حفظ شتاب رو به جلو و رشد مشتری در زمان های آشفته

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جان مک کول، مدیر اجرایی توسعه کسب و کار در KMC Systems Inc، چالش‌های پیش روی medtech و آنچه که باید برای ادامه حرکت شرکت‌ها انجام شود را برجسته می‌کند.

ما در دوران پرتلاطمی زندگی می کنیم که با بیماری ها و ویروس های جدید مشخص شده است که به طور قابل توجهی بر سلامت انسان تأثیر می گذارد. در نتیجه، تقاضا برای توسعه واکسن‌ها و داروها و همچنین دسترسی سریع‌تر به تجهیزات تشخیصی پیشرفته برای دستیابی به نتایج بهتر بیماران همچنان در حال افزایش است. این چشم انداز پزشکی که به سرعت در حال تغییر است، از جمله دیجیتالی شدن صنعت مراقبت های بهداشتی، تجهیزات پزشکی جهانی و OEM های بهداشتی را در تقاطع بی نظیری قرار داده است که در آن راه حل های فنی تخصصی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

اولویت های برندهای تجهیزات پزشکی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، مراقبت از بیمار و نتایج مبتنی بر نتایج است که به تشخیص سریع و قابل اعتماد بستگی دارد. از زمان شروع همه‌گیری، بسیاری از شرکت‌های فناوری پزشکی تخصص خود را بر ایجاد راه‌حل‌های فناوری متمرکز کردند. به طور مشابه، بسیاری از شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی – حتی شرکت‌هایی که به‌طور سنتی از فناوری استفاده نکرده‌اند – توجه خود را به این معطوف کردند که چگونه فناوری می‌تواند ارائه محصولات و خدمات آنها را تغییر دهد.

اکنون چندین گر جدید در بازار تجهیزات پزشکی وجود دارد، اما حفظ موفقیت‌آمیز شتاب و رشد مشتری نیازمند تخصص در ایده‌پردازی، مهندسی و توسعه محصول، و توانایی افزایش و کاهش کارآمد یک کسب‌وکار برای برآوردن (و فراتر از) نیازهای مشتری است. آنچه زیربنای همه اینها است اعتماد، نوآوری و یک تیم با استعداد و آینده نگر با چابکی برای حل مشکلات و چرخش سریع تولید، علیرغم نیازهای نوسان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برتر برای اتصال صفحه نمایش ممکن است خطای محدود در ویندوز باشد

در اوج همه‌گیری در سال 2021، KMC Systems دستگاه‌ها و ابزار دقیق پزشکی در مقیاس بزرگ را طراحی، مهندسی و تولید کرد تا محصولات را به موقع تحویل دهد، و همچنین خروجی واحد را افزایش دادیم تا نیازهای رو به رشد مشتریان خود را برآورده کنیم. این شامل افزایش 309 درصدی تولید بزرگترین ابزار ما در طول چند ماه بدون افزایش متراژ مربع مرکز تولید اصلی ما در Merrimack، نیوهمپشایر بود. توانایی ما در مقیاس با آموزش متقابل کارکنان در مورد محصولات مختلف و معرفی یک الگوی دو شیفت امکان پذیر شد.

KMC نوآوری، طراحی، توسعه محصول و نیروی کار چابک را فراهم می‌کند، بنابراین غیرمعمول نیست که مشتری به ما مراجعه کند و بگوید: «ما این مشکل صنعت را داریم، یا این آزمایش را داریم که باید آن را خودکار کنیم، و ما نیاز به ارائه دقت و افزایش حجم تست داریم. آیا می‌توانید ابزاری طراحی کنید که این کار را برای ما انجام دهد؟» به جای تطبیق و کار بر روی راه حل های از پیش موجود، می توانیم سیستم هایی را با ویژگی ها و عملکردهای دقیقی که مشتریانمان به آن نیاز دارند طراحی کنیم.

KMC بر نوآوری اول و همکاری مشتری تمرکز دارد. ما خود را گسترش دهنده تیم داخلی مشتریانمان می‌دانیم و ارتباط و همکاری را در اولویت قرار می‌دهیم. با همسویی با کارشناسان مشتریان خود و کار در جهت یک هدف مشترک، می‌توانیم یک تیم منسجم ایجاد کنیم که از مجموع اجزای آن بیشتر باشد. این رویکرد همان چیزی است که برای حفظ رشد زمانی که بازار در حال تجربه تلاطم است، چه تحت تاثیر مسائل زنجیره تامین، نوسان قیمت قطعات/مواد خام، یا جذب و حفظ استعدادهای مناسب باشد، لازم است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه ابزار گزارشگر نرم افزار را در کروم غیرفعال کنیم و آیا باید آن را خاموش کنید

اما در واقع، نبض هر کسب و کار موفق پزشکی و عامل کلیدی در حفظ شتاب و رشد مشتری در زمان‌های آشفته، مردم هستند. KMC خوش شانس است که نیروی کار بسیار آموزش دیده، وفادار و واجد شرایطی را به کار می گیرد که می تواند با تغییر نیازهای مشتری سازگار شود. کارمندان KMC، که برخی از آنها بیش از 40 سال با ما بوده اند، به طور مستمر آموزش می بینند، توانمند می شوند و درگیر اصول تولید ناب هستند، که به ما امکان می دهد محصولات سریعتر و مقرون به صرفه تری را برای مشتریان خود ایجاد کنیم – OEM های تجهیزات پزشکی – بنابراین آنها می تواند بازار مراقبت های بهداشتی را با محصولات مقرون به صرفه ای که بر نتایج بهتر بیماران متمرکز است، ارائه دهد. ما همچنین تیم‌ها را در چندین خط تولید در هر زمان معین آموزش می‌دهیم، و به ما این امکان را می‌دهد که تیم‌ها را در جایی و زمانی که بیشتر به آن‌ها نیاز داریم، افزایش دهیم.

همه این عوامل در حفظ حرکت رو به جلو در تجارت medtech و اطمینان از اینکه مشتریان نیز در هر مرحله از سفر با ما در حال رشد هستند، حیاتی هستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UiiZAI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *