خوب، آنچه را که در مورد اخراج‌های فنی گفتم پس می‌گیرم •

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به هفته‌نامه استارت‌آپ‌ها خوش آمدید، برداشتی متفاوت از اخبار و روندهای استارت‌آپ این هفته توسط گزارشگر ارشد و مجری مشترک سهام عدالت ناتاشا ماسکریناس. برای دریافت این در صندوق پستی خود، در اینجا مشترک شوید.

خب این خیلی طول نکشید. در اواخر اکتبر، من در مورد چگونگی تغییر جزر و مد در اخراج‌های فنی نوشتم و تاکید کردم که 70 درصد از اخراج‌هایی که امسال اتفاق افتاد در تابستان انجام شد. در واقع، با استفاده از داده‌های layoffs.fyi، ادعا کردم که سقوط از نظر رویدادهای جدید جدید و افراد تحت‌تاثیر بسیار کمتر وحشتناک است.

بعد، اوضاع بدتر شد. از زمانی که آن پست را منتشر کردم، تعدادی اخراج از شرکت‌هایی از جمله ، متا، آمازون، Chime، Stripe، Lyft، Salesforce و Cisco اعلام شد. (به روز رسانی: همانطور که من این خبرنامه را جمع آوری کردم، همکارم Kirsten Korosec این خبر را منتشر کرد که Nuro 20٪ از نیروی کار خود را اخراج کرده است). (به روز رسانی شماره 2: اکنون می شنوم که طبق گزارش ها، کاروانا قرار است 1500 کارگر را اخراج کند).

همین چند هفته پیش، کاهش نیروی کار در سال 2022 بر حداقل 92558 نفر از افراد شناخته شده در هر layoffs.fyi تأثیر گذاشت. همین منبع داده اکنون می گوید که این تعداد به 134739 نفر افزایش یافته است که 46 درصد افزایش یافته است.

به عبارت دیگر، گفتم تابستان بد بود. اما اکنون، تقریباً به همان اندازه افرادی که در ماه های تابستان، ژوئن، ژوئیه و آگوست اخراج شدند، در ماه نوامبر (و این ماه حتی به پایان نرسیده است) اخراج شدند.

در مورد شروع سخت ماه نوامبر صحبت کنید. به گفته مدیران و سایر منابع صنعتی، بنیانگذاران ممکن است در چند روز آینده پیش از عید شکرگزاری و فصل تعطیلات، اخراج های بیشتری را کاهش دهند. به نظر می رسد همه موافق هستند که بدترین بدترین ها در پیش روی ماست – و میزان واقعی اخراج ها ممکن است تنها در سه ماهه اول 2023 محقق شود.

من در ستون کم سن خود کاملاً اشتباه نکردم. در آن زمان نوشتم که ممکن است با تاخیر گزارش دهی مواجه شویم و ممکن است با کاهش باندهای شرکت، اخراج های بیشتری رخ دهد. هنوز تعداد زیادی از شرکت‌ها وجود دارند که در طول چرخه رونق، پول زیادی به دست آورده‌اند، اما درآمد کافی برای توجیه ارزش‌گذاری‌های تاریخی خود را تولید نمی‌کنند. بازار مرحله آخر پر از آنها است.

با این حال، پیشنهاد این که فناوری در شرف بررسی واقعیت بزرگ است تا حدودی برای من تعجب آور است. آیا این چیزی نیست که تمام این سال بوده است؟ تنها اشاره‌ای که می‌توانم بدانم این است که برخی از شرکت‌ها به ما نشان داده‌اند که اخراج‌ها منحنی یادگیری دارند – صرفاً به این دلیل که مجبور شده‌اند بیش از یک دور را پشت سر هم انجام دهند، و اساساً خط‌مشی، برجسته‌کردن و پررنگ کردن این موضوع که نتوانسته‌اند کاهش دهند. بار اول به اندازه کافی عمیق

در پایان می گویم که در حال کار بر روی یک داستان پایان سال در مورد تأثیر انسانی اخراج کارکنان هستم، یعنی اینکه استعدادهای فنی پس از رها شدن به کجا می روند. اگر امسال شغل خود را از دست دادید و داستان جالبی از کارهای بعدی دارید و تعریف شما از ریسک تغییر کرده است، DM های توییتر من باز است. خوب، حداقل تا زمانی که سایت هست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش سریع برای تغییر فرمت تاریخ در برگه های گوگل

در غیر این صورت، می توانید من را در Substack و پیدا کنید و خوب، من هنوز لینکدین خود را به اشتراک نمی گذارم، اما شاید به زودی. در ادامه این خبرنامه، در مورد الیزابت هولمز، سقوط FTX، استراق سمع و گوشه هایی از اینترنت که باعث شد من در این هفته لبخند بزنم صحبت خواهیم کرد.

الیزابت هلمز محکوم می شود

الیزابت هلمز، بنیانگذار بدنام Theranos، رسما به جرم کلاهبرداری به ۱۱.۲۵ سال زندان محکوم شد. این حکم ماه ها پس از آن صادر می شود که هولمز در چهار مورد از 11 فقره اتهام مربوط به کلاهبرداری از سرمایه گذاران مجرم شناخته شد. رامش “سانی” بالوانی، مدیر ارشد اجرایی ترانوس و دوست پسر سابق هوملس، پس از محکومیت در 12 مورد از 12 مورد در دادگاه خود، همچنان در انتظار صدور حکم است.

در اینجا دلیل اهمیت آن است: این حکم یک انتظار طولانی را به پایان می‌رساند تا ببینیم هولمز چگونه می‌تواند برای جنایاتش پاسخگو باشد. داستان Theranos از زمان انتشار خود، مترادف با نقاط قوت و آشکارا نقاط ضعف آسیب‌رسان فرهنگ تبلیغاتی سیلیکون ولی بوده است.

الیزابت هلمز برای صدور حکم به دلیل کلاهبرداری ترانوس به دادگاه می رسد

اعتبار تصویر: جاستین سالیوان / گتی ایماژ

به روز رسانی FTX

من در تعطیلات بیرون بودم (و سپس مریض شدم) در حالی که فروپاشی FTX شروع شد. خوشبختانه همکارانم به من هدیه دادند با انبوهی از مطالب در مورد تأثیر واقعی سقوط یک صرافی ارز دیجیتال به این شکل عمومی. اگر هفته گذشته همه چیز درباره چگونه بود، این هفته همه چیز در مورد اکنون بود. سرمایه‌گذاران، استارت‌آپ‌ها و افراد در دنیای رمزارز چگونه پیش می‌روند؟ و سقوط FTX چه تأثیرات ماندگاری دارد؟ (پشیمانی به حساب نمی آید).

در اینجا دلیل اهمیت آن است: همانطور که در این هفته در غلاف صحبت کردیم، جنبه انسانی همه اینها بالاخره شروع به ظهور کرد. به عنوان مثال نست کوین را در نظر بگیرید. استارت آپ آفریقایی web3 اعلام کرد که بسیاری از پول نقد روزانه خود را که برای هزینه های عملیاتی در FTX استفاده می شود، نگهداری می کند. در نتیجه کارمندان را اخراج می کند. ما همچنین در مورد SoftBank شنیده‌ایم که از سکویا در کاهش سرمایه‌گذاری خود پیروی می‌کند، اما چیزی که من واقعاً به آن اهمیت می‌دهم این است که مارسلو کلور مدیر اجرایی سابق این اشتباه را چگونه برطرف کرده است.

آرم FTX شکسته و آتش گرفته است

اعتبار تصویر: برایس /

اگر توییتر را از دست بدهیم چه چیزی را از دست می دهیم

من قصد ندارم شما را با آخرین عناوین توییتر آشنا کنم، زیرا، مشابه معرفی این خبرنامه، احتمالاً باید هر ساعت آن را به روز کنم تا تمام محورها، تضادها و خرابی های مستقیمی که روی پلتفرم اتفاق می افتد را شامل شود. با این حال، کاری که من انجام خواهم داد این است که در صورت از دست دادن توییتر، آنچه را از دست می دهیم، از دست بدهیم.

همکاران صمیمی من و من، جدی ترین آنها، پست کوچکی در مورد اینکه چرا ما برای توییتر ارزش قائلیم و در صورت ناپدید شدن چه چیزی ناپدید می شود، جمع آوری کردیم. بدیهی است که ما نمی گوییم که پلت فرم مرده است یا فوراً به جایی می رسد. اما، اگر این کار را کرد چه؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین مسدود کننده داده USB که باید استفاده کنید

در اینجا بخشی از گزیده من از پست +TC است:

من فضول، کنجکاو هستم و دائماً می ترسم که درک کلیدی یا زاویه پنهان یک روند اقتصاد کلان را از دست بدهم. احتمالاً دلیل این است که من یک خبرنگار هستم (و چرا به توییتر معتاد شده ام).

توییتر به من اجازه می‌دهد یک مگس شنود و بی ادعا روی دیوار باشم. این مهم زمانی بود که من برای اولین بار آن را در کالج دوباره دانلود کردم و مشترک شدم تا هر بار که Boston Business Journal اخباری را توییت می کند، یک اعلان دریافت کنم – و اکنون مهم است زیرا سعی می کنم بفهمم بنیانگذاران در زمان واقعی چه فکر می کنند (در مقایسه با آنچه می خواهند بگویند). گزارشگر روی زوم). این به من کمک کرد تا زمانی که یک کارآموز در Boston Globe بودم، به سرعت عمل کنم، و به من کمک می‌کند تا به عنوان یک خبرنگار ارشد در بیشتر درک کنم.

استراق سمع در حدود یک هفته پس از همه گیری، که اتفاقاً یک هفته از کار من در می گذشت، برای من اهمیت بیشتری پیدا کرد. این شد که چگونه منابعم را پیدا کردم و در جاسازی‌های داستان‌هایم نشان داده شد. همچنین این موضوع باعث شد که من منابعم را متعادل کنم و هدفم این بود که فقط از افرادی که تندترین برداشت ها را در 180 کاراکتر دارند نقل قول نکنم. به‌عنوان یک گزارش‌گر اولیه، احساس می‌کنم توییتر به من فرصتی داد تا به همه همکاران و رقبای باهوشم که اخبار را در زمان واقعی هضم می‌کنند، برسم. منظورم این است که من به معنای واقعی کلمه روند فکر آنها را هر روز می دیدم.

همه ما شنیدیم که توییتر در دوران قرنطینه به میدان شهر ما تبدیل شد، اما برای من، این یک نقشه نیز شد.

برای بقیه بخش، قطعه TC+ ما را بررسی کنید: «کارمندان در مورد آنچه در صورت از دست دادن توییتر از دست می‌دهیم».

آب شدن پرنده توییتر

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/

یک بخش توئیت و پست خوب

ما رسماً در زمانی از سال و بخشی از چرخه اخبار هستیم، زمانی که من ناامیدانه به دنبال اخبار خوب برای برجسته کردن هستم. در Equity این هفته، ما با برخی اخبار مثبت فناوری متمرکز بر رشد، از جمله رشد Maven و اینکه چگونه به سلامت زنان کمک می‌کند، و گسترش علی‌بابا علی‌رغم عقب‌نشینی دیگران، شروع کردیم.

با روحیه خندان، در اینجا چند توییت و جوک از این هفته وجود دارد که باعث شد لبخند بزنم:

تصویر پرندگان با حباب های گفتاری

اعتبار تصویر: برایس دوربین /

چند یادداشت

در دیده می شود

دی لایت، نئوبانک LGBTQ+، برای راه اندازی طرح اشتراک برای تنظیم خانواده، پول نقد جمع آوری می کند

کامنت های شرکتی برای روح استارتاپ

Fund of Funds Sweetwood Ventures روی کوچکترین وجوه VC شرط بندی می کند

با Unstable Diffusion آشنا شوید، گروهی که سعی در کسب درآمد از تولیدکنندگان پورن هوش مصنوعی دارد

DoorDash ویژگی‌های ایمنی جدیدی را برای افراد تحویل‌دهنده در پلتفرم خود عرضه می‌کند

در + دیده می شود

آونگ برق به سمت کارفرمایان باز می گردد، اینطور نیست؟

Pitch Deck Teardown: Deck 11.4 میلیون دلاری Sateliot's Series A

آیا وب 3 واقعاً فاز جدید اینترنت است؟

چگونه پرنده بال های خود را قیچی کرد

5 بهترین روش پایدار برای استارت آپ های بوت استرپ

اگر این خبرنامه را دوست دارید، یک لطف سریع به من بکنید؟ آن را برای یکی از دوستان خود فوروارد کنید، نظر خود را به من بگویید در توییتر و برای مطالب بیشتر وبلاگ شخصی من را دنبال کنید. در همین حال، من هفته آینده را تعطیل می کنم تا از تعطیلات با دوستان و خانواده لذت ببرم، بنابراین امیدوارم شما هم همین کار را انجام دهید. استارتاپ ویکلی در 4 دسامبر بازخواهد گشت!

بهترین،

ن

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dHh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *