روزانه کرانچ: اینویسکو در دومین کاهش خود در 4 ماه گذشته، ارزش سوئیگی را به 5.5 میلیارد دلار کاهش داد.

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم روزانه کرانچ: اینویسکو در دومین کاهش خود در 4 ماه گذشته، ارزش سوئیگی را به 5.5 میلیارد دلار کاهش داد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

سلام و به هفته جدید خوش آمدید. حاجی امروز خاموش است، بنابراین فقط من و شما بزرگترین داستان های روز را مرور می کنیم. بیایید آن را بزنیم! – کریستین

TechCrunch برتر 3

  • کاهش قیمت در راهرو پنجInvesco ارزش Swiggy غول تحویل مواد غذایی هند را به 5.5 میلیارد دلار کاهش داد. در ماه اکتبر، ارزش گذاری به 8 میلیارد دلار کاهش یافت. مانیش می‌نویسد: «کاهش‌های اخیر ارزش‌گذاری چشم‌انداز تازه‌ای به اثرات کاهش شرایط بازار جهانی بر استارت‌آپ‌های هندی می‌دهد». در جایی که بودجه کاهش یافته بود، ارزش گذاری ها دنبال نمی شد.
  • شرط نتیجه داد: کوالکام Autotalks را با قیمت 350 تا 400 میلیون دلار خریداری می کند تا فناوری ایمنی خودروی اسنپدراگون را تقویت کند. اینگرید می نویسد که این معامله چندان غافلگیر کننده نبود و خاطرنشان کرد: «در دنیای فناوری پیشرفته خودرو، ایمنی به یکی از مهم ترین مسائل و همچنین یکی از سودآورترین فرصت ها در ساخت خودروهای خودمختار و خودران تبدیل شده است. سیستم های کمک راننده.»
  • پلک نزنید وگرنه آن را از دست خواهید داد: اینگرید همچنین در مورد Go1 نوشت که برنامه خواندن سریع Blinkist را با برنامه هایی برای گسترش یادگیری سازمانی خریداری کرد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارتاپ روانگردان NUE Life Health نسخه رایگان اپلیکیشن ردیابی کتامین درمانی خود را عرضه می کند

استارتاپ ها و VC

وقتی من و شوهرم اولین خانه‌مان را خریدیم، مشتاق بودیم که سازندگان را ببینیم و آن را بسازند. ماه‌ها بعد، ما همچنان منتظر بودیم که سازنده آن‌ها را به تعویق انداختن شهرداری می‌گوید – یا اینکه مجوزها به اندازه کافی سریع صادر نمی‌شد. پس از گزارش دور جدید 5.5 میلیون دلاری PermitFlow، اکنون می دانم که چرا این مشکل است.

در همین حال، ناتاشا ام با نوین چادا از Mayfield در مورد صندوق جدید 955 میلیون دلاری شرکت VC صحبت کرد و نوشت که اکنون که شرکت بزرگتر – و شلوغ تر است – «سرمایه برای افزایش سرعت سرمایه گذاری شرکت در بازار واقعی تر استفاده خواهد شد. چادا همچنین اعتراف می‌کند که می‌فیلد فرصت‌های زیادی را به دلیل ارزش‌گذاری‌های بالا از دست داده است، اما او با آن مشکلی ندارد.

اکنون چهار مورد دیگر برای شما آورده شده است:

جیمز کریر NFX: ایده‌های تک شاخ از کجا می‌آیند و چرا بنیان‌گذاران باید به چرخش خود ادامه دهند.

جیمز کریر، پزشک عمومی در NfX در مورد "ایده های تک شاخ از کجا می آیند" در TechCrunch Early Stage در بوستون در 20 آوریل 2023. اعتبار تصویر: Haje Kamps / TechCrunch

اعتبار تصویر: Haje Kamps / TechCrunch

آیا شما یک بنیانگذار مرحله اولیه هستید که در حال ساختن یک تک شاخ هستید؟

جیمز کریر، شریک موسس NFX می‌خواهد در زمان شما صرفه‌جویی کند: استارت‌آپ‌هایی که به شرکت‌های میلیارد دلاری تبدیل می‌شوند، سه شکل اساسی دفاع دارند:

  • اثرات شبکه: محصول شما با استفاده بیشتر از آن ارزش بیشتری پیدا می کند.
  • جاسازی: خدمات خود را به قدری عمیق ادغام کنید که مشتریان «نمی توانند آنها را از بین ببرند».
  • حلقه‌های داده: داده‌ها را جمع‌آوری، پردازش و عمل می‌کند.

او در ماه گذشته در TechCrunch Early Stage گفت: «این واقعاً فقط در مورد کسب و کارهای بزرگ و در حال تغییر دنیا صحبت می کند که تأثیر زیادی دارند و می توانند یک میلیارد دلار یا بیشتر ارزش داشته باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خانه های باهاما با سرمایه شرکت FTX خریداری شد •

سه مورد دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

سلام، کاربران ، طبق گفته ایلان ماسک، تعداد فالوورهای شما در حال کاهش است. سارا گزارش می دهد که توییتر حساب های قدیمی را که مدتی است توییت نکرده اند پاک می کند. خبر خوب این است که بسته به اینکه کدام حساب است، ممکن است بتوانید نام کاربری بهتری دریافت کنید. شکار مبارک! همچنین در اخبار پرندگان، ایوان می نویسد که غول رسانه های اجتماعی در حال بحث در مورد یک طرح راستی آزمایی سازمانی ارزان تر است.

ما دوست داشتیم کانیداستان آخر هفته درباره برخورد نزدیک یک خبرنگار نیویورک تایمز با الیزابت هولمز، که ظاهراً هنوز هم می تواند مردم را جذب کند، به حال خود رها شده است.

و در اینجا چهار مورد دیگر برای شما وجود دارد:


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه پرجمعیت استارت‌آپ، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 15 مه با خرید گذرنامه خود تا 800 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی DC، 15 درصد علاوه بر آن صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/atqRAz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *