دولت در نمایشگاه نوآوری Med-Tech استراتژی پزشکی انگلستان را تعیین می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جامعه طراحی و تولید تجهیزات پزشکی در 7 تا 8 ژوئن در بیرمنگام در NEC، بیرمنگام با مقامات دولتی که نقش برجسته ای در این برنامه ایفا می کنند گرد هم می آیند تا اهمیت این بخش را برای اقتصاد بریتانیا نشان دهند و بر بریتانیا به عنوان یک کشور جهانی تاکید کنند. ابرقدرت علم در کنار این، طیفی از عناصر هیجان‌انگیز «باید ببینید» وجود دارد که بازدیدکنندگان از رویداد نمی‌خواهند از دست بدهند.

کنفرانس نوآوری Med-Tech

کنفرانس نوآوری Med-Tech اجلاس سالانه کلیدی بریتانیا برای OEM های تجهیزات پزشکی است، با یک برنامه معتبر CPD که رهبری فکری و استراتژی را از سراسر بخش پزشکی ارائه می دهد، در کنار آخرین پیشرفت ها، چالش ها، و راه های ارائه آخرین نوآوری های فناوری پزشکی. به بازار.

روز اول امسال با دفتر علوم زیستی و وزارت بهداشت و مراقبت اجتماعی که چشم‌انداز و استراتژی بریتانیا را تشریح می‌کنند، آغاز می‌شود، روز دوم با گفتگو بین جانسون و جانسون مدتک و بارتز سلامت NHS Trust آغاز می‌شود. در کنار آنها بازدیدکنندگان می توانند از Pennine Healthcare، Boston Scientific، NIHR، SBRI Healthcare و Innovate UK بیاموزند.

این برنامه همچنین شامل طراحان دستگاه های پزشکی برنده جوایز، یک جلسه میزگرد از کارشناسان در مورد آینده چشم انداز نظارتی در حال توسعه و مخترعان نوآوری های پیشرفته در کنار جلساتی در مورد مشارکت با NHS، مالکیت معنوی و زنجیره تامین است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر لانچر پیش فرض در دستگاه های OnePlus

معرفی و نمایش محصولات هیجان انگیز

عرضه‌ها و اولین محصولات متعدد در کنار بیش از 150 غرفه‌دار پیشرو که نشان‌دهنده تجهیزات پزشکی کامل و زنجیره تامین تولید هستند، با نمایش‌های هیجان‌انگیز از Boddingtons، Shawpak، PolarSeal، Masterflow، BioInteractions، JEB Technologies و موارد دیگر، جای خود را خواهند گرفت.

دانکن وود، مدیر عامل گروه خبری رپید، برگزارکنندگان نمایشگاه نوآوری Med-Tech، گفت: «خوشحالیم که دولت در مورد اهمیت این بخش برای اقتصاد بریتانیا و شکوفایی اجتماعی و اقتصادی ما به رسمیت شناخته شده است. این بر اهمیت روزافزون نمایشگاه نوآوری Med-Tech به عنوان یک پلت فرم برای بخش فناوری پزشکی انگلستان تاکید می کند و ما مشتاقانه منتظر یک نسخه موفق دیگر در بیرمنگام هستیم.

حمایت از استارت‌آپ‌های پیشرو Medtech در بریتانیا

منطقه استارت‌آپ که توسط NIHR، SBRI Healthcare و Innovate UK حمایت می‌شود، یک کندوی نوآوری و فن‌آوری جدید خواهد بود که شرکت‌های نوپا، اسپین‌آوت‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی، غیرانتفاعی و کسب‌وکارهای کوچک محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند. بازدیدکنندگان همچنین استارت‌آپ‌هایی را در PITCH پیدا می‌کنند که شرکت‌های پیشرو و در مراحل اولیه پزشکی جهان را برای یک جلسه پخش زنده روی صحنه به سبک شتاب‌دهنده گرد هم می‌آورد.

معرفی مرحله فناوری سلامت

مرحله معرفی فناوری سلامت هر جنبه از زنجیره تامین تجهیزات پزشکی را پوشش می دهد و به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا طعمی از بهترین فناوری مهندسی را از نمایشگاه و همچنین نگاهی به آینده داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای مشاهده تاریخچه ماشین حساب در آیفون

جوایز کسب و کار بهداشت و درمان مدیلینک انگلستان

در تاریخ 7 برگزار می شودهفتم ژوئن، این جوایز معتبر، که با همکاری Med-Tech Innovation برگزار می‌شود، دستاوردهای تجاری برجسته، موفقیت‌های بین‌المللی و پیشرفت‌های نوآورانه‌ای را که در بخش‌های علوم زیستی و فناوری مراقبت‌های بهداشتی در سال گذشته ایجاد شده است، جشن می‌گیرد.

وود نتیجه می گیرد: «در نمایشگاه امسال چیزهای زیادی برای دیدن و آموختن وجود دارد. با گستردگی نوآوری ها و بینش های ارائه شده، می دانیم که همه با مفاهیم، ​​ایده ها و راه حل های جدید نمایشگاه را ترک خواهند کرد تا به آنها در طراحی و تولید راه حل های بیمار نوآورانه تر کمک کند.”

نمایشگاه نوآوری Med-Tech در 7 تا 8 ژوئن در NEC، بیرمنگام برگزار می شود. برای ثبت نام رایگان به www.med-techexpo.com مراجعه کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OhhAIk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *