تنظیم رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چند بار یک را دیده اید استوری اینستاگرام در جایی که یک رنگ است که عکس اصلی را می پوشاند؟

بیش از یک بار، درست است؟ کنجکاوی به سراغ شما آمده و باعث شده است که برای دیدن تصویر روی پست یا نمایه آنها کلیک کنید.

طبیعی است که حساب‌های شرکت یا حساب‌های بازاریابی شخصی از شما می‌خواهند تا با پوشاندن متن یا تصاویر کلیدی، روی پست کامل کلیک کنید، و این باعث می‌شود شما بخواهید بدانید چه چیزی در پشت آن وجود دارد. این فرصت های زیادی را به ارمغان می آورد.

اگر می خواهید از این تکنیک استفاده کنید اما نمی دانید چگونه به جای درستی آمده اید. در این پست با نحوه تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام خود آشنا می شوید.

بیا بریم!

نحوه تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام

یک قلم و کاغذ بردارید، زیرا ما در حال آموزش نحوه تغییر رنگ پس زمینه یک استوری اینستاگرام هستیم.

هر کاربر شبکه های اجتماعی می تواند این کار را به تنهایی انجام دهد، صرف نظر از اینکه یک حساب کاربری یا حساب شخصی است.

1. روی نماد استوری اینستاگرام کلیک کنید

با محتوایی که می خواهید به اشتراک بگذارید، به اینستاگرام بروید. برای آپلود یک داستان جدید، روی نماد در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

2. عکس یا ویدیو را انتخاب کنید

چه چیزی را می خواهید آپلود کنید؟ آنچه را که قرار است در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید انتخاب کنید: یک عکس یا ویدیو از کتابخانه خود، یا یک عکس یا ویدیو در آن لحظه بگیرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  41+ بهترین ایده هدیه سایبر دوشنبه: AirPods، Keurig، روبات‌های جاروبرقی، سرخ کن‌های هوا و موارد دیگر

گرفتیش؟ بیا ادامه بدیم!

3. بر روی گزینه “Draw” کلیک کنید

هنگامی که کادر کامل را به دست آوردید، روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید، که دو گزینه را نشان می دهد: Draw یا Save.

در اینجا شما چند گزینه دارید، اما ما فقط علاقه مندیم رنگی را که قرار است به عنوان پس زمینه استفاده کنید انتخاب کنیم. در پایین صفحه، مجموعه وسیعی از گزینه ها دارید.

هر رنگی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. توصیه ما این است که اگر عکسی با رنگ های غالب دارید، چیزی شبیه به آن را انتخاب کنید تا کنتراست عمده ای وجود نداشته باشد.

4. روی صفحه نگه دارید

آیا رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام جدید خود را انتخاب کرده اید؟ اکنون صفحه را برای چند ثانیه نگه دارید و به طور خودکار اینستاگرام استوری اینستا شما را با رنگ انتخابی شما پوشش می دهد.

سپس شما دو گزینه برای پس زمینه خود دارید: اولین قلم مو کل تصویر را پوشش می دهد و با قلم مو سوم می توانید مقداری از رنگ را پاک کنید تا بتوانید تصویر را در پس زمینه ببینید.

5. ویرایش داستان خود

اکنون که نحوه تغییر رنگ پس‌زمینه در استوری‌های اینستاگرام را یاد گرفتید، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که پست خود را مطابق میل خود ویرایش کنید. پس از پاک کردن بخش‌هایی از پس‌زمینه، برای تشویق کلیک‌ها، باید استیکر اضافه کنید، پروفایل‌های دیگر را ذکر کنید یا یک GIF اضافه کنید.

پس زمینه استوری اینستاگرام

چگونه بخشی از پس زمینه استوری خود را پاک کنیم؟

اگر می خواهید بخشی از پس زمینه رنگی جدید خود را پاک کنید و تکه ای از تصویر خود را نشان دهید، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه پاک کن که به عنوان آخرین گزینه در کنار قلم های مختلف برای طراحی ظاهر می شود کلیک کنید.

چرا از رنگ پس زمینه در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید؟

این تکنیک افزودن رنگ به استوری شما زمان زیادی نمی برد، پس چرا وقتی محتوای خود را پست می کنید این کار را انجام ندهید؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نسخه Last of Us 2 PS5 ظاهرا توسط آهنگساز بازی تایید شده است

با برخی از مزایای ارسال این نوع محتوا آشنا خواهید شد:

کلیک ها را تشویق کنید

اگر یک داستان IG را با پیوندی به محتوای خارجی، ویدیوی یوتیوب، فروشگاه آنلاین یا محتوای فید خود به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید از این تکنیک برای دریافت کلیک استفاده کنید.

پوشاندن بخشی از تصویر یا ویدیوی شما می تواند کاربر را تشویق کند تا روی پست شما کلیک کند، ترافیک وب ایجاد کند یا تعامل بیشتری با پست شما ایجاد کند. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید آنچه را که پست کرده اید تغییر دهید: حذف، پست جدید و غیره.

استوری های شخصی اینستاگرام بسازید

هر چیزی که به استوری خود اضافه می کنید چیزی است که آن را از بقیه متفاوت می کند. رنگ‌های پس‌زمینه، عکس‌ها یا محتوای دیگر را امتحان کنید و لمس شخصی خود را اضافه کنید.

اگر از ابتدا سبک خود را ایجاد کنید، به شما خدمات خوبی خواهد داد، زیرا کاربران فقط با دیدن داستان های شما، برند شما را شناسایی می کنند.

خلاقیت خود را نشان دهید

قلم مو را بردارید و با استفاده از تمام گزینه هایی که اینستاگرام ارائه می دهد، با استوری های خود کنید.

رنگ‌های مختلف را امتحان کنید، بخش‌های خاصی از تصویر یا ویدیوی خود را پاک کنید، GIF، استیکر و غیره اضافه کنید. از همه گزینه‌ها برای ایجاد تعامل با محتوای خود بهره ببرید.

اکنون می دانید که چگونه رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام خود را تغییر دهید. دست به کار شوید و شروع به تولید محتوا برای حساب خود کنید!

آیا می خواهید بدانید چگونه استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

با Metricool می توانید استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید: بهترین زمان برای ارسال پست برای مخاطبان خود را پیدا کنید، استوری خود را در Metricool تغییر دهید و تجزیه و تحلیل عملکرد خود را مشاهده کنید!

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، ما این راهنمای بازاریابی اینستاگرام را از تیم متریکول توصیه می کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ypwqoU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *