در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره گروه های فیس بوک بدانید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه مکانی برای جمع شدن افراد، برقراری ارتباط، به اشتراک گذاشتن علایق مشترک و ابراز عقاید در مورد موضوعات و فعالیت های مختلف، از حل یک مشکل، سازماندهی، اشتراک گذاری رسانه، تحقیق و موارد دیگر است. هر کسی می تواند یک گروه فیس بوک ایجاد و مدیریت کند و یک فرد می تواند به بیش از 6000 گروه فیس بوک بپیوندد.

حتما بخوانید: چگونه زنان مجرد را در فیس بوک پیدا کنیم

حقایق برتر در مورد گروه های فیس بوک

در اینجا چند نکته سریع در مورد نحوه کار گروه های فیس بوک آورده شده است:

  • هر کاربر با حساب فیس بوک می تواند یک گروه فیس بوک ایجاد کند.
  • گروه‌ها اغلب عمومی هستند تا همه به آن ملحق شوند یا تا زمانی که شخصی به شما اجازه ورود بدهد، خصوصی نگه داشته می‌شوند.
  • دوستان فیس بوک شما ممکن است وقتی وارد یک گروه خاص در فیس بوک می شوید مطلع شوند.
  • برخی از گروه ها پنهان نگه داشته می شوند و از طریق جستجو یافت نمی شوند. در همان زمان، مدیر آن گروه باید شما را برای عضویت دعوت کند.
  • خروج از گروه به سایر اعضا اجازه نمی دهد که مطلع شوند.
  • قدرت دعوت از یک عضو فقط توسط سازنده گروه یا هر کسی که ادمین آن گروه را ساخته است، دریغ می‌کند.
  • می توانید رویدادها را ایجاد کنید، سازماندهی کنید، و رسانه ها و فایل ها را در گروه آپلود کنید.
  • گروه را می توان پس از حذف تمام اعضای موجود حذف کرد.
  • سرپرستان گروه می توانند هر کسی را که می تواند به اشتراک گذاری اطلاعات معتبر در گروه و کسب نشان کمک کند، متخصص و مشاور گروه کنند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش برتر برای رفع عدم کارکرد مسنجر فیس بوک در مک

تفاوت بین گروه ها و صفحات فیس بوک چیست؟

گروه‌های فیس‌بوک اغلب سازمان‌های کوچکی در نظر گرفته می‌شوند که افراد در آن اطلاعات جمع‌آوری و به اشتراک می‌گذارند. در عین حال، از صفحات فیس بوک برای تبلیغ جایگاه ها یا محصولات خاصی استفاده می شود که می توانند با حساب شخصی فیس بوک شما شناسایی شوند.

شرکت‌ها، افراد مشهور و برندها اکنون این انجمن‌ها را ایجاد می‌کنند تا مخاطبان را برای کسب سود درگیر خود نگه دارند. گروه‌های فیس‌بوک می‌توانند بیش از یک مدیر داشته باشند، اما صفحات فیس‌بوک یک سرپرست دارند که می‌تواند اطلاعات را پست کند و به افراد اجازه دهد لایک کنند و نظر بدهند.

انواع گروه های چیست؟

گروه فیس بوک

گروه فیسبوک بسته شد

یک گروه بسته فیس بوک از یک صفحه امن تر است زیرا سازنده گزینه ای برای بسته شدن آن دارد. هنگامی که گروه بسته می شود، محتوا فقط برای اعضای گروه قابل مشاهده است.

با این حال، تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از عموم بسته نگه داشته می شود. آنها همچنان می توانند گروه را در لیست جستجو ببینند اما نمی توانند اعضا و اطلاعاتی را که به اشتراک می گذارند ببینند مگر اینکه دعوت شوند.

گروه مخفی فیس بوک

به حریم خصوصی بیشتری نسبت به گروه بسته نیاز دارید؟ می توانید استفاده کنید راز گزینه گروه گروه مخفی حریم خصوصی و ایمنی بیشتری را ارائه می دهد. هیچ کس به جز اعضای گروه نمی تواند از گروه مطلع شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه لغو همگام سازی مخاطبین از اینستاگرام

گروه مخفی از شما پنهان می ماند و فقط اعضای گروه می توانند سایر اعضا و پست های آنها را ببینند. این گروه را می توان برای یک رویداد غافلگیرکننده یا برای کسی که خواهان یک شبکه امن برای صحبت با دوستان است استفاده کرد.

گروه عمومی فیس بوک

سومین تنظیم گروه فیس بوک که می توانید پیدا کنید این است که گروه خود را نگه دارید عمومی. این بدان معنی است که هر کسی در فیس بوک می تواند با استفاده از نوار جستجو به گروه بپیوندد. شما می توانید پس از عضویت در آن گروه مربوطه، رسانه ارسال کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PRd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *