خانواده D’Amelio TikTok را نمی‌خرند، اما در مورد آن فکر کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خانواده D'Amelio را نمی‌خرند، اما در مورد آن فکر کردند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در میان TikTokers اختصاصی در اجلاس اقتصاد خالق اطلاعات، یک ابر طوفانی دور در حال ظهور است: اگر TikTok واقعاً در ایالات متحده ممنوع شود چه؟

در حالی که TikTok برنامه پروژه تگزاس خود را برای جدا کردن بیشتر عملیات شرکت آمریکایی از بایت‌دنس مادر چینی خود تبلیغ کرده است، دولت ایالات متحده همچنین پیشنهاد کرده است که ByteDance بتواند TikTok را به یک شرکت آمریکایی بفروشد.

مارک داملیو، پدر ستاره‌های TikTok، Dixie و Charli D'Amelio، گفت که به فکر خرید TikTok است. در ماه مارس، او در توییتی نوشت: «من گروهی از سرمایه‌گذاران را گرد هم می‌آورم تا خرید TikTok را دنبال کنند.»

D'Amelios یک امپراتوری رسانه‌ای با مارک‌های خرده‌فروشی و شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز خود ایجاد کرده‌اند، اما پیشنهاد خرید پلتفرمی که حداقل 60 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، بیانیه‌ای جسورانه است. به طور کلی، ByteDance حدود 220 میلیارد دلار ارزش دارد.

زمانی که کایا یوریف، خبرنگار The Information در مورد این پیشنهاد روی صحنه در اجلاس سران سوال کرد، داملیو گفت که دیگر کاملاً روی میز نیست. این تعجب آور نیست – به سختی می توان میلیاردها دلار را به طور اتفاقی جمع آوری کرد، و حتی اگر ممکن بود، چین به ایالات متحده یادآوری کرد که واقعا نمی تواند فروش را مجبور کند. اما زمانی که پدرسالار «اولین خانواده» TikTok تحت فشار قرار گرفت، او فاش کرد که به طور قانونی این ایده را در نظر گرفته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اینستاگرام Reel Analytics جدیدی را به چتر خود اضافه می کند

داملیو به یوریف گفت: «خیلی گران است». اما این ایده کمی فراتر از یک توییت تصادفی پیش رفت. او گفت: “ما پول زیادی را برای برندهای D'Amelio جمع آوری کرده ایم، و ارتباطات لازم برای انجام آن را داریم.” با این حال، در نهایت، D'Amelio فکر می کند بهترین نتیجه ممکن این است که ایالات متحده از هر نوع قانونی برای ممنوعیت TikTok پیروی نکند.

D'Amelio Brands در ماه سپتامبر با 6 میلیون دلار سرمایه اولیه راه اندازی شد که فقط کمی کمتر از قیمت TikTok است. شاید این شرکت سرمایه بیشتری را جذب کرده باشد که هنوز اعلام نکرده است، اما برای پیگیری جدی آن خرید کافی نیست، به همین دلیل است که D'Amelio به دنبال سرمایه گذاران دیگری بود.

بنابراین، در حالی که Charli D'Amelio ممکن است ملکه TikTok باشد، به نظر نمی رسد که خانواده او به معنای واقعی کلمه بتوانند این برنامه را خریداری کنند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yAesPy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *