خرید 61 میلیارد دلاری VMware پیشنهادی Broadcom توسط قانونگذاران بریتانیا بررسی شد •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) تحقیقاتی به اصطلاح “فاز 1” را در مورد قرارداد پیشنهادی 61 میلیارد دلاری Broadcom برای خرید غول نرم افزار مجازی سازی VMware آغاز کرده است.

این خبر اندکی پس از انتشار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمیسیون اروپا (EC) نیز در حال انجام تحقیقات در مورد آنچه یکی از بزرگترین خریدهای فناوری در تمام دوران خواهد بود. در همین حال، در بازار داخلی این شرکت‌ها در ایالات متحده، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ماه گذشته تحقیقات خود را در مرحله بررسی دوم عمیق‌تر پیش برد، به این معنی که FTC در تجزیه و تحلیل اولیه خود به اندازه کافی دید تا نگاه گسترده‌تری را تضمین کند.

هسته اصلی این معامله این است که غول تراشه برادکام به دنبال تنوع بخشیدن با گسترش عمیق تر به زیرساخت های نرم افزاری سازمانی است. در حالی که چند هفته پیش سهامداران VMware به این پیشنهاد اشاره کردند، معامله ای با این اندازه همیشه مورد بررسی نظارتی قرار می گرفت، بنابراین تعجب کمی وجود دارد که شاهد بررسی چندین مقام از این معامله باشیم. Broadcom قبلاً اعلام کرده بود که امیدوار است قرارداد را تا اکتبر 2023 ببندد، بنابراین می‌دانست که این سفر طولانی خواهد بود.

برودکام در سال 2018، زمانی که برنامه هایش برای خرید رقیب کوالکام به مبلغ 130 میلیارد دلار، در نهایت به دنبال مداخله پرزیدنت ترامپ به دلایل امنیت ملی، از بین رفت، یک کلان معامله قبلی شکست خورد. هر دو اپتیک سیاسی و رقابتی این بار متفاوت هستند، بنابراین پیش بینی اینکه چگونه همه این اتفاقات رخ می دهد دشوار است، اما CMA بریتانیا اکنون یک دوره مشاوره دو هفته ای را باز کرده است که در آن نظرات “احزاب علاقه مند” را دعوت می کند.

یافته‌های حاصل از این امر تعیین می‌کند که چه اتفاقی می‌افتد، و اگر CMA در نظر بگیرد که این خرید «به کاهش قابل‌توجه رقابت» در هر بازار بریتانیا منجر می‌شود، ممکن است اقدامات بیشتری را دنبال کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/asxVnY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *