در اوایل این ماه، اپل بی سر و صدا برخی تغییرات را در برنامه AppleCare+ ارائه کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوایل این ماه، اپل بی سر و صدا برخی تغییرات را در برنامه AppleCare+ ارائه کرد، که ضمانت را افزایش می دهد و همچنین پوشش آسیب های تصادفی را اضافه می کند. در حالی که قبلا AppleCare خدماتی را برای دو آسیب تصادفی در سال ارائه می‌کرد، اپل اکنون می‌گوید که تعمیرات “نامحدود” هستند.

روز جمعه، شرکت شروع به ارسال به مشتریان AppleCare+ کرد تا این تغییر را به آنها یادآوری کند.

چه چیزی برای مشتریان AppleCare+ وجود دارد

ایمیل ارسال شده توسط اپل بار دیگر تقویت می‌کند که دستگاه‌های تحت پوشش AppleCare+ اکنون می‌توانند از تعمیرات نامحدود برای آسیب‌های تصادفی به‌جای دو حادثه در هر 12 ماه استفاده کنند. البته این تنها زمانی معتبر است که طرح فعال و در حال اجرا باشد.

این شرکت همچنین می‌گوید که حفاظت‌های اضافی «بدون هزینه اضافی» ارائه می‌شوند و مشتریان مجبور نیستند برای دریافت حفاظت نامحدود در برابر آسیب‌های تصادفی کاری انجام دهند.

طرح AppleCare+ شما اکنون از دستگاه تحت پوشش شما در برابر حوادث نامحدود آسیب تصادفی ناشی از جابجایی (به جای دو حادثه هر 12 ماه) در زمانی که این طرح فعال و در حال اجرا است محافظت می کند. هر حادثه مشمول هزینه های خدمات مربوطه است. این محافظ اضافی بدون پرداخت هزینه اضافی به شما ارائه می شود و شما مجبور نیستید کاری انجام دهید.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا اپل در مورد “تعمیرات نامحدود” جدی است یا اینکه آیا این شرکت محدودیت های عملی برای جلوگیری از سوء استفاده دارد یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تمام راه هایی که گوگل در حال حرکت به سمت دنیای خودرو است

قیمت‌های AppleCare+ در هر دستگاه متفاوت است و مشتریان می‌توانند اشتراک ماهانه یا قیمت کامل را بپردازند. برای 14، AppleCare+ ماهانه 9.99 دلار یا قیمت کامل 199 دلار هزینه دارد. شایان ذکر است که حتی با اشتراک AppleCare+، اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد، همچنان باید هزینه خدمات را به اپل بپردازید.

AppleCare + سرقت و گم شدن

اپل همچنین یک طرح گران‌تر AppleCare+ دارد که سرقت و مفقود شدن را پوشش می‌دهد. در حالی که این طرح نیز با تعمیرات نامحدود ارتقا یافته است، اما همچنان تنها تا دو مورد سرقت یا مفقودی در سال را پوشش می دهد.

جزئیات بیشتر در مورد AppleCare+ را می توانید در وب سایت رسمی اپل بیابید.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CKfMUx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *