دیویس استاندارد گواهینامه ISO 14001 را در تاسیسات نیویورک دریافت می کند

زمان مطالعه: دقیقه

تاسیسات تولیدی دیویس استاندارد در فولتون، نیویورک، اخیراً گواهینامه ISO 14001 را دریافت کرده است زیرا این شرکت برای پایداری زیست محیطی تلاش می کند.

این گواهینامه، فرآیندهای سراسری، داخلی و خارجی را تأیید می‌کند و به عنوان معیاری برای تعالی عملیاتی، شیوه‌های پایدار و بهبود فرآیند توسط دیویس استاندارد عمل می‌کند. این سومین تأسیسات استاندارد دیویس است که علاوه بر امکانات در فنلاند و سوئیس، گواهینامه ISO 14001 را دریافت می کند. تمامی امکانات جهانی دیویس استاندارد قرار است تا سال 2025 گواهینامه ISO 14001 را دریافت کنند.

جیووانی اسپیتال، مدیرعامل دیویس استاندارد، گفت: «گواهینامه ISO 14001 مستقیماً با تلاش‌های پایداری ما در مورد ایمنی، کیفیت و بهره‌وری برای رفع نیازهای مشتری و همچنین تقویت شیوه‌های داخلی همسو است. تمام جنبه های کسب و کار ما در تمام تاسیسات دیویس-استاندارد باید از استانداردهای کیفیت در سطح صنعت پشتیبانی کند تا ارزش پیشنهادی را که به مشتریان ارائه می کنیم برآورده کنیم. این شامل تمرکز بر توسعه تجهیزات و تلاش‌های تولیدی برای کاهش ضایعات، بهبود کارایی انرژی و قابلیت افت است.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع خطای صفحه نمایش هوشمند که در حال حاضر نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد در ویندوز 11

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tvuQHo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *