توییتر رقیب Koo در برزیل در عرض 48 ساعت بیش از 1 میلیون دانلود دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم میکروبلاگینگ خانگی Koo App روز دوشنبه اعلام کرد که پاسخ قوی از سوی کاربران برزیلی دریافت کرده است و بیش از 1 میلیون بارگیری را ظرف 48 ساعت پس از راه اندازی در آن بازار ثبت کرده است.

رقیب Koo قصد دارد با در دسترس قرار دادن این برنامه برای کشورهای بیشتر و راه اندازی به چندین زبان جهانی، موقعیت خود را در سطح جهانی تثبیت کند.

این اعلامیه در زمانی است که ایلان ماسک میلیاردر توییتر را تحت کنترل خود درآورده و تغییرات گسترده ای را به راه انداخته و بسیاری از کارمندان را اخراج کرده است.

کو در بیانیه ای در روز دوشنبه گفت: “پلتفرم میکروبلاگینگ چند زبانه هند، Koo App، با اضافه شدن زبان پرتغالی در برزیل راه اندازی شد و اکنون به 11 زبان مادری در دسترس است.”

کو در ادامه گفت: ظرف 48 ساعت پس از راه اندازی، این پلتفرم “پاسخ فوق العاده ای” از سوی کاربران برزیلی با بیش از 1 میلیون بار دانلود دریافت کرد.

کو در چند روز گذشته رتبه اول را در هر دو فروشگاه پلی استور و اپ استور اپل به خود اختصاص داده است.

در بیانیه آمده است: «با ورود پرفروش یک پلتفرم باز برای بیان خود در زبان‌ها، کو اخیراً شاهد 2 میلیون Koos و 10 میلیون لایک در عرض 48 ساعت، فقط توسط کاربران در برزیل بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ویندوز 11 یک ابزار عیب یابی برای یکی از بحث برانگیزترین الزامات مشخصات خود دریافت می کند

Aprameya Radhakrishna مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Koo گفت که این پشتیبانی گواهی است بر این که این پلتفرم مشکلی را برای کاربران زبان مادری نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان حل می کند.

اوایل این ماه، کو اعلام کرد که مجموع دانلود آن از مرز 50 میلیون (5 کرور) عبور کرده است. این پلتفرم در اوایل سال 2020 با هدف تبدیل شدن به جایگزینی برای سایر گزینه های موجود میکروبلاگینگ از جمله توییتر راه اندازی شد.

این یک پلتفرم میکروبلاگینگ چندزبانه است که هندی ها را قادر می سازد تا خود را به صورت آنلاین به زبان مادری خود بیان کنند. در حال حاضر، Koo به 10 زبان از جمله هندی، مراتی، گجراتی، پنجابی، کانادا، تامیل، تلوگو، آسامی، بنگالی و انگلیسی در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uHg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *