راهنمای مبتدی برای CJ Affiliate (Commission Junction) در سال 2022

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این راهنمای CJ Affiliate، همه چیزهایی را که برای شروع به کار در پلتفرم نیاز دارید با شما به اشتراک می‌گذارم، نگاهی عمیق به شبکه و نحوه عملکرد آن به شما می‌دهم.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با پلتفرم درآمد کسب کنید. اگر علاقه ای ندارید، برخی از بهترین برنامه ها و جایگزین های وابسته به CJ را به اشتراک می گذارم. تا پایان این پست، من همچنین به برخی از سؤالات متداول در پلتفرم پاسخ خواهم داد و بررسی سریع CJ خود را ارائه خواهم کرد.

خوب به نظر می رسد پس بیایید شروع کنیم

CJ Affiliate چیست؟

Commission Junction یک شرکت تبلیغاتی آنلاین است که برنامه های وابسته را برای خرده فروشان مختلف ارائه می دهد. از سال 1998 به عنوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شبکه های وابسته شناخته شده است.

Commission Junction همواره در بین 10 شبکه وابسته برتر رتبه بندی شده است

با تجزیه و تحلیل عمیق داده ها و درک بی نظیر از نیازهای مشتریان، CJ خود را به عنوان یک رهبر در بازاریابی عملکرد تثبیت کرده است.

برای تبلیغ کننده:

CJ گزینه های مختلف ردیابی، مدیریت و پرداخت را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد. به عنوان یک شبکه وابسته، CJ می تواند به شما کمک کند چندین برنامه وابسته را از یک شبکه متمرکز راه اندازی کنید.

تیم مجرب CJ از مدیران حساب برای کمک در هر مرحله – از تنظیم برنامه تا بهینه سازی – در دسترس است.

برای ناشران:

CJ انواع برنامه های وابسته با درآمد خوبی را ارائه می دهد. شما می توانید برنامه های وابسته را تقریباً در هر جایگاهی در CJ پیدا کنید. با CJ، می توانید ابزارهای تبلیغاتی مانند بنرها و فیدهای محصول را نیز بیابید، که به شما در ارتقای کمک می کند.

ابزارهای گزارش دهی بی نظیر هستند و داده های دقیقی را ارائه می دهند که می تواند به شما در تنظیم دقیق کمپین های خود برای حداکثر نتایج کمک کند.

الزامات

اول از همه، CJ رایگان است که بپیوندد! اگر تازه وارد دنیای بازاریابی وابسته هستید، نگران نباشید، می‌توانید فوراً به آن بپیوندید.

شرایط لازم برای عضویت در CJ تقریباً مشابه سایر شبکه ها است. به عنوان مثال، شما باید یک وبلاگ یا دنبال کننده شبکه های اجتماعی داشته باشید.

معلوم نیست؟ بیایید جزئیات را بررسی کنیم.

  • محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد.
  • البته محتوای بدون دروازه.
  • سیاست حفظ حریم خصوصی سایت
  • بدون نرم افزار، کوپن/معامله، یا مدل های تشویقی
  • ترافیک شما باید از ایالات متحده و کانادا باشد.
  • منبع اصلی ترافیک نباید پرداخت شود
  • + 10 هزار ترافیک ماهانه در وب سایت شما.

CJ Affiliate چگونه کار می کند؟

بین تبلیغ‌کنندگان و ناشران، CJ Affiliate به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کند. تبلیغ‌کنندگان برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در CJ ثبت‌نام می‌کنند، در حالی که ناشران برای پیدا کردن و پیوستن به برنامه‌های وابسته برای کسب درآمد در CJ ثبت‌نام می‌کنند. سپس CJ فروش یا سرنخ های تولید شده توسط ناشر را ردیابی می کند و طبق شرایط برنامه وابسته به آنها کمیسیون می پردازد.

CJ یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف فراهم می کند: تبلیغ کنندگان فروش بیشتری دارند و ناشران درآمد کسب می کنند.

برای اینکه هر دو طرف را آزاد کند تا روی کار خود تمرکز کنند، CJ همچنین پرداخت ها و سایر مسائل فنی را مدیریت می کند. اکنون که می دانید CJ چگونه کار می کند، بیایید در مورد نحوه ثبت نام و شروع به کسب درآمد با آن بیشتر بیاموزیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه سنگاپور برای حفظ درختان خود به فناوری روی می آورد

چگونه با استفاده از CJ Affiliate شروع به کسب درآمد آنلاین کنیم

برای شروع استفاده از شبکه وابسته CJ، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. برای انجام این کار، باید یک وب سایت یا رسانه اجتماعی با محتوای مرتبط و مخاطبانی از ایالات متحده یا کانادا داشته باشید.

یک حساب CJ ایجاد کنید، فرآیند درخواست را تکمیل کنید و سپس منتظر تایید باشید. نگران نباشید که CJ مانند سایر شبکه ها در تایید برنامه ها سختگیر نیست.

در اینجا نحوه ثبت نام برای Cj آمده است

  1. برای ثبت نام به عنوان ناشر به cj.com مراجعه کنید.
  2. اطلاعاتی مانند ملیت، ، رمز عبور و موارد دیگر را وارد کنید.
  3. اکنون آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.
  4. شما بلافاصله به مدیر حساب CJ خود منتقل خواهید شد که حاوی داده های مهمی از جمله آمار شبکه و خلاصه عملکرد است.
  5. اکنون از منوی حساب، به نمایه شبکه بروید. و برای ثبت نام برای هر برنامه وابسته ارائه شده در CJ، این نمایه را جداگانه تکمیل کنید.

هنگام درخواست برای CJ، باید این دو اطلاعات را به اشتراک بگذارید

  1. توضیحات وب سایت (شامل آمار سایت شما و موارد دیگر)
  2. روش های تبلیغات (منابع ترافیک)

فرآیند راه‌اندازی حساب CJ Affiliate راهی است که شما می‌توانید به CJ و بازرگانان ثابت کنید که یک بازاریاب جدی وابسته هستید. حساب CJ شما پس از افزودن یا ویرایش اطلاعات پرداخت خود تکمیل می شود. اکنون باید گواهی مالیاتی خود را در صورت نیاز اضافه یا ویرایش کنید. شما اکنون آماده هستید که در برنامه CJ Affiliate شروع به کسب درآمد کنید و پس از تأیید شروع پرومینگ و دریافت کمیسیون در هر فروش، برای محصول درخواست دهید.

روی «تبلیغ‌کنندگان» کلیک کنید و سپس یک دسته را انتخاب کنید تا به منطقه آگهی‌دهنده خاص خود بروید. می توانید با کلیک کردن روی دکمه “پیوستن به برنامه” و تجزیه و تحلیل درآمد سه ماهه هر کلیک و درآمد کلی برای آن درخواست دهید! پس از تأیید، پیوندهایی از سراسر اینترنت دریافت خواهید کرد.

پس از تکمیل مراحل بالا، می توانید پیوندهای وابسته خود را در پست وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. با مراجعه به داشبورد حساب CJ می توانید گزارش عملکرد پیوندهای وابسته خود را مشاهده کنید. روی «مشتریان» کلیک کنید تا جزئیات مربوط به کلیک‌ها، فروش و کمیسیون‌های هر مشتری را ببینید.

با CJ، می توانید از تبلیغ محصولات و خدمات عالی در هر جایگاهی که تصور کنید، درآمد کسب کنید! بنابراین همین حالا به برنامه های CJ بپیوندید و رشد کسب و کار خود را تماشا کنید.

بهترین برنامه های وابسته به CJ در سال 2022

در CJ، می توانید هزاران برنامه وابسته را در تقریباً هر جایگاهی پیدا کنید. برخی از بهترین برنامه های وابسته که در CJ ثبت شده اند عبارتند از:

  • Contabo VPS
  • Fiverr
  • میزبان
  • خدادادی
  • نام ارزان

بسته به جایگاه خود، برنامه های زیادی برای پیوستن به CJ پیدا خواهید کرد. فقط کلمات کلیدی خود را در نوار جستجو وارد کنید و CJ تمام برنامه های مرتبط را که با معیارهای شما مطابقت دارند را به شما نشان می دهد. می‌توانید نتایج را بر اساس نوع کمیسیون، دسته‌بندی یا کشور فیلتر کنید.

بررسی سریع CJ Affiliate: آیا به اندازه کافی خوب است؟

CJ Affiliate یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شبکه های وابسته است. این پلتفرم بیش از 20 سال است که وجود دارد و دارای شبکه گسترده ای از تبلیغ کنندگان و ناشران است. استفاده از ویژگی های CJ Affiliate آسان است و طیف گسترده ای از گزینه های ردیابی، مدیریت و پرداخت را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اگر قادر به تنظیم رمز عبور در اپل واچ نیستید چه کاری باید انجام دهید

CJ برخی از ویژگی‌های عالی را برای ناشران نیز ارائه می‌دهد – ابزارهای تبلیغاتی مانند بنرها، پیوندها و رسانه‌های اجتماعی برای کمک به افزایش دید سایت شما در دسترس هستند. تنها نقطه ضعف این است که CJ کمی منحنی یادگیری دارد و فرآیند تأیید می تواند سختگیرانه باشد. اما به طور کلی، CJ Affiliate یک پلت فرم عالی برای تبلیغ کنندگان و ناشران است.

جایگزین ها و رقبای برتر

CJ Affiliate مکانی عالی برای کسب درآمد از بازاریابی وابسته است. طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه ها را برای تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد. اما اگر CJ برای شما کار نمی کند، گزینه های زیادی در دسترس هستند. در اینجا برخی از رقبا و جایگزین های برتر در بازار امروز آورده شده است:

  • ShareASale
  • AWIN
  • ضربه
  • بازاریابی راکوتن
  • PartnerStack
  • شریک شوید
  • کلیک بانک

در اینجا برخی از بهترین جایگزین های CJ Affiliate وجود دارد که می توانید امتحان کنید. هر پلتفرم مجموعه ای از ویژگی های خاص خود را دارد، بنابراین مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. صرف نظر از اینکه کدام جایگزین CJ را انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت کلید موفقیت به عنوان یک ناشر است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بر ارائه محتوای با ارزش و جذاب برای خوانندگان خود تمرکز کنید.

سوالات متداول درباره Cj Affiliate Marketplace

آیا Cj AffilIs late Network قانونی است؟

CJ Affiliate یک پلتفرم وابسته قانونی است که به دلیل شبکه گسترده تبلیغ‌کنندگان و ناشران، اعتماد بسیاری از بازاریابان را به خود جلب کرده است.

وابستگان CJ چقدر درآمد دارند؟

این فقط در مورد CJ نیست. این در مورد میزان تلاش شما برای کسب درآمد است. کسب درآمد از چند دلار تا چند هزار دلار امکان پذیر است

هزینه پیوستن به Cj چقدر است؟

عضویت در CJ رایگان است. هیچ هزینه ماهانه یا سالانه ای وجود ندارد. شما فقط هنگام فروش پرداخت می کنید و CJ 5-10٪ کمیسیون می گیرد.

روش های پرداخت پذیرفته شده توسط Cj چیست؟

شما می توانید از طریق واریز مستقیم یا چک و همچنین از طریق Payoneer پرداخت را دریافت کنید. اگر حساب شما حداقل 50 دلار سپرده داشته باشد (100 دلار برای کسانی که خارج از آمریکا هستند) CJ ظرف 20 روز از پایان ماه پرداخت می کند.

چگونه برای شرکت وابسته به CJ تأیید شویم؟

CJ برای افراد مبتدی و پیشرفته دوستانه است. شما به یک وب سایت یا نمایه رسانه های اجتماعی با منبع ترافیک ارگانیک قوی نیاز دارید و با استفاده از توضیحات نمایه خود، خود را شناخته اید. صادق باشید، و برای شبکه وابسته CJ تأیید خواهید شد.

چگونه می توان برنامه ها را در شرکت های وابسته به CJ پیدا کرد؟

CJ وابسته یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که وارد حساب کاربری CJ خود شوید و از منو روی «تبلیغ کنندگان» کلیک کنید. بسته به جایگاه خود، می توانید هر برنامه وابسته را در CJ جستجو کنید

مزایای CJ Affiliate برای تبلیغ‌کنندگان چیست؟

CJ Affiliate یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌های وابسته موجود است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و گزینه‌ها از جمله ردیابی، مدیریت و گزینه‌های پرداخت را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد.

استفاده از این پلتفرم نیز آسان است و ابزارهای تبلیغاتی مانند کوپن ها، بنرها و ویجت ها را ارائه می دهد که می تواند به افزایش فروش ما کمک کند.

گفتار پایانی

انتخاب کمیسیون Junction به عنوان برنامه وابسته کار آسانی نیست. CJ یک شرکت بزرگ است و آنها طیف گسترده ای از شرکت های وابسته، بزرگ و کوچک دارند. آنها همه چیز را از تبلیغات بنری گرفته تا لینک های متنی و خیلی چیزهای دیگر ارائه می دهند. تعداد زیادی از انتخاب ها در ابتدا می تواند ترسناک به نظر برسد، به خصوص برای شرکت های وابسته جدید، به همین دلیل است که ما این راهنمای ساده را برای افرادی که به دنبال یک برنامه وابسته موفق CJ برای پیوستن هستند، گردآوری کرده ایم. اگر سوالی دارید در نظرات بپرسید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wHY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *