جک دورسی فکر می‌کند که ایلان ماسک در توییتر درست عمل نمی‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جک دورسی فکر می‌کند که ایلان ماسک در درست عمل نمی‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

جک دورسی از Bluesky استفاده می‌کند، برنامه‌ای که تا حدی سرمایه‌گذاری کرده است و بر اساس پروتکل شبکه‌های اجتماعی فدرال و باز ساخته شده است تا در مورد توییتر، ایلان ماسک و تصمیم به خصوصی کردن شرکت تحت نظارت تسلا حقیقت بنویسد. مدیر عامل. دورسی اعتراف می کند که توییتر در دوران ماسک عملکرد ضعیفی دارد – اما او هیئت مدیره را نیز به خاطر اجبار فروش سرزنش می کند و می گوید توییتر به عنوان یک شرکت سهامی عام گزینه های کمی داشت که پایان خوبی داشت.

دورسی به سوال جیسون گلدمن، کاربر Bluesky پاسخ داد که آیا او احساس می‌کند که ماسک بهترین خورش ممکن را نشان داده است. [sic]” (اشکال ندارد جیسون همه ما اشتباهات تایپی داریم و می دانیم که منظور شما مهماندار بود) با موارد زیر:

نه. فکر نمی‌کنم او درست بعد از اینکه متوجه شد زمان‌بندی‌اش بد بود، عمل کرد.
همچنین فکر نمی‌کنم هیئت مدیره مجبور به فروش می‌شد. همه چیز به سمت جنوب رفت. اما این اتفاق افتاد و تنها کاری که اکنون می توانیم انجام دهیم این است که چیزی بسازیم تا از تکرار آن جلوگیری کنیم. بنابراین خوشحالم که جی و تیم و نوستر وجود دارند و آن را می سازند.

سپس ویل اورموس، نویسنده واشنگتن پست، آن پست را نقل کرد و سعی کرد آن را به گونه‌ای توصیف کند که دورسی از سرزنش خود اجتناب می‌کند، که دورسی به شدت به آن اعتراض کرد و اشاره کرد که قبلاً برای نقش خود در سرنوشت توئیتر عذرخواهی کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Psst، گری مارکوس خوشحال است که از طرف دولت ایالات متحده به تنظیم AI کمک می کند

دورسی علاوه بر ابراز تاسف از وضعیت توییتر تحت رهبری ماسک و شرایطی که آن را به آنجا رساند، همچنین عقیده خود را به اشتراک گذاشت که توییتر «هرگز به عنوان یک شرکت سهامی عام دوام نمی‌آورد» و نشان می‌دهد که شرایط بازار همراه با وضعیت شرکت در آن زمان به این معناست. هدف آن دستکاری سرمایه گذاران فعال و شرکت های PE بود که به دنبال تصاحب آن بودند. دورسی همچنین توئیت بدنام خود را با این ادعا که “ایلان راه حل منحصر به فردی است که من به آن اعتماد دارم” را مجدداً متنی کرد و توضیح داد که منظور او به طور خاص برای نتیجه خصوصی کردن توییتر است (احتمالاً در مقابل سایر سرمایه گذاران صندوق های تامینی فعال).

دورسی همچنین با این اتهام که او در فروش شرکت به ماسک «فروخته است» مخالفت کرد، که مطمئناً یک اتهام ناروا است، اما به ویژه به این دلیل که، همانطور که دورسی اشاره کرد، شرکت‌های سهامی عام ذاتاً مشمول فروش و تملک هستند. یا اشتباه، فکر می کنم بسته به جایی که شما می نشینید) شرایط بازار.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GsEwZX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *