دانشگاه آستون و پیوند PML شاهد تمیز کردن آندوسکوپ خودکار است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دانشگاه آستون و شراکت پزشکی (PML) یک مشارکت انتقال دانش (KTP) را تکمیل کردند که منجر به توسعه یک سیستم خودکار برای تمیز کردن سطح بالای آندوسکوپ‌ها شد.

KTP یک همکاری سه جانبه بین یک تجارت، یک شریک دانشگاهی و یک محقق بسیار ماهر است که به عنوان همکار KTP شناخته می شود.

این پروژه به سطوح تمیزکاری پیشرو در صنعت دست یافت، بنابراین خطرات آلودگی میکروبی برای بیماران را کاهش داد و میزان عوارض و مرگ و میر را کاهش داد.

آندوسکوپ ها لوله های بلند و نازکی هستند که در یک انتها نور و قرار دارند. به دلیل حساسیت مواد و لوازم الکترونیکی، نمی توان آنها را در اتوکلاو (ماشینی که از بخار تحت فشار استفاده می کند) استریل کرد و پتانسیل بالایی برای عفونت متقاطع میکروبی ایجاد می کند. نمونه اولیه خودکار و مواد تمیزکننده جدید توسعه یافته منجر به یک درمان ساده پنج دقیقه ای شد که سطوح تمیز کردن عمیق 1000 برابر بیشتر از حد پیش بینی شده را ارائه می دهد و سطوح بهداشتی و کاهش میکروبی را بسیار بهتر از مواردی است که در حال حاضر با استفاده از روش های دستی مرسوم امکان پذیر است.

Partnership Medical Ltd (PML)، مستقر در استوک-آن-ترنت، تجهیزات تمیز کردن و مواد مصرفی را برای آندوسکوپ های انعطاف پذیر، با بیش از 20 سال تجربه توزیع، تامین می کند. هدف این شرکت تبدیل شدن به یک تولید کننده / ارائه دهنده پیشرو برای بخش های آندوسکوپی در کلینیک ها و بیمارستان ها در سراسر جهان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  OECHSLER قابلیت های تولید پزشکی در سراسر جهان را گسترش می دهد

تیم آکادمیک KTP شامل دکتر اندی ساترلند، خواننده در شیمی آلی/پلیمر و عضو موسسه تحقیقات مواد استون با تخصص در تشکیل مزوکریستال و کار با نانوذرات بود. دکتر ساترلند در کنار دکتر تونی ورتینگتون، میکروبیولوژیست بالینی و دانشیار علوم زیستی در کالج علوم بهداشت و زندگی کار می کرد. دکتر Thien Duong به عنوان همکار KTP شرکت کرد و در شیمی مصنوعی تخصص داشت.

جاستین بریگز، مدیر Partnership Medical، گفت: «تأثیر مشارکت انتقال دانش بر Partnership Medical Limited و کارکنان آن بسیار قابل توجه بوده است.

این پروژه چشم انداز آینده این شرکت را برای تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو در جهان برای و مواد مصرفی آندوسکوپ تسهیل کرده و راه را برای تشکیل بخش تحقیق و توسعه در آینده هموار کرده است.

دکتر اندی ساترلند، خواننده شیمی آلی/پلیمر در دانشگاه استون، اضافه کرد: «اگر سیستم تمیزکننده آندوسکوپی که ما توسعه داده‌ایم، آزمایش‌های بالینی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، منجر به استفاده از آندوسکوپ‌های بسیار تمیزتر در بیمارستان‌ها خواهد شد و امیدواریم از مرگ افراد جلوگیری شود. بر این اساس، از نظر تأثیر، ما احساس می‌کنیم پروژه KTP ما پتانسیل بسیار مهمی را دارد.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WFPQrj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *