توییتر اکنون به کاربران پولی اجازه می دهد ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اکنون به کاربران پولی اجازه می دهد ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر تغییراتی را در برنامه پولی خود ایجاد کرده است که به مشترکین اجازه می دهد ویدیوهای دو ساعته را آپلود کنند – محدودیت 60 دقیقه قبلی را افزایش می دهد.

شرکت نیز صفحه آبی توییتر خود را اصلاح کرد و گفت که محدودیت اندازه فایل ویدیویی برای کاربران پولی از 2 گیگابایت به 8 گیگابایت افزایش یافته است. در حالی که قبلاً آپلود ویدیوهای طولانی تر فقط از طریق وب امکان پذیر بود، اکنون از طریق برنامه iOS نیز امکان پذیر است. با وجود این تغییرات، حداکثر کیفیت برای آپلود همچنان 1080p باقی می ماند.

تحت رهبری ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی شروع به حرکت هایی برای تسهیل بارگذاری و مصرف طولانی ویدیو کرد. این شرکت قابلیت آپلود طولانی ویدیو را در دسامبر گذشته راه اندازی کرد و اخیراً به آن اضافه شده است کنترل های جدید سرعت پخش در وب نیز.

استفاده از ویژگی آپلود طولانی ویدیو نشان می دهد مانند همه در پادکست شروع به آپلود قسمت های خود در توییتر کرده اند. علاوه بر این، پس از اخراج از فاکس نیوز، تاکر کارلسون گفته است که یک برنامه جدید را در پلت فرم رسانه های اجتماعی راه اندازی خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش برای رفع عدم کارکرد صدای مایکروسافت تیمز در ویندوز 11

ماسک بارها تمایل خود را برای ساخت یک “یکیشن همه چیز” از توییتر ابراز کرده است با پلتفرم هایی مانند یوتیوب رقابت کنید. برای این کار، او ابزارهای زیادی را با تمرکز بر خالق ارائه کرده است، از جمله افزایش محدودیت کاراکتر به 10000 برای کاربران پولی، ارائه پشتیبانی از قالب‌بندی متن، و راه‌اندازی مجدد Super Follows به عنوان اشتراک.

هفته گذشته، این شرکت تحت یک تغییر مدیریتی بزرگ قرار گرفت و لیندا یاکارینو از NBCU را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد. در زمان اعلام این خبر، ماسک گفت که به عنوان رئیس هیئت مدیره باقی خواهد ماند و مسئولیت هایی مانند “CTO، نظارت بر محصول، نرم افزار و سیستم ها” را بر عهده خواهد گرفت.

توییتر همچنین با رقبایی از شبکه های اجتماعی مختلف مانند Mastodon، Bluesky و Post.News روبرو است. یک مطالعه اخیر از Pew نشان داد که 60٪ از کاربران آمریکایی توییتر در سال گذشته برای چند هفته از این پلتفرم فاصله گرفتند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sIGNQA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *