توییتر به طور تصادفی کاربران را از سیستم خارج می کند. خواهش میکنم.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم توییتر به طور تصادفی کاربران را از سیستم خارج می کند. خواهش میکنم.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر هنوز نمرده است، فقط به طور تصادفی تعدادی از کاربران خود را از سیستم خارج می کند. پس از گزارش اوایل امروز مبنی بر اینکه توییتر با مشکلی مواجه شده است که به افراد اجازه می‌دهد بایوس خود را ویرایش کنند تا به طور خلاصه تیک‌های تایید شده خود را بازیابی کنند، وب‌سایت توییتر امروز بعدازظهر شروع به خروج اجباری کاربران به صورت تصادفی کرده است. تعدادی از شکایات در مورد این مشکل در خود توییتر وجود دارد که نشان می دهد حداقل برخی از آنها می توانند پس از بوت شدن از سایت دوباره وارد شوند.

به نظر می رسد این مشکل در حال حاضر بر کاربران که از توییتر از طریق وب استفاده می کنند تأثیر می گذارد. برخی ادعا می کنند که به طور مکرر از سیستم خارج می شوند.

ما متوجه شدیم که این مشکل زمانی رخ می دهد که شما در حال مرور توییتر هستید. صفحه رفرش می شود و سپس کاربران توییتر (از جمله چند نفر از ما در TechCrunch) به وب سایت پیش فرض کاربران خارج شده منتقل می شوند. این صفحه مجموعه‌ای از توییت‌ها و گزینه‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانید از طریق Google یا Apple یا با ایجاد یک حساب کاربری جدید وارد شوید. بسیاری از مردم (که حدس می زنیم از طریق تلفن خود توییت می کنند) می گویند که نمی توانند از طریق هیچ یک از روش های معمول به سایت بازگردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هی نگاه کن، OpenAI در حال حاضر حتی غنی تر شده است

ما نیز با این مشکل روبرو هستیم، زیرا به صفحه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم کد را از یک برنامه تولیدکننده کد وارد کنیم. اما پس از وارد شدن کد، صفحه فقط رفرش می شود و ما را یک بار دیگر به همان صفحه Loged Out برمی گرداند.

وب سایت Downdetector همچنین افزایش شدید شکایات کاربران در مورد سایت را نشان می دهد که نشان می دهد مشکل نسبتاً گسترده است.

توییتر هنوز این مشکل را از طریق حساب‌های رسمی توییتر یا پشتیبانی توییتر خود تأیید نکرده است.

این باگ نمونه دیگری از مشکلات فزاینده ای است که به دنبال تسلط ایلان ماسک بر شبکه اجتماعی و اخراج قابل توجه کارکنان مهندسی که این انتقال منجر شد، رخ داده است. از آن زمان، توییتر طیف وسیعی از مشکلات را تجربه کرده است، از جمله اشکالاتی در Twitter Circle که توییت‌های خصوصی را به عموم نشان می‌دهد، جدول‌های زمانی شکسته، لینک‌ها و تصاویر شکسته، پیام‌های خطا نادرست فعال شده، و چندین بار خاموشی را تجربه کرده است. در همان زمان، این شرکت خود را به تبلیغ‌کنندگان و سازندگان معرفی می‌کند و پیشنهاد می‌کند که آینده‌اش تبدیل به یک یکیشن فوق‌العاده است که پرداخت‌ها را نیز ارائه می‌کند.

در واقع، در آخر هفته، ماسک حتی تبلیغ کرد که چگونه ناشران رسانه – گروهی که او اخیراً با دوبله کردن رسانه‌هایی مانند NPR و PBS “با بودجه دولتی” از خود بیگانه شده است – می‌توانند از طریق توییتر برای مقاله‌های جداگانه پول خرد ارائه دهند. یک مفهوم مشابه اکنون توسط رقیب توییتر Post در حال آزمایش است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین روتر مش در انگلستان برای خانه های بزرگ

با این حال، مشخص نیست که هیچ یک از برنامه های بزرگ توییتر هرگز مورد توجه قرار گیرد.

از این گذشته، فروش بیشتر چیزی در وب سایتی که کاربران نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، سخت است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NfYrWV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *