دکسکام اولین سایت تولید اروپایی را در گالوی می سازد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

IDA ایرلند به همراه Simon Coveney TD، وزیر شرکت، تجارت و اشتغال، امروز اعلام کرد که Dexcom، متخصص پایش مداوم گلوکز برای افراد مبتلا به دیابت، قصد دارد جدیدترین مرکز تولید جهانی خود را در آتنری، گالوی بسازد.

این پروژه توسط دولت ایرلند از طریق IDA Ireland حمایت می شود و نشان دهنده سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی در طول پنج سال و پتانسیل ایجاد تا 1000 شغل با مهارت بالا در مدت مشابه است.

Taoiseach Leo Varadkar گفت: “این حرکت را به همه در Dexcom تبریک می گویم، که خبر بسیار خوبی برای اشتغال محلی و اقتصاد محلی در گالوی و منطقه گسترده تر است، هم در مرحله اولیه ساخت و ساز و حتی بیشتر پس از آن با ایجاد تا به 1000 موقعیت شغلی فارغ التحصیل و تکنسین فناوری عالی که در سال های آینده انتظار می رود. من از دیدار با Dexcom در این زمان در سال گذشته که از دفتر مرکزی آنها در سن دیگو بازدید کردم خوشحال شدم. این یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های بخش خصوصی در غرب خواهد بود. ایرلند. علاوه بر هزار شغل ایجاد شده توسط این شرکت، فرصت‌ها، مشاغل و قراردادهای بسیاری را برای سایر مشاغل در منطقه به ارمغان خواهد آورد. در راستای سیاست دولت برای توسعه متوازن منطقه‌ای است. این امر با سرمایه‌گذاری عمده دولت در زیرساخت‌ها در منطقه و تلاش بسیار زیاد از سوی IDA ایرلند امکان‌پذیر شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع مشکلات فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11

وزیر تجارت و اشتغال Simon Coveney TD با حضور در این رویداد گفت: “من خوشحالم که دکسکام این سرمایه گذاری بزرگ جدید را در ایرلند انتخاب کرده است. این یک رای اعتماد بزرگ به استخر استعدادهای قابل توجه و رو به رشد ایرلند و خوشه پزشکی در سطح جهانی است که در غرب کشور توسعه یافته است. فرصت های شغلی بسیار قابل توجهی که با ورود دکسکام به آتنری همراه است، تقویت قابل توجهی برای مناطق غرب مید وست و میدلندز خواهد بود.

با توجه به مجوز برنامه ریزی، سایت ایرلند اولین سایت تولیدی دکسکام در اروپا خواهد بود که بر روی قابلیت های موجود این شرکت در ایالات متحده و مالزی گسترش می یابد. این مرکز جدید ظرفیت تولید میلیون ها سنسور CGM دکسکام را در هر سال خواهد داشت. مشروط به تایید برنامه ریزی، تاسیسات جدید در بانک زمین استراتژیک IDA Ireland در آتنری قرار خواهد گرفت.

تأسیسات در آتنری شامل عملیات تولید خودکار با تأکید بر فناوری‌های سبز است. Dexcom انتظار دارد تا 1000 موقعیت شغلی فارغ التحصیل و تکنسین در سطح فنی بالا را زمانی که سایت با ظرفیت کامل کار می کند، ارائه دهد.

بری ریگان، معاون اجرایی عملیات جهانی در دکسکام، گفت: با موفقیت مستمر Dexcom G7 خود در اروپا، ما یک استراتژی رشد بلندپروازانه را دنبال می‌کنیم که نیازمند افزایش ظرفیت تولید برای حمایت از پایگاه کاربران اروپایی ما است که به سرعت در حال گسترش است. ایرلند دارای یک استخر استعداد استثنایی و یک بخش پیشرفته پزشکی است که آتنری را به مکان مناسبی برای ایجاد یک مرکز تولیدی جدید و پیشرفته تبدیل می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Opera GX در مقابل کروم: آیا Opera GX بهتر از کروم است

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XqDNiA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *