جنفی بودجه بیشتری برای پلتفرم «سرمایه رشد به عنوان خدمات» خود جمع آوری می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جنفی بودجه بیشتری برای پلتفرم «سرمایه رشد به عنوان خدمات» خود جمع آوری می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

از زمان تأسیس Jenfi در چهار سال پیش، بیش از 25 میلیون دلار سرمایه غیر کاهشی را در حدود 600 شرکت مستقر کرده است. مشتریان آن عبارتند از Gushcloud، Ralali، Hello Health، Lamer Fashion، Buy2sell و Mystifly. بودجه جدید برای رشد پایگاه مشتریان آن در سنگاپور، ویتنام و اندونزی و گسترش به بازارهای جدید در آسیای جنوب شرقی مانند مالزی، فیلیپین و تایلند استفاده خواهد شد. همچنین Jenfi را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های پذیره‌نویسی اعتبار و ارزیابی ریسک، از جمله موتور ارزیابی ریسک اختصاصی‌اش را اصلاح کند.

فین‌تک در سال 2019 توسط جفری لیو و جاستین لویی تأسیس شد که از استارت‌آپ قبلی خود، بازار تناسب اندام GuavaPass خارج شدند، زمانی که توسط ClassPass خریداری شد. مدل «سرمایه رشد به‌عنوان یک سرویس» جنفی پس از آن ایجاد شد که این دو متوجه شدند صاحبان مشاغل آنلاین، مانند فروشندگان تجارت الکترونیک، SaaS و ارائه‌دهندگان فناوری مصرف‌کننده، اغلب برای تأمین سرمایه برای تأمین هزینه‌های رشد خود از موسسات مالی سنتی مشکل دارند.

جفری لیو و جاستین لویی از بنیانگذاران جنفی

جفری لیو و جاستین لویی از بنیانگذاران جنفی

کسب‌وکارهایی که برای Jenfi درخواست می‌کنند می‌توانند از 10000 دلار تا 1 میلیون دلار برای کمپین‌های بازاریابی، موجودی و رشد هزینه کنند. لیو به TechCrunch گفت که فروش کل تولید شده توسط شرکت های موجود در سبد Jenfi اکنون بیش از 150 میلیون دلار است.

تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسب‌وکارهایی به آن‌ها وام بدهند با موتور ارزیابی ریسک اختصاصی Jenfi گرفته می‌شود که در منابع داده مانند نرم‌افزار حسابداری، دروازه‌های پرداخت، پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک، بازارهای آنلاین و تبلیغات دیجیتال ادغام می‌شود. این به Jenfi اجازه می دهد تا به طور مداوم بر فعالیت های تجاری وام گیرندگان خود نظارت کند، از جمله رشد درآمد و بازگشت سرمایه در بازاریابی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع مشکل جستجوی مسنجر در مکالمه در اندروید و آیفون

همانطور که Jenfi رشد می کند، منابع داده بازار محلی بیشتری را اضافه می کند، از جمله پلت فرم مدیریت فروش Haravan و نرم افزار مدیریت POS KiotViet در ویتنام، و تقریباً همه بانک ها در سنگاپور، ویتنام و اندونزی.

به گفته لیو، موتور ریسک اختصاصی Jenfi یکی از راه‌های اصلی تمایز آن از سایر شرکت‌هایی است که تأمین مالی مبتنی بر درآمد را به کسب‌وکارهای بومی دیجیتال ارائه می‌کنند، زیرا به معنای ارزیابی جامع‌تر اعتبار و راه‌حل‌های تأمین مالی مناسب است.

از زمانی که سری A معرفی شد، Jenfi اولین سیستم پذیره نویسی به کمک یادگیری ماشینی خود را به کار گرفته است که به گفته لیو این امکان را به آن می دهد تا تصمیمات پذیره نویسی سریع تری را با دقت بهتر و مشارکت کمتر انسانی اتخاذ کند.

در آینده، جنفی با داده های مصنوعی کار خواهد کرد تا درک بهتری از رفتار مشتری و نتایج احتمالی آینده داشته باشد. این شرکت همچنین قصد دارد یک پلتفرم فناوری توسعه دهد تا به اشخاص ثالث اجازه دهد از مدل های امتیازدهی اختصاصی آن در زیرساخت های بومی خود استفاده کنند.

لیو گفت: یکی دیگر از راه‌هایی که جنفی از رقبا متمایز می‌کند، انعطاف‌پذیری برنامه‌های بازپرداخت آن است. آنها از سه تا دوازده ماه متغیر هستند و به گونه ای طراحی شده اند که انعطاف پذیر باشند و نیازهای هر کسب و کار را در نظر بگیرند. مبالغ بازپرداخت بر اساس درصد از پیش تعیین شده درآمد است، اما بسته به نوع کسب و کار بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، یک کسب و کار نرم افزاری با حاشیه بالا ممکن است درصد سهم درآمد بیشتری نسبت به مشاغل در بخش دیگر داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین برنامه فوتبال برای iPhone و iPad برای پیگیری امتیاز و اخبار

مجموع هزینه هایی که یک شرکت می پردازد به امتیاز اعتباری ایجاد شده توسط موتور ریسک اختصاصی آن بستگی دارد. لیو گفت که نرخ ها شفاف و رقابتی هستند و هیچ کارمزد یا هزینه پنهانی ندارند.

برنامه های جنفی برای آینده نزدیک شامل ارائه سرمایه رشد به مشتریان بیشتر از طریق استفاده از محدودیت های پویا است که می تواند بر اساس نیاز مشتری و اعتبار آن تنظیم شود. همچنین یک محصول تامین مالی بر اساس تقاضا را برای پوشش نیازهای سرمایه رشد مکرر مانند هزینه تبلیغات ماهانه متغیر راه اندازی خواهد کرد.

در بیانیه‌ای، آکی اوکاموتو، شریک Headline Asia و جاناتان ام. هایاشی، مدیر ارشد این شرکت، گفتند: «ما به طور مداوم در حال انجام تحقیقات در مورد تأمین مالی مبتنی بر درآمد بوده‌ایم و تقریباً با تک تک کنان در این زمینه در آسیا صحبت کرده‌ایم. جنفی کاملاً برای ما متمایز بود. فناوری، محصول، عملکرد و کشش آنها به طور قابل توجهی بهتر از همتایان خود است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fmm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *