خدمات “پیشگامانه” اپل در نامه ای که توسط Eddy Cue ارسال شده تجلیل می شود: بیش از 1 میلیارد مشترک پولی و 320 میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت شده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ادی کیو، معاون ارشد نرم‌افزار و خدمات اینترنتی ، اخیراً نامه‌ای نوشت و از خدمات «پیشگامانه» این شرکت و تأثیری که بر این صنعت داشته است، تجلیل کرد. در این نامه، کیو به تعدادی از دستاوردهای چشمگیر اشاره کرد، از جمله این واقعیت که اپل بیش از 320 میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت کرده است و نزدیک به 1 میلیارد مشترک پولی دارد.

کیو نامه را با بحث در مورد تعهد این شرکت به خدمات آغاز کرد و اشاره کرد که آنها بخش اصلی تجارت اپل برای دهه ها بوده اند. وی همچنین تاکید کرد که این خدمات برای ارتقای تجربه مشتری و ایجاد فرصت های جدید برای مصرف کنندگان و توسعه دهندگان طراحی شده اند.

یکی از دستاوردهای مهمی که کیو در نامه به آن اشاره کرده است، میزان پولی است که اپل به توسعه دهندگان پرداخت کرده است. او اظهار داشت که از زمان راه‌اندازی اپ استور در سال 2008، این شرکت بیش از 320 میلیارد دلار به توسعه‌دهندگان پرداخت کرده است که این رقم هر سال به رشد خود ادامه می‌دهد.

دستاورد دیگری که کیو به آن اشاره کرد، تعداد مشترکین پولی است که این شرکت در خدمات مختلف خود دارد. او گفت که اپل اکنون نزدیک به 1 میلیارد مشترک پولی در سراسر خدمات خود از جمله Music، iCloud و App Store دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع خطای پوشه فشرده در ویندوز 11

کیو همچنین به برخی از راه‌هایی اشاره کرد که خدمات اپل توانسته است برای توسعه‌دهندگان مفید باشد. او در مورد اینکه چگونه اپ استور توانسته است پلتفرمی را برای توسعه دهندگان در هر اندازه ای فراهم کند تا به مخاطبان جهانی دست یابند و از طریق کارشان امرار معاش کنند، صحبت کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که خدمات اپل توانسته فرصت‌های جدیدی مانند امکان کسب درآمد از پادکست‌ها و اشتراک‌های دیجیتال را برای سازندگان فراهم کند.

علاوه بر این، Cue همچنین برای تأمل در مورد موفقیت سرویس استریم اپل، Apple TV+ که در سال 2019 راه اندازی شد، زمان برد. او به نمایش ها و فیلم هایی اشاره کرد که مورد تحسین قرار گرفتند و حتی جوایزی را دریافت کردند که نشان دهنده تعهد این شرکت برای ارائه محتوای با کیفیت است. به مشتریان.

به طور کلی، نامه کیو جشنی بود از تأثیری که خدمات اپل بر صنعت داشته است. توانایی این شرکت در پرداخت چنین مبلغ هنگفتی به توسعه دهندگان و جذب چنین تعداد زیادی مشترک پولی نشان دهنده ارزش و کیفیت خدماتی است که آنها ارائه می دهند.

می توانید بیانیه مطبوعاتی کامل اپل را در اینجا در آن بیابید.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در یوتیوب بررسی کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=ArH43t4mUBg

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tAX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *