دیامدیکا سیستم های قابل حمل را در عرب هلث به نمایش می گذارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سازنده بریتانیایی Diamedica در Arab Health 2023 نشان می‌دهد که چگونه سیستم‌های قابل حمل برنده جایزه خود می‌توانند بیهوشی و پشتیبانی تنفسی ایمن را در تنظیمات منابع محدود فعال کنند.

با پیوستن به ABHI UK Pavilion، این شرکت دستگاه بیهوشی قابل حمل Glostavent DPA03 و دستگاه برنده جایزه Diamedica Portable CPAP را به نمایش می گذارد، دستگاهی کوچک، هندزفری و نوزادی که برای عملکرد در برخی از چالش برانگیزترین محیط های جهان طراحی شده است.

Glostavent DPA03 قابل حمل که در تولید می شود، نیازی به برق یا باتری ندارد و برای کارکرد در هر مکانی طراحی شده است، از صحرا یا محل کار گرفته تا بیمارستان یا کلینیک روستایی. دو بخارساز آن را برای استفاده با هالوتان، ایزوفلوران یا سووفلوران مناسب می کند تا کاربران بتوانند منابع را به حداکثر برسانند. سبک وزن و مونتاژ شده در دو دقیقه، این سیستم در یک جعبه Peli قرار دارد.

این سیستم می تواند به صورت اختیاری با یک علائم حیاتی عرضه شود که ایمنی و کارایی ارائه بیهوشی را برای بیمار بهبود می بخشد. این سیستم قابل حمل به گونه ای طراحی شده است که مصرف اکسیژن عالی را با دو لیتر در دقیقه اکسیژن 50% FiO2 را برای بیمار معمولی فراهم می کند.

در تنظیمات کم منابع، دسترسی به CPAP ممکن است کمیاب باشد. برای رفع این نیاز، دایمدیکا CPAP قابل حمل Diamedica را ایجاد کرده است که برای حمایت از نوزادان و نوزادان مبتلا به سندرم زجر تنفسی طراحی شده است.

این سیستم با در نظر گرفتن سادگی، هوای اتاق فیلتر شده را از طریق رابط کانولای بیمار فراهم می کند. این دستگاه یک دستگاه تنفسی فشرده را برای استفاده در طیف وسیعی از تنظیمات از جمله حمل و نقل داخلی در بیمارستان یا خارج به مرکز دیگر ارائه می دهد. همچنین می‌توان از این دستگاه زمانی استفاده کرد که تعداد بیمارانی که نیاز به درمان CPAP دارند از تعداد دستگاه‌های مستقل CPAP در دسترس بیشتر باشد یا زمانی که برق یا گاز فشرده به راحتی در دسترس نباشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاتتر اسکار Biotronik مجوز FDA و CE دریافت می کند

فناوری برنده جایزه دایمدیکا در حال حاضر در بیش از 80 کشور در سراسر جهان استفاده می شود.

شارلوت گرین، رئیس فروش و بازاریابی در Diamedica انگلستان، گفت: «Arab Health می‌بیند که هزاران فعال صنعت در دبی برای چهار روز اشتراک‌گذاری کسب‌وکار و دانش گرد هم می‌آیند، مکانی عالی برای نمایش آخرین نوآوری‌های ما. ما مشتاقانه منتظر ملاقات با سهامداران کلیدی و توزیع کنندگان بالقوه هستیم تا راه حل های دستگاه های پزشکی پایدار و نوآورانه ما را مورد بحث قرار دهیم و نشان دهیم که چگونه راه حل های بیهوشی و تنفسی ما به طور خاص برای عملکرد کامل در برخی از محیط های چالش برانگیز در سراسر جهان طراحی شده اند.

طیف محصولات دایمدیکا از ماشین های بیهوشی کامل بیمارستانی، CPAP متمرکز کننده اکسیژن، سیستم پر کردن مخزن اکسیژن، تا بیهوشی قابل حمل و تهویه برای بیمارستان های صحرایی، ماموریت های کمک رسانی، درگیری ها و موقعیت های بشردوستانه را شامل می شود. همه با مشخصات کاملاً سفارشی طراحی شده اند تا با تنظیمات کم منابع مطابقت داشته باشند.

این شرکت که به عنوان یک متخصص پیشرو در این زمینه شناخته می شود، دست در دست هم با شرکای داخل کشور برای ارائه آموزش، آموزش و توزیع برای تجهیز مشتریان خود به دانش و منابع مورد نیازشان کار می کند.

نمایشگاه و کنگره عرب سلامت از 30 ژانویه تا 2 فوریه 2023 در مرکز همایش و نمایشگاه دبی برگزار می شود. در طول نمایشگاه،

Diamedica در غرفه ABHI UK – Stand H2.D14 قرار خواهد گرفت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WCEXSe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *