جمع بندی TechCrunch+: مدل های کسب و کار 5 ساله، تاکتیک های RevOps، چقدر باید به بنیانگذاران پرداخت کرد؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جمع بندی TechCrunch+: مدل های کسب و کار 5 ساله، تاکتیک های RevOps، چقدر باید به بنیانگذاران پرداخت کرد؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

حدود 10 درصد استارت آپ ها در سال اول شکست می خورند. بین سال‌های دو تا پنج، تقریباً 70 درصد شرکت‌ها زیر بار خواهند رفت.

اما این ارقام در زمان ارائه اهمیتی ندارند: سرمایه‌گذاران انتظار دارند یک طرح تجاری ببینند که نحوه برنامه‌ریزی شما برای رسیدن به سودآوری در عرض 3 تا 5 سال را توضیح می‌دهد.

آنتونی میلین، مشاور حقوقی/کسب و کار می نویسد: «در حالی که ممکن است ناآشنا به نظر برسد، اما به عنوان یک مؤسس، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید که این اطمینان را ایجاد می کند که مدل مالی شما هم ابزار قدرتمندی برای شما باشد و هم برای سرمایه گذاران آماده باشد».


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


در این پرایمر مفصل، او چارچوبی را برای ایجاد یک برنامه مالی 60 ماهه از پایین به بالا به اشتراک می گذارد که هزینه های ثابت اولیه مانند تحقیق و توسعه و بازاریابی را در بر می گیرد، که نرخ سوخت بالایی را در طول 12-18 ماه اول بهره برداری ایجاد می کند.

Millin می نویسد: «به یاد داشته باشید، هدف در اینجا نشان دادن درک کاملی از بازار و مقیاس کسب و کار شما است، که سپس از طریق مفروضات مختلفی که برای ساختن مدل استفاده می کنید منعکس می شود.

خیلی ممنون که خواندید،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

اگر سرمایه‌گذاری خطرپذیر را افزایش داده‌اید، باید به خودتان بپردازید

دستی که کیسه پول در دست دارد

اعتبار تصویر: لیا گالیمزیانوا (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

حقوق مناسب برای یک بنیانگذار استارت آپ در مراحل اولیه چقدر است؟ آیا اصلاً باید حقوق بگیرند؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین چراغ‌های حلقه‌ای گیره‌ای برای آیفون‌ها برای ارتقای سلفی‌های شما

هاجه جان کمپس می گوید که برخی از سرمایه گذاران از کارآفرینان می خواهند که از پرداخت دستمزد خود چشم پوشی کنند، اما «نتوانند از عهده پرداخت وام و اجاره خود برآیند. [or] پرداخت خودرو» تأثیری اساسی بر شانس موفقیت یک شرکت خواهد داشت.

او می نویسد: «به عنوان یک سرمایه گذار در این استارت آپ ها، وظیفه شما این است که به استارتاپ کمک کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن نقطه برسد.

گفتن به بنیانگذاران که حقوق نگیرند در سطوح مختلف به طرز شگفت انگیزی نتیجه معکوس دارد.

در جوایز Webby به TechCrunch رای دهید!

نیویورک، نیویورک - 13 مه: فولتون لروی واشنگتن در جریان بیست و سومین دوره جوایز سالانه وببی در 13 می 2019 در شهر نیویورک، جایزه را روی صحنه دریافت کرد.  (عکس از Michael Loccisano/Getty Images برای Webby Awards)

اعتبار تصویر: مایکل لوسیانو (در یک پنجره جدید باز می شود) / Getty Images (تصویر اصلاح شده است)

دو پادکست TechCrunch، Chain Reaction و Found، هر کدام نامزد دریافت جوایز Webby در رده بهترین پادکست فناوری شده اند.

قبل از پنجشنبه 20 آوریل رای خود را بدهید!

در نرمال جدید برای VC، سازندگان برنده خواهند شد

جعبه ابزار هوازده با چکشی که در کنارش قرار گرفته است

اعتبار تصویر: LEREXIS (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

شرکت‌های بزرگ VC با استفاده از ترکیبی پیچیده از استراتژی، تحقیق و ایجاد روابط، دسترسی به معامله را تضمین می‌کنند، اما ویل رابینز، یک شریک عمومی در Contary Capital می‌گوید: «نگر عمیق به چشم‌انداز و ابتکار هر بنیان‌گذار تنها راه رو به جلو است.

رابینز که دیدگاه خود را در مورد جمع آوری جریان معاملات و ایجاد یک پشته فناوری به اشتراک می گذارد، می نویسد: از آنجایی که سرمایه بسیار زیادی به راحتی در دسترس است، “ما هرگز به روزهایی که شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر می توانند با بودن تنها برگه شرط روی میز برنده شوند، برنمی گردیم.” و تولید “برای LPهایی که به دهه آینده فکر می کنند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک استوری را در اینستاگرام حذف کنیم و اگر نمی توانید آن را حذف کنید چه باید کرد؟

با بازگشت ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌های رمزنگاری به زمین، سرمایه‌گذاران بزرگ به دنبال معامله هستند

تصویری از پول در حال باریدن

اعتبار تصویر: برایس / TechCrunch

ژاکلین ملینک گزارش می دهد که چندین صندوق رمزنگاری بزرگ که در دو سال گذشته راه اندازی شده اند هنوز به طور فعال در حال استفاده از سرمایه و شکار فرصت های اضافی هستند.

برای درک آنچه که آنها به دنبال آن هستند و روندهایی که در سال 2023 پیش بینی می کنند، او با آنها صحبت کرد:

  • لیدیا چیو، معاون توسعه کسب و کار، آوا لبز
  • توشار جین، شریک مدیریت Multicoin Capital
  • پیتر کنز، رئیس بنیاد ونوم
  • آریانا سیمپسون، شریک عمومی، آندرسن هوروویتز

RevOps منتشر شد: 4 نکته که به تیم ها کمک می کند نویز را فیلتر کنند و روی تصویر بزرگ تمرکز کنند

گوش گیر نارنجی با رشته منحنی که به گوش می رسد در پس زمینه آبی دقیقاً بالای نما.  4 نکته برای تیم های RevOps برای فیلتر کردن نویز و تمرکز بر روی تصویر بزرگ

اعتبار تصویر: MirageC (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

امروز هیچ شخصی نمی تواند یک عملیات فروش B2B SaaS را مدیریت کند، احتمالاً به همین دلیل است که رئیس عملیات درآمد در لیست مشاغل در حال افزایش سال 2023 لینکدین شماره 1 است.

Rattle COO Apoorva Verma برای بازگرداندن زمان از کارهای پیش پا افتاده تا تیم های RevOps بتوانند با “پروژه های بزرگتر و لذت بخش تر” مقابله کنند، تاکتیک های توصیه شده برای آموزش نمایندگان فروش، یافتن مکان هایی برای خودکارسازی، و ایده هایی برای کدگذاری “هر یک از فرآیندهای حیاتی کسب و کار شما” را به اشتراک می گذارد. “

زمانی که استارت آپ شما شکست می خورد

موشک کارتونی در حال بلند شدن و سقوط.

اعتبار تصویر: Bohdan Skrypnyk / Getty Images

وقتی یک مبارز شانس معقولی برای برنده شدن در مسابقه ندارد، پرتاب کردن حوله یک حرکت انه است.

همین امر در مورد استارت‌آپ‌هایی که موفق نمی‌شوند نیز صدق می‌کند: پس از یک نقطه خاص، یک کارآفرین می‌تواند با پیگیری دقیق هدف خود، بیشتر از اینکه به ضررش باشد، به خود آسیب برساند.

ران میلر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتفاقاتی که وقتی بنیانگذار شرکت خود را تعطیل می کند، با لیلیان کارترایت، یکی از بنیانگذاران ShelfLife، یک بازار B2B برای مواد اولیه، مصاحبه کرد.

Cartwright در سال 2021 مبلغ 3 میلیون دلار را جمع آوری کرد، اما پس از نزدیک شدن به 90 VC در تابستان 2022، “ما نتوانستیم چیزی جمع آوری کنیم.”

بنابراین در هفته اول فوریه، در به‌روزرسانی معمولی خود به سرمایه‌گذاران اطلاع دادم که شرکت را منحل کرده و سرمایه را برمی‌گردانم.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jwh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *