جمع بندی TechCrunch+: نظرسنجی Psychedelics VC، نحوه اجرای یک خلبان هوش مصنوعی، رنسانس رباتیک اروپا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جمع بندی TechCrunch+: نظرسنجی Psychedelics VC، نحوه اجرای یک خلبان ، رنسانس رباتیک اروپا
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در ورزش های حرفه ای، مربیان کن می توانند فوق العاده موثر باشند: بیل راسل، مرکز سلتیکس، بین سال های 1966 و 1969 دو قهرمانی NBA را به دست آورد.

یک مطالعه اخیر نشان می دهد که این اصل در مورد سرمایه گذاری خطرپذیر نیز صدق می کند. Rebecca Szkutak گزارش می‌دهد: «داده‌های اخیر از AngelList که برای Flex Capital به دست آمده است، نشان می‌دهد که سرمایه‌های تحت رهبری بنیانگذار که از طریق پلتفرم آن جمع‌آوری شده‌اند، بهتر از سایر سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده در AngelList هستند.

جف لو، شریک عمومی فلکس کپیتال، گفت: «واقعیت این است که همه ما چیزهای دیگری در زندگی خود داریم که به آن علاقه داریم. «مدیرعامل با تهدید دوگانه، سرگرمی آنها سرمایه گذاری است. در عین حال، این تجربه آنها را به مدیران اجرایی و سرمایه گذاران بهتر تبدیل می کند.»


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


با این حال، ربکا می نویسد: «توجه به این نکته مهم است که بنیانگذاران زن تا حد زیادی از این روند کنار گذاشته شده اند.

«در حالی که برگزاری این کنسرت‌های جانبی تا حد زیادی توسط VCها برای بنیان‌گذاران مرد مثبت تلقی می‌شود، چندین بنیان‌گذار زن به TechCrunch+ گفته‌اند که به آنها تجملات یکسانی داده نمی‌شود. در واقع، به آنها توصیه می شود که از آن جلوگیری کنند.»

خیلی ممنون که خواندید،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

چگونه از کالایی سازی هوش مصنوعی اجتناب کنیم: 3 تاکتیک برای اجرای برنامه های آزمایشی موفق

میز بیلیارد سیاه، توپ های بیلیارد در میز بیلیارد، متمرکز بر روی 3 توپ

اعتبار تصویر: ناشناخته (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

شرکت‌هایی که در جستجوی راه‌حل‌های تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، نسبت به چند ماه پیش، گزینه‌های بسیار بیشتری برای انتخاب دارند. اما استارتاپ هایی که سعی در متمایز کردن پیشنهادات خود دارند، کجاست؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از واکنش های متحرک در زوم روی دسکتاپ و موبایل

چایتانیا وایدیا، یکی از بنیانگذاران Deeprisk.ai می‌گوید: «خندق واقعی ترکیبی از مدل‌های هوش مصنوعی است که بر روی داده‌های اختصاصی آموزش دیده‌اند، و همچنین درک عمیقی از اینکه چگونه یک متخصص وظایف روزانه خود را برای حل مشکلات گردش کار انجام می‌دهد.

در این مقاله TC+، او سه روشی را به اشتراک می‌گذارد که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی می‌توانند از آن برای مدیریت برنامه‌های آزمایشی تکراری استفاده کنند که با مطالعه رفتار کاربر، رضایت مشتری را ایجاد می‌کند.

وایدیا می نویسد: “بهره گیری از روابط عمیق با مشتریان در دامنه شما یک تاکتیک ساده و در عین حال موثر است.”

اروپا می تواند در آستانه یک دوره طلایی در رباتیک باشد. در اینجا دلیل آن است.

سه بعدی نشان یورو تولید دو بازوی رباتیک را به عنوان یک مفهوم انتزاعی در پس زمینه زرد ارائه کرد

اعتبار تصویر: عکاس (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

حتی با وجود اینکه همه‌گیری تغییر مسیر ما به سمت اتوماسیون را تسریع کرد، بودجه برای استارت‌آپ‌های رباتیک در سطح جهانی کاهش یافت.

طبق گزارش Picus، سال گذشته، سرمایه‌گذاران تقریباً 8.5 میلیارد دلار در این بخش کاهش یافتند – کاهشی 42 درصدی نسبت به سطوح سال 2021، که عمیق‌ترین کاهش‌ها مربوط به چین و ایالات متحده بود، جایی که حجم سرمایه‌گذاری دلار آمریکا «بیش از 50 درصد» کاهش یافت. سرمایه، پایتخت.

با این حال، در سراسر اروپا، بودجه فقط “5٪ در همان دوره” کاهش یافت. در مطالعه‌ای که با TC+ به اشتراک گذاشته شد، این شرکت «چند روند کلیدی را که منجر به بازی قدرت اخیر قاره در بازار روباتیک می‌شود» تجزیه و تحلیل کرد، از جمله افزایش تقاضا و خط لوله آموزشی قوی.

اگرچه هنوز زود است، اما ما متقاعد شده‌ایم که این تازه شروعی است که چگونه اروپا بالاخره شروع به یافتن جایگاه خود در اکوسیستم روباتیک مدرن کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازیکنان Payday 3 "باید یک اتصال آنلاین داشته باشند

نصب و اتوماسیون: آنچه فین تک ها می توانند از بانک های بزرگ بیاموزند

تصویری پرسپکتیو که به راهروی یک جت وی در فرودگاه نگاه می کند

اعتبار تصویر: سلول (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

حضور کاربر جدید فین‌تک با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد همراه است: شما باید اطلاعات شخصی آن‌ها را ضبط و تأیید کنید، در حالی که به آن‌ها یاد می‌دهید چگونه از خدمات خود استفاده کنند و آنها را تشویق کنید که درگیر بمانند.

مایکل بکلی، مدیر ارشد فناوری Appian، می‌گوید به‌روزرسانی مشتریان جدید ضروری است، “اما در شرایط رکود اقتصادی، این امر دو برابر می‌شود.”

سرمایه‌گذاران به سرعت صبر خود را برای استارت‌آپ‌هایی که نمی‌توانند رشد و حاشیه را به همراه داشته باشند، از دست می‌دهند، همزمان که قانون‌گذاران ریسک را در سراسر بخش مالی سرکوب می‌کنند.»

تأمین مالی برای زنان در فناوری آب و هوا رقت انگیز است. در مورد آن چه می توان کرد؟

تصویر زنان در میان شاخ و برگ.

اعتبار تصویر: Atlas Studio / venimo [composite] / گتی ایماژ

به خوبی درک شده است که ترازوها به شدت به نفع مردان در هنگام تأمین مالی استارت‌آپ‌ها خم می‌شوند، و فناوری آب و هوا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بر اساس گزارش Crunchbase، میزان سرمایه گذاری خطرپذیر برای بنیانگذاران زن از 8.9 درصد در سال 2022 به 6.9 درصد در سه ماهه اول 2023 کاهش یافته است.

Kruppa Raghuraman، بنیانگذار آن، گفت: «زمانی که سعی می کنیم بستری برای موضوعی عظیم مانند نوآوری آب و هوا فراهم کنیم، نباید زنان را از مردان جدا کنیم.

11 سرمایه گذار آینده ای رنگارنگ و البته دشوار را برای استارت آپ های روانگردان پیش بینی می کنند

روانگردان ها

روانگردان ها

استارت‌آپ‌های SaaS عموماً از یک محیط نظارتی سست سود می‌برند، اما برای شرکت‌هایی که برای وارد کردن روان‌گردان‌ها به جریان اصلی کار می‌کنند، مبارزه واقعی است.

اگرچه نگرش مصرف کنندگان در حال تغییر است، آنها همچنان باید مسیری پیچیده را زیر نظر آژانس های بهداشتی و مجری قانون طی کنند.

جرم زدایی درها را برای استارتاپ هایی که با حشیش، سیلوسایبین، کتامین و سایر مواد کار می کنند باز می کند، اما سرمایه گذاران چگونه به این فضا نزدیک می شوند؟

آنا هیم تعدادی از آنها را مورد بررسی قرار داد تا در مورد آنچه که به دنبال آن هستند، رویکرد بلندمدت آنها به این بخش و اینکه چگونه آنها ترجیح می دهند معرفی شوند، بیشتر بیاموزند:

  • سعد شاه، شریک مدیریت، صندوق نوتیک
  • رایان زورر، بنیانگذار و مدیر؛ اوزان پولات، شریک; و دانیل تاروکف، شریک. Vine Ventures
  • تیم شلیت، یکی از بنیانگذاران و شریک، پالو سانتو
  • امی کروز، مدیر ارشد سرمایه گذاری، ساتوری نورو
  • کلارا برتنشاو، شریک Neo Kuma Ventures
  • گرگ کوبین و ماتیاس سربرینسکی، شرکای عمومی PsyMed Ventures
  • بک مسلموف و نیکولای ترتیاکوف، شرکای بنیانگذار، لیفی تونل



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kRR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *