رویکرد Macrofab ممکن است کلیدی برای نزدیک کردن تولید PCB در ایالات متحده باشد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم رویکرد Macrofab ممکن است کلیدی برای نزدیک کردن تولید PCB در ایالات متحده باشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در حال رشد است روندی که با همه چیز از نگرانی های IP گرفته تا ترافیک کانال سوئز تغذیه می شود تا تولید را به آمریکای شمالی بازگرداند.

این چیزی فراتر از یک ایده تجاری است: عدم توانایی تولید ایالات متحده در مورد نیمه هادی ها و سایر تراشه ها اغلب به عنوان یک خطر امنیت ملی مطرح شده است. اگر کارخانجات در چین متوقف شوند یا دچار اختلال شوند، تمام تولیداتی که شامل یا نیاز به PCB است نیز دچار اختلال می شوند. این شامل تقریباً همه چیزهایی است که می توانید تصور کنید: اگر باتری دارد یا با برق کار می کند، احتمالاً یک PCB و یک ریزپردازنده در آن وجود دارد.

شرکت هایی مانند Macrofab به فعال کردن این تلاش نزدیک کمک می کنند. TechCrunch+ با مدیر عامل Macrofab، Misha Govshteyn صحبت کرد تا درباره روند تولید در آمریکای شمالی و نحوه کمک Macrofab به تسهیل آن اطلاعات بیشتری کسب کند.

Govshteyn با اشاره به شرکت زنجیره تامین گفت: “Macrofab یک پلت فرم تولید لوازم الکترونیکی است که از نظر روحی بسیار شبیه به کاری است که برای مثال Fictiv انجام می دهد، اما ما بر روی هر چیزی که دارای برد مدار چاپی است تمرکز کرده ایم.”

Macrofab می‌گوید که بزرگترین پلتفرم دیجیتال برای تولید لوازم الکترونیکی در کشور را اداره می‌کند و شبکه‌ای از بیش از ۷۵ کارخانه در سراسر آمریکای شمالی دارد. در آوریل امسال، شش فروشنده قطعات جدید را به پلتفرم خود اضافه کرد و انعطاف پذیری خود را بیشتر گسترش داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد زیرسیستم ویندوز برای اندروید در ویندوز 11

Govshteyn گفت: “هر وسیله ای را تصور کنید که یک برد مدار در آن باشد.” «مشتریان ما می‌توانند طرحی را مستقیماً از فایل‌های CAD خود برای ما آپلود کنند، قیمت فوری را دریافت کنند، سفارش دهند، [pay] یا با کارت اعتباری… [or place] سفارشات را با ما خریداری کنید و در کمتر از 10 روز سفارش آنها را دریافت کنید.

این باعث می‌شود Macrofab برای هر کسی که می‌خواهد یک نمونه اولیه بسازد و مفهومی را اثبات کند عالی باشد، اما فراتر از آن چه می‌توان گفت؟ آیا Macrofab می تواند از تولید میلیون ها واحد از یک ساخت خاص پشتیبانی کند؟

Govshteyn با اشاره به اینکه مشتریان می توانند از نمونه اولیه به تولید کامل در مجموعه Macrofab برسند، گفت: “ما لزوماً در مراحل اولیه اولیه متوقف نمی شویم و از نظر حجم محدود نیستیم.” ما مشتریانی داریم که سفارش‌هایی به کوچکی واحدهای تک رقمی می‌دهند – هر کدام 1000 دلار است – و سپس بزرگترین مشتریان را داریم که میلیون‌ها دلار را روی پلتفرم ما خرج می‌کنند.

ساخت انتها به انتها

ماکروفاب فقط ظرفیت تولید را برای مشتریان خود فراهم نمی کند. همچنین می تواند آنها را در کل فرآیند تولید پشتیبانی کند. «کارخانه‌های شبکه ما کل محصول را برای مشتری می‌سازند. آنها مونتاژ کامل محصول را انجام می دهند و آزمایش کامل و بسته بندی کامل را انجام می دهند. در واقع ما حتی کالاهای تمام شده را برای مشتریان موجود می کنیم و از طرف آنها به مشتریانشان تحویل می دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک کاتتر مراقبت و کارایی بیمار را در NHS Trust بهبود می بخشد

هدف Macrofab با ارائه طیف کامل پشتیبانی از تولید، تسهیل فرآیند تولید استارت‌آپ‌ها و تشویق شرکت‌هایی که قبلاً در خارج از کشور تولید کرده‌اند را برای بازگرداندن تولیدات خود به آمریکای شمالی، تسهیل کند.

Govshteyn گفت: «در پلتفرم ما، مشتریان می‌توانند طرح خود را آپلود کنند، اما می‌توانند انتخاب قطعه را نیز انجام دهند. ما پیوندهای API را به همه توزیع‌کنندگان اصلی داریم و می‌توانید قطعات جایگزین را تعریف کنید.»

این برای حفظ ثبات هزینه و عرضه، به ویژه در ابتدای فرآیند تولید یا برای دوره های کوچکتر، عالی است. برای تولیدات بزرگتر، Macrofab چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

وقتی وارد معاملات بزرگ تولید می شود، تیم زنجیره تامین ما در واقع تمام مواد را برای مشتریان ما از جمله پلاستیک و فلزات و همه مواد لاستیکی تامین می کند. ما به آنها کمک خواهیم کرد تا تمام زیرساخت های آزمایش را راه اندازی کنند. بنابراین برای این منظور، ما واقعاً به تیم زنجیره تامین آنها تبدیل می شویم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TFY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *