دروازه ASEAN: راه اندازی برای موفقیت تجاری در سنگاپور

زمان مطالعه: 4 دقیقه

داریو آکونچی، مدیر عامل – توسعه کسب و کار، آسیا، هاکسفورد، آنچه را که شرکت ها قبل از گسترش در سنگاپور باید بدانند، و چه گزینه هایی برای ایجاد حضور در دسترس هستند، تشریح می کند.

برای مشاغلی که به دنبال گسترش و توسعه حضور آسیایی هستند، سنگاپور امکانات فراوانی را ارائه می دهد. از مزایای مالیاتی، نیروی کار بسیار ماهر، یک سیستم حقوقی عادلانه، و همچنین موقعیت فیزیکی، دلایل بی‌شماری وجود دارد که چرا سنگاپور به عنوان پایگاهی ایده‌آل برای کسانی که در جنوب شرقی آسیا، یکی از اقتصادهای رو به رشد سریع در جهان گسترش می‌یابند، عمل می‌کند.

ورود به یک بازار بین‌المللی جدید می‌تواند چشم‌اندازی پر از ریسک باشد، بنابراین قبل از صرف زمان و منابع عمده برای سرمایه‌گذاری، درک هر چه بیشتر در مورد محیط کسب‌وکار جدید بسیار مهم است.

علیرغم خطر بالقوه، پاداش بالایی برای به دست آوردن وجود دارد، به ویژه برای کسانی که در زمینه پزشکی هستند. از ابتدای قرن حاضر، بازار فناوری پزشکی در سنگاپور به سرعت در حال رشد بوده است و 13.3 میلیارد دلار سنگاپور به اقتصاد این کشور در سال 2018 کمک کرده است که نسبت به 3.1 میلیارد دلار سنگاپور در سال 2008 افزایش قابل توجهی داشته است.

اما شرکت ها قبل از توسعه در سنگاپور چه چیزی باید بدانند؟

سنگاپور فرصت ها و مزایای بسیاری را برای شرکت های خارجی ارائه می دهد. برای بهره مندی واقعی از مزایای محیط تجاری سنگاپور، درک مزایای موجود بسیار مهم است. مزایای اصلی مزایای مالیاتی، افراد، و سیستم قانونی است.

مالیات

راه اندازی در سنگاپور به شرکت ها امکان دسترسی به شبکه گسترده ای از موافقت نامه های مالیات مضاعف (DTA) با بیش از 80 کشور در سراسر جهان را می دهد که از پرداخت مالیات مضاعف توسط شرکت ها جلوگیری می کند، مالیات های تکلیفی را کاهش می دهد و یک رژیم مالیاتی جذاب ارائه می دهد.

به عنوان بخشی از رژیم مالیاتی مطلوب، سنگاپور بر عایدی سرمایه و سود سهام مالیات اعمال نمی کند، علاوه بر این، نرخ مالیات شرکتی کمتری بر درآمد مشمول مالیات ارائه می دهد که حداکثر 17 درصد در مقایسه با 25 درصد در بریتانیا است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف پروژه FEATHER کاهش پیامدهای نامطلوب UTI است

مردم

مزیت دیگری که سنگاپور ارائه می دهد، در دسترس بودن نیروی کار ماهر چند زبانه است. در سال 2021، دانشگاه ملی سنگاپور در زمینه مطالعات پزشکی در آسیا بهترین رتبه را کسب کرد، که نشان دهنده استعداد بسیار ماهر است که پتانسیل زیادی را برای شرکت های پزشکی که به دنبال توسعه هستند، ارائه می دهد. علاوه بر این، سنگاپور به داشتن یکی از متنوع ترین و چندفرهنگ ترین جمعیت ها در جهان شهرت دارد. دلیل این امر سیاست های مهاجرتی چشمگیر این کشور است که می تواند به شرکت شما در طول دوره توسعه نیز کمک کند.

محل

موقعیت جغرافیایی سنگاپور به این معنی است که اکثر کشورهای جنوب شرق آسیا می توانند با یک پرواز یا سفر کوتاه به آن دسترسی داشته باشند که توسط فرودگاه ها و بنادر دریایی این کشور برنده جایزه تسهیل می شود. پایگاهی در سنگاپور که به طور استراتژیک در میانه مسیرهای تجاری و کشتیرانی اصلی بین هند و چین قرار دارد، به شرکت ها اجازه دسترسی به معاملات تجاری سودآور را می دهد. برای شرکت های پزشکی، این امر به ویژه مهم است زیرا چین چهارمین صادرکننده بزرگ فناوری پزشکی در جهان است، به این معنی که پتانسیل های نزدیک زیادی وجود دارد.

قانونی بودن

مزیت دیگری که سنگاپور دارد سیستم حقوقی آن است. سیستم حقوقی سنگاپور با کمترین تشریفات قانونی و فرآیندهای سریع، یکی از کم بوروکراسی ترین کشورهای آسیا محسوب می شود.

یکی از سیاست های قابل توجه حقوق مالکیت معنوی (IP) قوی را فراهم می کند که برای تشویق نوآوری و خلاقیت ایجاد شده است. این حفاظت به ویژه برای شرکت های نوآور پزشکی که به دنبال توسعه فناوری های جدید هستند مفید است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای مشاهده فایل های اخیرا باز شده در ویندوز 11

چه گزینه هایی برای ایجاد حضور در اینجا وجود دارد؟

همانطور که دلایل زیادی وجود دارد که چرا شرکت‌های در حال گسترش باید در سنگاپور حضور داشته باشند، گزینه‌های مختلفی برای نحوه انجام این کار وجود دارد، از جمله ایجاد یک شرکت تابعه، شعبه یا دفتر نمایندگی.

راه اندازی یک شرکت تابعه برای شرکت های کوچک متوسط ​​خارجی (SMEs) بهترین در نظر گرفته می شود. با توجه به اینکه 95 درصد از شرکت های medtech در اروپا SME هستند، ایجاد یک شرکت تابعه احتمالاً توصیه می شود.

شرکت های تابعه جدا از والدین خارجی در نظر گرفته می شوند و به یک یا چند مدیر نیاز دارند و حداقل یکی باید شهروند سنگاپور، مقیم دائم یا دارنده مجوز کار باشد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها این است که شرکت‌های تابعه به‌عنوان یک شرکت محلی در نظر گرفته می‌شوند، به این معنی که می‌توانند از مزایای مالیاتی مشابه و محافظت در برابر بدهی‌ها برخوردار شوند.

گزینه دیگر افتتاح شعبه است، که به عنوان توسعه شرکت مادر در نظر گرفته می شود، به این معنی که آنها نمی توانند از مقررات مشابه شرکت های محلی یا شرکت های تابعه بهره مند شوند. این نوع سرمایه گذاری برای کسب و کارهای متوسط ​​تا بزرگی که عملیات تخصصی را در مکان های بین المللی انجام می دهند و قصد انجام طیف وسیعی از فعالیت های تجاری در سنگاپور را دارند، توصیه می شود.

از طرف دیگر، شرکت‌های خارجی ممکن است یک دفتر نمایندگی (RO) راه‌اندازی کنند که به آنها اجازه می‌دهد بازار را بررسی کنند یا امور شرکت را مدیریت کنند، اما نباید فعالیت‌های درآمدزایی انجام دهند. RO باید توسط نماینده ای از دفتر مرکزی شرکت خارجی کار کند و حداکثر تا سه سال می تواند کار کند. ایجاد RO به طور کلی برای شرکتی توصیه می شود که به دنبال مطالعه بازار سنگاپور قبل از سرمایه گذاری و منابع برای آن است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LTF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *