایمیل در Apple Mail در iPhone، iPad و Mac

یکیشن ها و روبات ها به سرعت در حال رشد و توسعه هستند – نه تنها در محیط های بالینی بلکه در خانه های بیماران. فناوری نه تنها می‌تواند خود دستگاه‌ها را ارتقا دهد، بلکه می‌تواند پشتیبانی کل‌نگر بیشتری را در خارج از محیط‌های بالینی نیز فراهم کند. برنامه ها به راحتی بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی را به هم متصل می کنند، دید و مدیریت شرایط را افزایش می دهند و به کاهش بار فزاینده خدمات بهداشتی کمک می کنند. از آنجایی که چالش های مالی و لجستیکی جهانی گریبانگیر ارائه دهندگان سلامت در سراسر جهان است، نوآوری در اتوماسیون می تواند یک پیشرفت خوشایند در صنعت باشد.

علاوه بر این، فرسودگی شغلی یک مشکل فزاینده شدید در میان پزشکان در سراسر جهان است. تأثیر طولانی‌مدت همه‌گیری COVID-19 همچنان فشار بی‌سابقه‌ای بر آن‌ها وارد می‌کند، که با بحران‌های کنونی بر سر تأمین انرژی و هزینه‌های زندگی تشدید می‌شود – تأثیر انسانی بر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی (HCPs) باید در نظر گرفته شود.

مانند همه تولیدکنندگان دستگاه‌های پزشکی، ما می‌دانیم که مسئولیت آسان‌تر کردن زندگی HCPها با محصولاتی که ایمن و قابل اعتماد کار می‌کنند – و حمایت از آنها با مشارکت قوی و همکاری مؤثر هستیم.

Jesper Jonsson، مدیر تجهیزات پزشکی در Owen Mumford گفت: “واضح است که پایداری اکنون یک هدف واقعی برای بسیاری از ما در صنعت تجهیزات پزشکی است، و چیزی است که ما در Owen Mumford به نوآوری بیشتر و بینش در مورد چگونگی انجام آن اختصاص داده ایم. برای آینده ای بهتر تلاش کنید

معرفی LCA ما تنها یکی از اولین گام‌هایی است که برداشته‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که کل فرآیند تولید و آینده‌اندیشی ما در قلب کاری که انجام می‌دهیم پایداری دارد و از تعهدات و مشارکت‌های ما در ادامه به سمت هدف خود حمایت خواهد کرد. برای متعادل کردن سود، مردم و سیاره.”

برای مشاهده آخرین گزارش اقدام مسئولانه Owen Mumford، اینجا را کلیک کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jMa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *