حالت آرام اینستاگرام

زمان مطالعه: 4 دقیقه

متا اعلام کرد که ویژگی جدیدی را برای یکیشن راه اندازی کرده است: حالت آرام. این ویژگی مانند «مزاحم نشوید» بیشتر برای نوجوانان هدف قرار می‌گیرد تا از آنها در برابر آسیب‌های وارده به برنامه محافظت کند و آنها را وادار کند تا بدون حواس‌پرتی از برنامه روی چیزهای دیگری مانند رانندگی یا مطالعه تمرکز کنند.

البته این برای بیشتر از نوجوانان مفید است. به عنوان کاربران فعال برنامه، گاهی اوقات همه ما فقط به استراحت از حواس پرتی نیاز داریم. به خواندن ادامه دهید تا در مورد حالت آرام در اینستاگرام و نحوه فعال کردن آن بیشتر بدانید.

حالت آرام در اینستاگرام چیست؟

همه می‌توانند از حالت آرام استفاده کنند، و وقتی روشن است، اعلان‌های فشاری را در برنامه یا تلفن خود دریافت نخواهید کرد، و وقتی شخصی برای شما پیام مستقیم (DM) ارسال می‌کند، برنامه یک پاسخ خودکار ارسال می‌کند. وضعیت شما نیز تغییر می کند و به افراد نشان می دهد که در حال حاضر در حالت بی صدا هستید.

می‌توانید ساعت‌های حالت آرام خود را در تنظیمات شخصی‌سازی کنید و پس از خاموش کردن حالت آرام، برنامه خلاصه‌ای از اعلان‌هایی را که از دست داده‌اید به شما نشان می‌دهد. اگر می خواهید زمان تکراری را برای روشن کردن حالت آرام تنظیم کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Daily Crunch: برنامه‌های Sideloaded به زودی برای iPhone نزدیک شما در iOS 17 عرضه می‌شوند

نحوه برنامه ریزی حالت آرام اینستاگرام

اگر می‌خواهید حالت آرام را روشن کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به برنامه اینستاگرام بروید و به صفحه پروفایل خود بروید. روی سه خط افقی، در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  1. روی “تنظیمات” ضربه بزنید
  1. “اعلان ها” را باز کنید
  1. روی “حالت آرام” کلیک کنید
  1. حالت آرام را روشن کنید و زمان‌ها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

هنگامی که زمان را تنظیم کردید، اینستاگرام به طور خودکار حالت آرام را در زمانی که انتخاب کردید روشن می کند. می توانید حالت آرام را تا 12 ساعت روشن کنید. اگر این را روشن نگه دارید، برنامه به طور مداوم در این زمان ها حالت آرام را روشن می کند. بنابراین، اگر می خواهید آن را خاموش کنید، می توانید به سادگی آن را خاموش کنید.

حالت آرام را برای یک بار استفاده فعال کنید

از طرف دیگر، اگر می خواهید حالت آرام را برای یک بار یا فقط برای مدت کوتاهی روشن کنید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خروج از برنامه بتا در فروشگاه Google Play

دستورالعمل‌های بالا را دنبال کنید و وقتی در صفحه «اعلان‌ها» هستید، به سادگی «مکث همه» را تغییر دهید. سپس برنامه از شما می خواهد که آن را به مدت 15 دقیقه، 1 ساعت، 2 ساعت، 4 ساعت یا 8 ساعت روشن کنید. یکی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و در همان لحظه روشن می شود.

اگر می‌خواهید قبل از پایان زمان آن را خاموش کنید، فقط «مکث همه» را خاموش کنید و اعلان‌های شما مانند حالت عادی از سر گرفته می‌شوند.

همانطور که می دانید، استفاده از این ویژگی آسان است و به شما امکان می دهد زمان ها را بر اساس نیاز خود شخصی سازی کنید. اگر در اینستاگرام فعال هستید، این می تواند برای مواقعی که احساس خستگی می کنید یا فقط نیاز به تمرکز دارید مفید باشد.

همچنین به دنبال کنندگان شما نشان می دهد که آنلاین نیستید و در آن لحظه در دسترس نیستید. اگرچه این می‌تواند برای فضای شخصی شما مفید باشد، اما مراقب باشید که اگر می‌بینند حالت آرام شما مکرراً روشن است، می‌تواند فالوورها یا کاربران را دور کند.

هنگام استفاده از حالت آرام، پیشنهاد می‌کنم آن را در ساعات آخر شب نگه دارید تا هیچ پیام یا اطلاعات مهمی را در برنامه از دست ندهید. آیا از حالت آرام در اینستاگرام استفاده خواهید کرد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oPH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *