تیم های مایکروسافت به تازگی یک ویژگی دسترسی تغییر بازی دیگر را دریافت کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیمز در حال دریافت ارتقای قابل توجهی در ابزارهای دسترسی خود است که باید پلتفرم کنفرانس ویدیویی را برای کاربران بیشتری بهتر کند.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت () ، معمار دسترس‌پذیری کریس سانو از ایجاد «بهترین تجربه در کلاس برای جامعه ناشنوایان و کم‌شنوایان (D/HH)» در Teams خبر داد.

سانو که خود ناشنوا است، وظیفه دسترسی بیشتر به پلتفرم را بر عهده داشت، و اولین نسخه – نمای زبان اشاره – اکنون آماده است و امیدوار است که نحوه مشارکت کاربران D/HH در درخواست‌های مایکروسافت تیمز را تغییر دهد.

نمایش زبان اشاره تیم ها

در صورت نیاز، حداکثر دو فید ویدیویی مترجم زبان اشاره در یک مکان ثابت نگهداری می‌شوند تا شرکت‌کنندگان جلسه D/HH بتوانند مستقیماً در تماس شیرجه بزنند. کاشی های یی نیز به شکل و اندازه بهینه طراحی شده اند و به طور خودکار با بالاترین کیفیت ممکن پخش می شوند.

مایکروسافت در وعده خود مبنی بر گوش دادن به بازخورد مشتریان، تنظیمات برگزیده نمای زبان اشاره را “چسبان” کرده است، به طوری که نیازی به اعمال مجدد تنظیمات برای هر تماس نباشد.

به گفته سانو، شما همچنین می‌توانید «مجموعه‌ای از امضاکنندگان ترجیحی را که به طور منظم با آنها در داخل سازمان کار می‌کنید، از قبل شناسایی کنید – به عنوان مثال، مترجمان معمولی خود (یا برای مترجمان، مشتریان عادی شما). گزینه ای برای روشن کردن زیرنویس ها به طور پیش فرض برای همه جلسات شما نیز وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه انتقال مخاطبین از آیفون به آیفون (5 روش)

سانو از مشتریان D/HH می‌خواهد که بازخورد خود را از طریق منوی “Help” از درون Teams ارائه دهند، یا با مرکز پشتیبانی ایالات متحده تماس بگیرند تا مستقیماً با ASL ارتباط برقرار کنند.

انتظار می رود “در هفته های آینده” که همزمان با ورود به نقشه راه شرکت است، منتشر شود. () با اعلام در دسترس بودن عمومی دسامبر 2022. در حال حاضر، نسخه ای از Sign Language View در برنامه عمومی پیش نمایش منتشر شده است () بر اساس هر کاربر، بنابراین ممکن است بتوانید آن را از این طریق نیز دریافت کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pugLzs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *