دیویس استاندارد برای ارائه تخصص اکستروژن پزشکی در MD&M West

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازدیدکنندگان نمایش این فرصت را خواهند داشت تا یک خط پیپت پلی کربنات در حال اجرا مجهز به اکسترودر دیویس استاندارد HPE (با عملکرد بالا) و کنترل فرآیند جدید DS-XEL را مشاهده کنند. این خط همچنین دارای تجهیزات پایین دستی از گروه Conair و یک سیستم OD/ID/Wall gauge توسط Zumbach Electronics، هر دو شریک فناوری دیویس-استاندارد خواهد بود. همچنین، یک اکسترودر 2.5 اینچی (50 میلی‌متری) Davis-Standard Super Blue با کنترل‌های DS-XEL نمایش داده می‌شود و مشتریان می‌توانند درباره پلتفرم مبتنی بر ابر DS Activ-Check شرکت برای نگهداری و نظارت پیشگیرانه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

DS-XEL ویژگی‌های HMI را برای تسهیل بهتر جمع‌آوری داده‌ها و پردازش اطلاعات مورد نیاز برای تولید امروزی پیاده‌سازی می‌کند. پردازنده‌ها دارای امنیت داخلی هستند تا از تغییرات غیرمجاز در پارامترهای راه‌اندازی سیستم، پشتیبانی چند زبانه، ثبت هشدار فرآیند و روند داده‌های بی‌درنگ و تاریخی جلوگیری کنند. توجه بصری به عملکردهای فعال برای تجربه بهتر اپراتور و اتصال بهبود یافته داده شده است. DS-XEL کنترل استاندارد جدید برای اکسترودرهای Super Blue و HPE Davis-Standard است.

اکسترودر HPE دیویس استاندارد، خط را تغذیه می کند. این اکسترودر در پیکربندی عمودی یا افقی قابل تنظیم در اندازه های مختلف از ¾ اینچ (19 میلی متر) تا 1 ¾ اینچ (44 میلی متر) موجود است. یک موتور جفت شده مستقیم و ردپای کوچکتر این دستگاه را برای فضاهای تولیدی تنگ و محیط های اتاق تمیز ایده آل می کند. HPE را می توان به عنوان اکسترودر اولیه یا به عنوان یک اکسترودر مکمل در آرایش هم اکستروژن اجرا کرد. Super Blue آسان برای نگهداری، انرژی کارآمد است و ظرفیت گشتاور بیشتری را برای رزین های با ویسکوزیته بالا فراهم می کند. این در اندازه های 2 اینچ (50 میلی متر) تا 4 1/2 اینچ (114 میلی متر) با طیف وسیعی از طرح های پیچ مانع DSB و ضمانت سه ساله موجود است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه برای به اشتراک گذاری فایل های PDF از آیفون

کوین دی پولینو، مدیر ارشد محصول دیویس استاندارد در سیستم‌های لوله، پروفیل و لوله، گفت: «ما همچنان به گسترش راه‌حل‌های لوله‌های پزشکی خود با هدف بهره‌وری انرژی، شیوه‌های پایدار و تطبیق پذیری فرآیند برای رسیدگی به نیازهای در حال تکامل رزین و محصول نهایی ادامه می‌دهیم. . ما بازخورد بسیار خوبی در مورد DS-XEL داشته‌ایم و می‌توانیم این سیستم را طوری مهندسی کنیم که ابزار تبدیل دیجیتال DS Activ-Check خود را به منظور دستیابی به اثربخشی کلی تجهیزات (OEE) تطبیق دهد.

DS Activ-Check به عنوان یک راه حل تولید به دلیل مزایای زیادی که دارد، مانند نظارت در زمان واقعی، تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه، تجزیه و تحلیل فرآیند و تجهیزات، و اتصال تیمی چند وجهی، مورد توجه قرار گرفته است. پردازنده‌ها می‌توانند DS Activ-Check را برای تقویت کارایی تولید، اتصال و همکاری آسان با استفاده از دستگاه‌های هوشمند و ‌های شخصی راه دور، مدیریت جمع‌آوری داده‌های مبتنی بر ابر، بهبود بهره‌وری و ایمنی اپراتور، و تسریع خدمات و پشتیبانی اعمال کنند.

دیویس استاندارد خدمات متعددی را با هدف تقویت عملکرد خط تولید ارائه می دهد. این شامل بازسازی قالب، جایگزینی پیچ تغذیه برای افزایش خروجی ها و همگنی مواد، ارتقاء سیستم کنترل برای افزایش دیجیتالی شدن و تغییر محصول و موارد دیگر است! مطالعات امکان سنجی برای خطوط موجود برای رسیدگی به خروجی ها، تغییرات رزین، توسعه محصول و موارد دیگر در دسترس است. موجودی قطعات یدکی گسترده و شبکه فروشنده منطقه ای به به حداقل رساندن تاخیرهای زنجیره تامین کمک می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای ارسال پیام های واتس اپ به چندین مخاطب

دیپولینو افزود: کیفیت ثابت محصول، تولید پایدار و کاهش ضایعات مستقیماً بر روی خط تولید تأثیر می گذارد. چه لوله های پزشکی، بسته بندی های پزشکی، مواد برای محصولات بهداشتی یا سایر بازارها، ما به دنبال ارائه فناوری تجهیزات با ارزش افزوده و خدمات پس از فروش به موقع به هر یک از مشتریان خود هستیم.

هفتم-9هفتم فوریه در مرکز کنوانسیون آناهیم، ​​کالیفرنیا.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uka
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *