جراحی های نوآوری پردیس Charnwood برای سال 2023 بازمی گردد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جراحی های نوآوری پردیس Charnwood، یک رویداد NHS پردیس Charnwood و پلتفرم همکاری دانشگاهی، بخشی از مجموعه ای از رویدادها و کارگاه های آموزشی برای حمایت از رشد و موفقیت سازمان های علوم زیستی در اطراف پارک علم، نوآوری و فناوری پردیس Charnwood، برای سال 2023 بازگشته است. .

شرکت‌هایی در میدلندز که فناوری‌های جدید مراقبت‌های بهداشتی را توسعه می‌دهند، توانسته‌اند با استفاده از تخصص تیم پردیس Charnwood، Medilink Midlands و شبکه علوم سلامت آکادمیک East Midlands (EMAHSN) به مجموعه‌ای از کارگاه‌های حضوری بپیوندند. میزبانی این کارگاه‌ها به طور مشترک شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا بحث‌های محرمانه فردی در مورد توسعه محصولات جدید، از مشاوره در مورد تامین مالی تا تعامل با NHS، بدون نیاز به تعامل با هر سازمان به طور جداگانه داشته باشند.

گوسیا کریس، مدیر بازرگانی پردیس چارنوود گفت: «پلتفورم همکاری NHS و دانشگاه در حال بهبود دسترسی به مشاوره های تخصصی و سرعت بخشیدن به توسعه فناوری های جدید، درمان های نجات دهنده زندگی، و روش های کار برای ارائه پس انداز پول به NHS و بهبود است. خدمات و درمان برای بیماران کارگاه های 2022 بسیار موفقیت آمیز بوده اند و ما واقعا مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینیم این پروژه ها چگونه پیشرفت می کنند. پس از دریافت بازخورد عالی، ما خوشحالیم که تاریخ های 2023، 15 را اعلام کنیمهفتم 10 مارسهفتم مه، 5هفتم 13 جولایهفتم 15 سپتامبرهفتم نوامبر.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Hamamatsu Photonics تاداشی مارونو را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرد

تیم رابینسون، مدیر بازرگانی شبکه علوم بهداشت آکادمیک ایست میدلندز اظهار داشت: “ما مشتاقانه منتظر جراحی های نوآورانه 2023 هستیم. آنها فرصتی عالی برای ما هستند تا با طیف گسترده ای از سازمان ها ملاقات کنیم، در مورد محصولات آنها بشنویم و تجربه و تخصص تیم خود را به اشتراک بگذاریم تا به آنها کمک کنیم تا نوآوری و فناوری جدید را به NHS معرفی کنند و مراقبت از بیماران را بهبود بخشند.”

جو مالتبی، مشاور ارشد نوآوری، مدیلینک میدلندز افزود: «درگیر شدن در جراحی‌های نوآوری، مدیلینک میدلندز را قادر می‌سازد تا از طیف وسیعی از سازمان‌ها با استفاده از دانش و تخصص گسترده بخش ما حمایت کند. تیم مدیلینک میدلندز مشتاق کار با شرکت‌هایی در بخش‌های علوم زیستی و پزشکی است تا به توسعه فناوری‌های جدید و نوآورانه کمک کند، و ما هیجان‌زده هستیم که به ارائه این پشتیبانی از طریق جراحی‌های نوآوری پردیس Charnwood ادامه دهیم.

جوزف بنتلی، بنیانگذار و MD ACT Medical، یک استارت آپ فناوری پزشکی که به دنبال ایجاد انقلابی در استاندارد مراقبت از ترومای نافذ و کاهش نرخ مرگ و میر مرتبط با جرایم خشن است، گفت: «ارائه یک دستگاه پزشکی کاملاً جدید به بازار چالش برانگیز است. بحث در مورد مسیر توسعه و تامین مالی با کارشناسان ضروری است.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 رفع خطای احراز هویت از راه دور دسکتاپ در ویندوز 11

اگر می خواهید درباره پروژه نوآوری خود، توسعه محصول جدید یا درک چشم انداز خود صحبت کنید، لطفاً از طریق پیوند رزرو زیر با ما تماس بگیرید. هر دو جلسه مجازی و حضوری در دسترس هستند و اگر نمی توانید این تاریخ ها را تعیین کنید، ممکن است امکان درخواست تاریخ های دیگر وجود داشته باشد.

تاریخ ها 15 هستندهفتم 10 مارسهفتم مه، 5هفتم 13 جولایهفتم 15 سپتامبرهفتم نوامبر، لطفا با دکتر لوسی الکساندر تماس بگیرید Lucy.alexander@charnwoodcampus.com، برای اطلاعات بیشتر یا رزرو مکان.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BCNLwJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *