دوستان خود را با ارسال هرزنامه به آنها با هشدارهای AirDrop با AirTroller شوخی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

منبع مکان، توسعه دهنده برنامه سفارشی سازی سیستم محبوب TrollTools برای کاربران TrollStore برنامه جدیدی را در روز پنجشنبه روز شکرگزاری منتشر کرد. AirTroller.

ابزار ارسال هرزنامه AirTroller AirDrop برای iOS.

در /r/jailbreak در پست اعلامیه انتشار، متوجه شدیم که AirTroller یک برنامه شوخی است که می تواند به طور خودکار دوستان شما را با پیام های AirDrop اسپم کند.

بدیهی است که به عنوان یک گگ در نظر گرفته شده است و نباید به طور مخرب مورد استفاده قرار گیرد، توسعه دهنده هشدار می دهد که در حالی که کاربران iOS و iPadOS 14.0+ می توانند از AirTroller استفاده کنند، چه جیلبریک داشته باشند و چه نداشته باشند، فقط برای ترول کردن افراد در iOS یا iPadOS 15.7.1 یا پایین تر قابل اجرا است. از آنجایی که iOS و iPadOS 16 دارای ویژگی جدیدی هستند که می تواند هشدارها را پس از سه درخواست رد شده AirDrop مخفی کند.

به گفته توسعه‌دهنده، AirTroller بهتر از توییک TrollDrop است که مدتی پیش بسیاری از کاربران آن را خنده‌دار می‌دانستند زیرا در iOS و iPadOS 12-13 پس از معرفی تکنیک‌های کاهش خودکار برای مهار مزاحمت‌ها، خراب شد. تکنیک استفاده شده توسط AirTroller کمی متفاوت است و به نظر می رسد این تکنیک را دور می زند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه به‌روزرسانی‌های مداوم برنامه را در iPhone یا iPad خود لغو کنیم

از آنجایی که AirTroller چیزی است که مطمئناً به سرعت به زیر پوست افراد نفوذ می کند، استفاده از آن را به شکلی مخرب توصیه نمی کنیم. در عوض، ما هشدار می دهیم که کاربران قربانی شوخی خود را پس از اینکه هر دو طرف اولین خنده خود را در مورد آن به اشتراک می گذارند، اخراج کنند.

کسانی که علاقه مند به دانلود و آزمایش برنامه AirTroller هستند می توانند آن را به صورت رایگان از صفحه GitHub SourceLocation که در آن پروژه نیز منبع باز است، خریداری کنند.

آیا قصد دارید با برنامه AirTroller دستکاری کنید یا ترجیح می دهید همه دوستانتان از شما و سوء استفاده های AirDrop متنفر نباشند؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pYBSfG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *