زاویه فنی آرون بر، آسمان آبی و بدون عکس در حال حاضر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم زاویه فنی آرون بر، آسمان آبی و بدون عکس در حال حاضر
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این هفته مری ان، ناتاشا و الکس به درستی وارد آن شدیم – ممکن است اخبار فناوری همچنان با ما باشد زیرا وای ما هرگز شلوغ تر از این نبوده ایم!

در اینجا چیزی است که ما وارد آن شدیم:

  • به‌روزرسانی یک شریک بانکی استارت‌آپ که اولین مورد نبود و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود.
  • بخشی اختصاص داده شده به غروب آفتاب و خرید Databricks (به هر کسی که می تواند حدس بزند که چگونه از یک معامله به معامله بعدی منتقل شدیم اشاره می کند).
  • در مرحله بعد، ما در مورد آخرین اعلامیه فینیکس برای همکاری با Stripe صحبت کردیم، قبل از اینکه بیشتر در مورد افزایش راندهای پایین صحبت کنیم.
  • ما با Bluesky به پایان رسیدیم. اگرچه برخی از ما نسبت به آن احساس خاکستری می کنیم. و صرف نظر از این، این قطعه مورگان سونگ شما را به فکر انه ای در مورد رقیب جدید می اندازد که توسط رئیس قدیمی توییتر آغاز شده است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  AMD RX 7800 در بنچمارک فاش شده Nvidia RTX 4070 را شکست می دهد، اما یک مشکل وجود دارد

سهام قبل از اینکه متوجه شوید بازخواهد گشت، اما در عین حال، می توانید ما را در توییتر دنبال کنید @EquityPod.

و برای بنیانگذاران مرحله اولیه، فراموش نکنید که برای گروه Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه گران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GqVBSB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *