تگرا مدیکال گواهینامه ISO 14001 را در قاره آمریکا دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Tegra Medical، سازنده قراردادی تجهیزات پزشکی و عضو SFS، که مقر آن در Heerbrugg سوئیس است، گواهینامه ISO 14001 را در هر چهار مکان خود در قاره آمریکا کسب کرده است.

گواهینامه ISO 14001، استاندارد شناخته شده ای برای سیستم های مدیریت زیست محیطی، به شرکت هایی اعطا می شود که جنبه های کسب و کار خود را شناسایی و مدیریت می کنند تا اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهند. صدور گواهینامه با یک خط پایه ایجاد می شود که پس از حسابرسی گسترده رویه های یک شرکت تعیین می شود.

ممیزی با برنامه ای برای بهبود در مناطق انتخاب شده دنبال می شود. برخی از زمینه های Tegra Medical که بر روی آنها تمرکز روی بهبود است عبارتند از استفاده مجدد از مواد، کاهش ضایعات، کمپوست سازی، و ارزیابی تجهیزات از نظر سن و بهره وری انرژی. مکان کاستاریکا در حال حاضر تقریباً تمام انرژی خود را از منابع تجدیدپذیر دریافت می کند.

والتر کوبلر، مدیرعامل تگرا مدیکال، گفت: «تگرا مدیکال قاطعانه متعهد به کمک به دنیای سبزتر برای نسل‌های آینده است. به عنوان بخش پزشکی SFS، Tegra Medical پایداری را بخشی از DNA خود قرار داده است. این طرز فکری است که برای ذینفعان ما ارزش ایجاد می کند زیرا معیارهای ESG کل نگر (محیط زیستی، اجتماعی، حاکمیتی) را در تمام کارهایی که انجام می دهیم القا می کنیم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Apple TV Plus بیشتر شبیه Netflix می شود – و این باعث می شود ارزش آن بسیار بهتر شود

ادواردو منا فعالیت های کیفیت، محیط زیست، بهداشت و ایمنی را برای Tegra Medical از محل این شرکت در کاستاریکا رهبری می کند.

وی افزود: کار سخت برای دریافت گواهینامه ISO 14001 نه تنها به نفع سیاره ما خواهد بود، بلکه کارایی بسیاری از فرآیندهای تولید ما را به همراه خواهد داشت. با صدور گواهینامه، ما فرآیندهایی را برای ارزیابی بهبودهایی مانند کاهش ضایعات و همچنین تلاش‌های مستمر خود برای تبدیل شدن به یک شرکت سبزتر خواهیم داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tDuvzd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *