روند تأیید Tinder اکنون از هوش مصنوعی و سلفی های ویدیویی استفاده می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم روند تأیید Tinder اکنون از و سلفی های ویدیویی استفاده می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Tinder امروز یک به‌روزرسانی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ویژگی تأیید عکس خود ارائه می‌کند، که تا به امروز به کاربران این برنامه اجازه می‌دهد به دیگران ثابت کنند که نه یک ربات هستند و نه یک گربه‌ماهی. در گذشته، کاربران از خود عکس می‌گرفتند و طبق دستور ظاهر می‌شدند تا در برنامه دوستیابی تأیید شوند و چک آبی دریافت کنند. اکنون Tinder با نیاز به سلفی ویدیویی به جای عکس، این روند را تقویت می کند. به‌علاوه، به زودی به کاربران این امکان را می‌دهد که ‌های خود را فقط به اعضایی محدود کنند که تأیید عکس نیز هستند.

این شرکت می‌گوید این تغییرات بخشی از کار Tinder برای ایمن‌تر کردن برنامه برای اعضای خود است.

با این حال، این ویژگی همچنین در زمانی ارائه می‌شود که استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد عکس‌ها و شخصیت‌های جعلی بسیار آسان‌تر شده است، که می‌تواند یکیشن‌های دوستیابی را با افراد جعلی پر کند که واقعاً فقط ربات‌هایی هستند که آماده اسپم کردن مسابقات خود هستند. نیاز به بررسی «زندگی»، همانطور که سلفی ویدیویی انجام می‌دهد، ابزار بسیار قوی‌تری برای بررسی این موضوع است که افراد همان چیزی هستند که می‌گویند و از بین بردن هرزنامه‌ها.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دوازده South تخفیف قاب‌های آیفون BookBook، پایه MacBook Curve Flex، و موارد دیگر را برای جمعه سیاه

Tinder می گوید که به جای اجرای داخلی، با یک شریک شخص ثالث برای مدیریت فرآیند تأیید سلفی ویدیویی کار می کند، اما از ذکر نام فروشنده خودداری کرد.

با این حال، توضیح می‌دهد که مدل جدید ابتدا کاربر را ملزم می‌کند که یک سری درخواست‌های ویدیویی را تکمیل کند، که هوش مصنوعی سپس از آنها برای مطابقت با فرد حاضر در ویدیو با فرد در عکس نمایه‌ای که کاربر می‌خواهد تأیید کند، استفاده می‌کند.

با انتشار به‌روزرسانی‌ها، از روز چهارشنبه، کاربرانی که قصد تأیید عکس دارند یا می‌خواهند تأیید فعلی خود را حفظ کنند، باید یک سلفی ویدیویی بگیرند. این ویژگی به طور کامل جایگزین گزینه قبلی برای آپلود عکس می شود.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که Photo Verified موجود به زودی درخواست‌هایی را در برنامه دریافت می‌کند تا اگر بخواهند علامت‌های آبی رنگ خود را در Tinder حفظ کنند، به آخرین نسخه تأیید عکس ارتقا دهند. این نه تنها تأیید می‌کند که اعضا از طریق ویژگی قوی‌تر سلفی ویدیویی تأیید می‌شوند، بلکه به مشکل بازگشت کاربران Tinder از کار افتاده به برنامه‌ای که عکس‌های تأییدشده‌شان اکنون سال‌ها از عمرشان گذشته است، رسیدگی می‌کند.

علاوه بر به‌روزرسانی این ویژگی برای استفاده از فیلم‌ها به جای عکس، Tinder بعداً ویژگی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد فقط سایر اعضای Photo Verified را در توصیه‌های خود از طریق تنظیمات پیام خود ببینند. و به اعضا اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه به آنها اجازه ارسال پیام داده شود، از موارد مطابقت خود بخواهند تا تأیید عکس را انجام دهند. (هر چند تصور اینکه چگونه این اولین برداشت خوب را ایجاد می کند، سخت است!)

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه کاهش نویز پس زمینه در زوم

در همین حال، مشترکین Tinder Gold می‌توانند صفحه «پسندیدن» خود را فقط برای اعضای تأیید شده عکس فیلتر کنند.

این شرکت ادعا می‌کند که تأیید عکس تأیید شده است که مطابقت‌های این سرویس را افزایش می‌دهد، زیرا کاربران مطمئن‌تر هستند که مطابقت بالقوه آنها یک شخص واقعی است، نه یک ربات – و شبیه عکس‌هایشان است. Tinder می گوید در میان کاربران 18 تا 25 ساله خود، به عنوان مثال، تأیید عکس به آنها 10 درصد شانس بیشتری برای مطابقت می دهد.

به گفته Tinder، ویژگی تأیید عکس امروز برای کاربران جهانی Tinder منتشر خواهد شد، در حالی که توانایی محدود کردن پیام‌ها فقط به «عضو تأیید شده با عکس» در «ماه‌های آینده» ارائه خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xayueB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *