دانشگاه و فناوری هریوت وات اسکاتلند برای سرعت بخشیدن به فناوری جدید تلاش کردند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همکاری برای تسریع دسترسی به قابلیت های طراحی فناوری برای شرکت های کوچک و متوسط ​​اسکاتلند توسط دانشگاه هریوت وات و فناوری اسکاتلند اعلام شده است.

در این قرارداد پنج ساله، مرکز تولید تجهیزات پزشکی (MDMC)، مستقر در دانشگاه هریوت وات، با شبکه‌های فناوری اسکاتلند برای سرعت بخشیدن به پیشرفت راه‌حل‌های جدید پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی به بازار همکاری می‌کند.

این مشارکت به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​تحت حمایت MDMC اجازه می‌دهد تا با فناوری اسکاتلند، به ویژه شبکه طراحی محصول اسکاتلند، برای پیشبرد الزامات طراحی با تمرکز ویژه بر پایداری دستگاه‌های پزشکی درگیر شوند. دانش، تخصص و نوآوری ایجاد شده سپس در سراسر پردیس های جهانی Heriot-Watt از جمله دبی و مالزی، همراه با موسسات دانشگاهی شریک این مرکز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

MDMC مستقر در پردیس دانشگاه هریوت وات ادینبورگ، کنسرسیومی شامل دانشگاه ادینبورگ، دانشگاه گلاسکو و دانشگاه رابرت گوردون است و به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​اسکاتلند کمک می‌کند تا مفاهیم دستگاه‌های پزشکی را به محصولات تجاری ترجمه کنند. کارکنان آن با ارائه مشاوره تخصصی رایگان و دسترسی به مهندسی ساخت، مسائل نظارتی و بودجه، دسترسی با پشتیبانی فنی به امکانات تولیدی تخصصی 2 میلیون پوندی خود را فراهم می کنند.

پروفسور دانکن هند، مدیر MDMC در دانشگاه هریوت وات، گفت: “دسترسی به قابلیت طراحی تخصصی یکی از بزرگترین چالش هایی است که شرکت های کوچک و متوسط ​​شاغل در این بخش در حال حاضر با آن مواجه هستند. ما خوشحالیم که به وزیر نشان دهیم که چگونه MDMC با مشارکت سازمان هایی مانند فناوری اسکاتلند به این چالش ها رسیدگی می کند. ما کشوری از مبتکران هستیم، اما ضروری است که پشتیبانی متخصص به راحتی و به طور مداوم برای SMEها قابل دسترسی باشد تا نوآوری های تغییر دهنده خود را به دستگاه هایی تبدیل کنند که می توانند سریعتر به نفع مراقبت از بیمار مورد استفاده قرار گیرند. شراکت استراتژیک جدید ما به ارائه خدمات اسکاتلند در این زمینه تسریع می‌بخشد و تضمین می‌کند که کشور ما موقعیت پیشرو در جهان را در زمینه تولید تجهیزات پزشکی حفظ می‌کند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ گیمینگ با RTX 4090

فناوری اسکاتلند نماینده بخش فناوری توانمند در اسکاتلند است. از طریق سه شبکه خود – Photonics Scotland، Product Design Scotland و MaaS Scotland – از یک جامعه پر جنب و جوش متشکل از بیش از 125 سازمان عضو صنعتی و دانشگاهی پشتیبانی می کند که در حال توسعه فناوری برای ارائه پیشرفت های محصول در بازارها از مراقبت های بهداشتی و ارتباطات گرفته تا تولید و تحرک هستند.

آلستر مک اینروی، مدیرعامل فناوری اسکاتلند، گفت: «فناوری‌های توسعه‌یافته در بخش فناوری‌های توانمند اسکاتلند، مدت‌هاست که از صنعت پر جنب و جوش علوم زیستی ما حمایت کرده‌اند. درک پتانسیل این فناوری‌ها، و پیمایش موفقیت‌آمیز سفر از مفهوم تا تجاری‌سازی، نیازمند ادغام دقیق فرآیندها و چارچوب‌های طراحی است. فناوری اسکاتلند از طریق شبکه طراحی محصول ما در اسکاتلند خوشحال است که با MDMC همکاری می کند تا به SME های علوم زیستی دسترسی بهتری به قابلیت های طراحی عالی اسکاتلند ارائه دهد.

توافق جدید در سفر ویژه ایوان مک کی، وزیر بازرگانی، جشن گرفته شد. وزیر از امکانات MDMC در دانشگاه هریوت وات بازدید کرد و در مورد کار این مرکز تا به امروز، از جمله حمایت گسترده آن از 115 شرکت کوچک و متوسط ​​از طریق ترکیبی از پروژه های یک به یک، آموزش و رویدادهای تخصصی، آشنا شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای حذف محافظت از توییت های خود در توییتر با استفاده از هر دستگاهی

وزیر سپس با نمایندگان دانشگاه دیدار کرد تا درباره فرصت‌های رشد در بخش تولید تجهیزات پزشکی و بیوتکنولوژی در اسکاتلند، از جمله تسریع “مارپیچ سه‌گانه نوآوری” از طریق همکاری نزدیک‌تر بین دانشگاه، NHS و صنعت، بحث و گفتگو کند. چالش‌های پایداری تجهیزات پزشکی در NHS نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ایوان مک کی، وزیر بازرگانی، گفت: «دولت اسکاتلند از مرکز تولید تجهیزات پزشکی از طریق صندوق چالش تولید پیشرفته ما حمایت کرد تا نوآوری را تحریک کند و مراقبت های بهداشتی اسکاتلند را در رسیدگی به نیازهای فوری بالینی، در راستای جاه طلبی های کسب و کار در استراتژی ملی ما برای تحول اقتصادی، نوآورتر کند. .

بنابراین، کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همکاری بین دانشگاه هریوت وات و فناوری اسکاتلند، برای تسریع در توسعه راه‌حل‌های پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی در اسکاتلند و در سرتاسر جهان، ارزشمند است. فناوری بهداشت و تجهیزات پزشکی فرصت های اقتصادی، بهداشتی و شغلی قابل توجهی را در بخش تولید اسکاتلند فراهم می کند. رویکرد مارپیچ سه گانه دانشگاه، صنعت و NHS که به صورت مشارکتی کار می کنند برای رشد در این بخش ضروری است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pje
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *