جدیدترین پهپاد Mavic DJI یک جانور است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جدیدترین پهپاد Mavic DJI یک جانور است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

DJI چندین سال گذشته را صرف دو برابر کردن قدرت تخیل خود کرده است – در این مورد سه برابر شده است. منطقی است. جدای از لذت زیربنایی پرواز با این چیزها، همه برنامه های کاربردی فوری مصرف کننده/خرید کننده حول محور گرفتن عکس و فیلم می چرخند.

Mavic 3 Pro جدید با استفاده از سیستم سه گانه، جنبه خریدار این دوگانگی را در بر می گیرد. قلب آن یک دوربین Hasselblad است — طبیعتاً، با توجه به اینکه غول هواپیماهای بدون سرنشین اکثریت سهام سازنده سوئدی محبوب دوربین را در سال 2017 خریداری کرد. این همان مدل 4/3 CMOS است که در سری استاندارد Mavic 3 یافت می‌شود، که توانایی دارد. عکسبرداری 12 بیتی RAW.

به نظر می‌رسد که سیستم سه دوربینی، انعطاف‌پذیری اپتیکال بسیار بیشتری نسبت به سایر پهپادهای بدون سرنشین متمرکز بر مصرف‌کننده، با سه فاصله کانونی در 24 میلی‌متر، 70 میلی‌متر و 166 میلی‌متر ارائه می‌دهد. این سیستم می تواند تا 5.1K با سرعت 50 فریم در ثانیه و 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارز دیجیتال بانک مرکزی چین جایگاه بیشتری در پلتفرم وی چت دارد

در اینجا DJI سیستم را کمی بیشتر توضیح می دهد:

دوربین تله متوسط ​​(معادل فرمت 70 میلی‌متری) برای طیف وسیعی از سناریوهای مختلف از قاب‌بندی ساختمان‌های جذاب گرفته تا خودروها در عکس‌های تجاری مناسب است. با سنسور CMOS 1/1.3 اینچی و زوم اپتیکال 3 برابری، می‌تواند عکس‌های 48 مگاپیکسلی/12 مگاپیکسلی، فیلم‌برداری 4K/60 فریم بر ثانیه را داشته باشد و از D-log M جدید پشتیبانی می‌کند. عمق میدان و عمق فوکوس را فشرده می‌کند تا سوژه برجسته شود. و حس بی نظیری از عمق و فضا را به شما بدهد. برای کسانی که به دنبال شگفت‌انگیز کردن بینندگان خود با Hyperlapse خیره‌کننده هستند، این دوربین با زوم اپتیکال 3 برابر، انتخاب ایده‌آلی است.

پهپاد DJI Mavic در حال پرواز

اعتبار تصویر: DJI

همه اینها با نرم افزار یی که DJI در طول چندین نسل ساخته است، بهبود یافته است و امکان نماهای سینمایی از پیش برنامه ریزی شده را فراهم می کند. به طور موثر، می توانید با چند کلیک چیزی که حرفه ای به نظر می رسد به دست آورید، یا می توانید خودتان کنترل دستی را در دست بگیرید. همچنین می‌تواند بر اساس ایستگاه‌های بین راه پرواز کند یا از طریق یک مسیر از پیش تنظیم‌شده پرواز کند، در حالی که از جلوگیری از موانع داخلی برای جلوگیری از سقوط از آسمان استفاده می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین اپلیکیشن شناسایی شی برای اندروید و iOS

باتری قدرتمند 43 دقیقه ای نیز باید در این مورد کمک کند. زمان پرواز به طور سنتی یکی از مشکلات اصلی این سیستم ها بوده است، اما 43 دقیقه سخاوتمندانه است. همچنین می‌توانید برای ادامه کار، باتری‌ها را تعویض کنید – اگر برای بسته Fly More وارد شوید، دو باتری دیگر دریافت خواهید کرد.

قابل پیش بینی، این چیز ارزان نیست. Mavic 3 Pro از 2200 دلار شروع می شود. ترکیب Fly More که شامل هاب شارژ باتری نیز می شود، 800 دلار اضافی است. 889 دلار دیگر کنترلر DJI RC Pro با صفحه نمایش داخلی 1080p را در اختیار شما قرار می دهد.

این پهپاد امروز برای پیش‌سفارش آماده شده است و انتظار می‌رود که از 9 مه وارد بازار شود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uUzwHb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *