توییتر بی سر و صدا سیاست های مربوط به سوءجنسیت ترنس ها را حذف می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بی سر و صدا سیاست های مربوط به سوءجنسیت ترنس ها را حذف می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر دستورالعمل‌های تعدیل محتوای خود را در رابطه با محتوای نفرت‌انگیز به‌روزرسانی کرد و سیاستی را حذف کرد که نام‌گذاری یا سوءجنسیت هدفمند افراد تراجنسیتی را ممنوع می‌کرد. این سیاست که در سال 2018 تصویب شد، صراحتاً اعلام کرد که قوانین توییتر را نقض می کند که به طور مکرر و هدفمند یک تراجنسیتی را با نام یا ضمایر اشتباه فراخوانی کند.

مشاهده شده توسط GLAAD، این تغییر اعلام نشده به دستورالعمل های محتوای نفرت انگیز در اوایل آوریل رخ داد. بقیه صفحه وب که این خط‌مشی‌ها را توضیح می‌دهند، بدون تغییر به نظر می‌رسند.

قبل از تغییر، طبق آرشیو اینترنتبخش فرعی این سیاست شامل موارد زیر است: “این شامل سوءجنسیتی هدفمند یا بی نام کردن افراد تراجنسیتی است.” آن خط از آن زمان حذف شده است.

دستورالعمل‌های توییتر همچنان می‌گوید که کاربران نمی‌توانند بر اساس جنسیت، هویت جنسی یا تمایلات جنسی به دیگران حمله کنند. با این حال، این حذف بندی که به صراحت از ترنس ها محافظت می کند، بخشی از یک روند ادامه دار است که در آن توییتر نسبت به افراد LGBTQ+ خصمانه تر شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی: رقابت خود را شکست دهید

از زمان تصاحب ماسک، این پلتفرم خود را منحل کرده است شورای اعتماد و ایمنی و حساب ها را بازگرداند از کاربرانی که قبلاً ممنوع شده بودند، مانند نویسنده جوردن پیترسون و نشریه طنز محافظه کار The Babylon Bee، که هر دو به دلیل آزار و اذیت هدفمند تراجنسیتی ها تحریم شدند. گزارشی از GLAAD و Media Matters همچنین نشان داد که از زمان تصاحب ایلان ماسک، استفاده از توهین ضد دگرباشان جنسی “آرایشگر” افزایش یافت.

«این تصمیم برای عقب انداختن ایمنی LGBTQ، توییتر را حتی با ، Pinterest و Meta که همگی سیاست‌های مشابهی را برای محافظت از کاربران تراجنسیتی خود حفظ می‌کنند، در زمانی که لفاظی‌های آنلاین ضد تراجنسیتی منجر به تبعیض و خشونت در دنیای واقعی می‌شود، دور می‌کند. رئیس و مدیر عامل GLAAD سارا کیت الیس در بیانیه ای گفت.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CGyZrJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *