راه اندازی دستگاه به عنوان سرویس Fleet فراتر از اجاره لپ تاپ گسترش می یابد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم راه اندازی دستگاه به عنوان سرویس Fleet فراتر از اجاره لپ تاپ گسترش می یابد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

استارت آپ فرانسوی Fleet در چهار سال گذشته رشد خوبی داشته است زیرا این شرکت نزدیک به 10000 دستگاه را با قراردادهای اجاره بلندمدت مستقر کرده است. این شرکت هیچ کمک مالی خارجی جذب نکرده است و تا آنجا که ممکن است درآمد خود را مجدداً در شرکت سرمایه گذاری می کند.

در اصل، Fleet یک محصول بسیار ساده ارائه می کرد. شرکت‌ها در هر اندازه‌ای می‌توانند به جای خرید مک‌بوک، ناوگانی از مک‌بوک‌ها را اجاره کنند. شرکت‌ها می‌توانند به‌جای صرف پول زیاد به یکباره، این مخارج سرمایه‌ای را به هزینه‌های عملیاتی قابل پیش‌بینی تبدیل کنند.

تیم Fleet شرکت را طوری طراحی کرده است که تا حد امکان ناب باقی بماند. هیچ انباری با انبوه لپ تاپ ندارد. خط اعتباری بزرگی نزد بانک ندارد.

هنگامی که مشتری دسته ای از لپ تاپ ها را سفارش می دهد، درخواستی را بر اساس چندین معیار به یک شریک مالی ارسال می کند تا بتواند آن دستگاه ها را تامین مالی کند. مشتری قراردادی را در ناوگان امضا می کند و سپس سفارش پردازش می شود.

ما به APIهای هفت شریک مالی در فرانسه متصل هستیم – آنها تقریباً کل بازار را نشان می دهند. ما این فرآیند را کاملاً خودکار کرده‌ایم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع مشکلات فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11

قیمت گذاری ناوگان شفاف است. این شرکت در وب سایت خود نشان می دهد که برای سفارش یک مدل لپ تاپ خاص چقدر هزینه دارد. بریچ گفت: «ما دستگاه‌هایمان را به‌گونه‌ای قیمت‌گذاری می‌کنیم که نرخ‌ها را در نظر می‌گیرد، زیرا به ریسک مشتری، اندازه سفارش‌ها و همچنین تأمین‌کنندگان بستگی دارد».

اگر یک مشتری ناوگان ورشکستگی کند، موسسه مالی مسئول خط اعتباری است. در صورت عدم پرداخت، ناوگان هیچ خطری ندارد.

اما شرکت های مالی مایل به همکاری با Fleet هستند، زیرا پرداختن به آن بازار – و به ویژه شرکت های بسیار کوچک، دشوار است. یک شرکت می تواند یک لپ تاپ را در Fleet سفارش دهد. این کار می کند زیرا خودکار است.

و از آنجایی که بسیاری از استارت‌آپ‌ها در حال حاضر در تلاش برای افزایش باند پرواز خود هستند، شرکت‌ها همچنین می‌توانند دستگاه‌های خود را با استفاده از Fleet اجاره کنند تا هزینه تجهیزات موجود خود را در طول زمان تقسیم کنند.

گسترش فراتر از لپ تاپ ها

علاوه بر لپ‌تاپ‌های مک و ، Fleet چیزهای دیگری مانند گوشی‌های ، تبلت‌ها، لوازم جانبی و حتی باجه‌های تلفن و مبلمان را اضافه کرده است که می‌توانید در پلتفرم خود اجاره کنید.

برخی از مشتریان Fleet پس از سه سال به پایان اجاره لپ‌تاپ خود می‌رسند، که به این معنی است که واجد شرایط به‌روزرسانی هستند. به همین دلیل است که شرکت در حال حاضر یک برنامه اهدای مناسب برای دستگاه های بلااستفاده دارد. Fleet با سازمان‌های غیرانتفاعی شریک می‌شود و می‌تواند لپ‌تاپ‌های قدیمی را به تیم‌هایی هدایت کند که همچنان می‌توانند از این رایانه‌ها استفاده کنند. Fleet همچنین لپ‌تاپ‌هایی را می‌پذیرد که در ابتدا از طریق پلتفرم آن منتشر نشده‌اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون بزرگترین تبلت خود را با نام Fire Max 11 با قیمت 230 دلار عرضه کرد

استارت آپ اکنون می خواهد ویژگی ها و خدمات جدیدی را اضافه کند. به عنوان مثال، Fleet با Evy برای ارائه محصولات بیمه شریک شده است. این شرکت همچنین می خواهد ویژگی های مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) را برای مکان یابی دستگاه های گم شده و قفل کردن آنها از راه دور اضافه کند.

ایده این است که متمرکز کردن محصولاتی مانند MDM به خودی خود دارای ارزش است زیرا نیازی به فکر کردن در مورد آن نیست – نیازی به مقایسه خدمات مختلف و امضای قرارداد جدید با شرکت دیگری ندارید.

من واقعاً از این شرکت آمریکایی به نام ریپلینگ الهام گرفته‌ام. ما محصولات SaaS را چنان جدا کرده‌ایم که بازآفرینی ابزارهایی که می‌توانند همه چیز را از A تا Z در یک بخش بزرگ مدیریت کنند، دارای ارزش است. “ما در حال ساختن سیستم عامل برای محل کار هستیم.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VPS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *