جیلبریک palera1n می تواند به زودی پشتیبانی از iOS 16 را در دستگاه های A9-A11 دریافت کند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد تیم palera1n در حال بررسی امکان افزودن پشتیبانی iOS و iPadOS 16 به ابزار جیلبریک مبتنی بر اکسپلویت bootrom checkm8 palera1n برای دستگاه های A9-A11 است.

تیم جیلبریک Palera1n می گوید پشتیبانی از iOS 16 به زودی ارائه می شود.

در یک توییت به اشتراک گذاشته شده است در این پنجشنبه روز شکرگزاری، تیم palera1n گفت که پشتیبانی از iOS و iPadOS 16 به زودی ارائه خواهد شد، اگرچه با چند اخطار تاسف بار، به خصوص در مورد استفاده از رمز عبور.

به دلیل تغییرات SEP در زیر هود، کاربران دستگاه A10-A11 در صورتی که قبلاً یک رمز عبور روی دستگاه تنظیم کرده باشند، چاره ای جز ابی کامل دستگاه خود ندارند. علاوه بر این، ترفندهای جیلبریک مانند checkl0ck احتمالاً نمی توانند Face ID را در iOS 16 فعال کنند.

تیم palera1n خاطرنشان می‌کند که این اخطار بر کاربران دستگاه A9-A9X تأثیر نمی‌گذارد، که قبلاً در مورد سایر جیلبریک‌ها از جمله checkra1n وجود دارد، بنابراین جای تعجب نیست.

از نظر تئوری برای دستگاه‌های A10-A10X امکان باز کردن قابلیت رمز عبور l وجود دارد، اما به یک سوء استفاده از SEP مانند بلک‌برد نیاز دارد و نمی‌توان گفت که آیا هرگز پیاده‌سازی می‌شود یا خیر.

این اعلامیه یک روز پس از توسعه دهنده اصلی تیم palera1n منتشر شد @آن نبولالول به اشتراک گذاشته شده است یک توییت تیزینگ تزریقی که روی دستگاه‌های iOS 16 کار می‌کند:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  13 راه برای رفع آپلود نشدن استوری اینستاگرام در آیفون و اندروید

itsnebulalol به اشتراک گذاری توییک تزریق در iOS 16 کار می کند.

با وجود اخبار، شایان ذکر است که XS و دستگاه‌های جدیدتر هنوز هیچ جیلبریکی برای iOS یا iPadOS 15 یا 16 ندارند. توسط با به روز رسانی نرم افزار وصله شده است.

در حالی که palera1n فقط برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده است، اما به نظر می‌رسد جیلبریک‌های مشتاق بیشتری در حال پریدن هستند زیرا جیلبریک Cheyote تیم Odyssey هنوز روشن نشده است و احتمالاً در سال 2022 منتشر نخواهد شد.

آیا از palera1n برای اضافه کردن پشتیبانی از iOS و iPadOS 16 هیجان زده هستید؟ حتما در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dfQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *