ثبت نام برای Med-Tech Innovation Expo 2023 اکنون باز است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکنون ثبت نام برای نمایشگاه نوآوری Med-Tech 2023 باز است که در NEC در بیرمنگام در تاریخ 7 برگزار می شود.هفتم-8هفتم ژوئن 2023.

نمایشگاه نوآوری Med-Tech به‌عنوان رویداد پیشرو در بریتانیا و ایرلند برای تولید دستگاه‌های پزشکی شناخته شده است. در ژوئن 2023، نمایشگاه امسال رهبران، مهندسان، مبتکران و تولیدکنندگان را با تمام فناوری و نوآوری که برای تسهیل طراحی و ساخت دستگاه‌های پزشکی در حال تغییر زندگی نیاز دارند، مرتبط خواهد کرد.

در سریع‌ترین رویداد در حال رشد در فناوری پزشکی جای خود را بگیرید، جایی که خواهید دید: نمایش زنده، فناوری‌های پیشرفته، معرفی محصولات جدید، برنامه کنفرانس در سطح جهانی، مناطق فناوری پیشرفته، غرفه‌های انجمن صنعت و موارد دیگر!

نمایشگاه نوآوری Med-Tech یک رویداد رایگان و ضروری برای هر کسی است که بخشی از صنعت medtech است. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید و اطلاعات بیشتر را در زیر ببینید.

مراحل کنفرانس

مراحل نمایشگاه نوآوری Med-Tech مملو از رهبران، مبتکران و متخصصان الهام‌بخش است که رهبری فکری و بینش‌هایی را از بزرگ‌ترین نام‌های این بخش ارائه می‌دهد.

بیش از 100 غرفه دار

بیش از 100 شرکت با های هیجان انگیز از Boddingtons Plastics، Guardtech Cleanrooms، Nelipak Healthcare Packaging، Ox Device، Qosina، Raumedic، Relyence UK، The Semper Group، Wilmington در نمایشگاه حضور خواهند داشت. بهداشت و درمان، ZwickRoell و بیشتر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دولت تمدید دو ساله برای درخواست علامت UKCA را اعلام می کند

چه به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی جدیدترین فناوری‌ها باشید، چه نیاز به بهبود فرآیندهای تولید خود، تهیه‌کنندگان جدید داشته باشید، یا بخواهید اطلاعات جدید را جذب کنید، Med-Tech Innovation Expo همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک مکان دارد.

نمایشگاه نوآوری Med-Tech در تاریخ 7-8 ژوئن 2023 در NEC، بیرمنگام برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر به www.med-techexpo.com مراجعه کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TpE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *