درمان بی اختیاری ادرار استرسی برنده کوپن نوآوری HTE شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دکتر لوک لینتین پس از برنده شدن جایزه مسابقه نوآوری کوپن شرکت فناوری بهداشت (HTE) 3000 پوند “پشتیبانی غیر نقدی” از فناوری به منظور توسعه راه حلی برای درمان بی اختیاری استرسی ادرار در زنان دریافت کرده است.

هدف این رقابت تسریع توسعه فناوری‌های جدید پزشکی برای ارائه مزایای و نتایج بهبود یافته برای بیماران است. ورودی های امسال ایده هایی را از طیف گسترده ای از رشته ها از جمله مدیریت دارویی، پزشکی توانبخشی، حمایت از گردش خون و رادیوتراپی به نمایش گذاشتند. دستگاه دکتر لینتین از میان فهرست کوتاه هفت فینالیست، به دلیل پتانسیل آن برای پاسخگویی به نیازهای برآورده نشده در حال حاضر در مراقبت های بهداشتی انتخاب شد: تا 35 درصد از زنان بالغ از بی اختیاری ادرار رنج می برند.

دکتر کارن لاو، رئیس بخش نوآوری، Health Tech Enterprise، در مورد مسابقه کوپن نوآوری امسال، گفت: «ما امسال ورودی های هیجان انگیزی دریافت کردیم که همه آنها کاملاً متفاوت بودند و گواهی بر نوآوری در NHS است. دستگاه دکتر لینتین به دلیل پتانسیل عظیمی که برای ارائه مزایای تغییر دهنده زندگی به میلیون ها زن در سراسر جهان دارد، برای ما متمایز بود. من خوشحالم که می‌توانیم به توسعه دستگاه او کمک کنیم و مفتخرم که با شرکای خود در زمینه فناوری کار می‌کنم که اهمیت پرورش نوآوری‌ها را برای اطمینان از موفقیت پیشرفت‌های اولیه تشخیص می‌دهند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن تماس Wi-Fi در هر تلفن اندرویدی

مسابقه کوپن نوآوری Health Tech Enterprise قبلاً از توسعه دستگاه‌های پزشکی جدید از جمله دستگاه سینه‌سنتز دکتر رایان سگونا و دکتر یورگن هره (2021) و تست مینی مغزی آقای رایان متیو و دکتر هایکو وورداک (2020) پشتیبانی کرده است.

دکتر لوک لینتین، مرکز بهداشت و درمان باکینگهامشایر، گفت: “من از دریافت این جایزه برای کار خود خوشحالم و امیدوارم که بودجه دریافت شده و همکاری آینده با فناوری EG کاتالیزور مناسبی برای توسعه این پروژه باشد.”

به عنوان مثال، فناوری، یک مشاوره طراحی، مهندسی و توسعه مبتنی بر کمبریج، متخصص در برداشتن وسایل پزشکی و تشخیصی از مفهوم تا تحقق است. این تیم با دکتر لینتین برای توسعه و پیشرفت ایده او همکاری خواهد کرد.

دنی گادفری، کارگردان و یکی از بنیانگذاران، به عنوان مثال فناوری با مسئولیت محدود، گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که با دکتر لوک لینتین در این پروژه همکاری می کنیم. رقابت امسال شدید بود، اما راه حل او برای درمان بی اختیاری ادرار استرسی نشان دهنده یک نوآوری منحصر به فرد است و می تواند شکاف بزرگ در بازار FemTech را کاملا برطرف کند. ما در پر کردن شکاف بین نوآوری بالینی و محصولات آماده بازار تخصص داریم و از این رو مفتخریم که از کوپن نوآوری حمایت کنیم. ما از همکاری خود با HTE سپاسگزاریم که از طریق آن به حمایت از پزشکان مانند دکتر لینتین در تحقق نوآوری های آنها ادامه خواهیم داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای استفاده از نوار جستجو و اپراتورهای جستجو در Microsoft Outlook

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YMVMuJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *