زولو 5 میلیون دلار برای کیف پول دیجیتال LatAm خود در میان زمین لرزان کریپتو بانکی می کند •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به اطلاعات جدیدی که هر روز در مورد حماسه FTX منتشر می شود، مطمئناً زمان جالبی برای ارزهای دیجیتال است. فقط امروز از همکاران ما در TC Sessions: Crypto سوال کنید.

همانطور که متوجه می شویم آیا هر یک از این موارد به اعتماد به صنعت و بودجه برای استارتاپ ها آسیب وارد کرده است،

پذیرش کریپتو در آمریکای لاتین به رشد خود ادامه می دهد – Chainalysis تعداد رشد پذیرش را 40٪ می داند. بعلاوه، این منطقه «9.1 درصد از ارزش جهانی ارز دیجیتال دریافتی در سال 2022 را به خود اختصاص داده است که حواله‌ها و تورم بالا بالاترین محرک‌های پذیرش است».

حتی سرمایه گذاران خطرپذیر نیز عطش آمریکای لاتین برای ارزهای دیجیتال را باور دارند. به عنوان مثال، مدیران سابق بایننس در اوایل سال جاری صندوقی را برای پمپاژ 100 میلیون دلار به این منطقه و سایر مناطق ایجاد کردند. VCها حتی بر این باورند که این ممکن است یکی از مناطقی باشد که علیرغم زمستان کریپتو داغ باقی بماند.

این نشانه خوبی است برای اینکه چرا ما همچنان شاهد سرمایه گذاری روی استارت آپ های متمرکز آمریکای لاتین هستیم که ویژگی رمزنگاری را ارائه می دهند.

امروزه، زولو مستقر در کلمبیا، کیف پول دیجیتالی برای مصرف کنندگان آمریکای لاتین، آخرین شرکتی است که بودجه جدیدی را به ارمغان آورده است. دور اولیه 5 میلیون دلاری توسط Cadenza Ventures رهبری شد که توسط Nexo Ventures، Simplex، CMT Digital، Gaingels و گروهی از بنیانگذاران استارتاپ، از جمله Caterine Castillo از Neivor، به آن پیوستند. خوزه ژایر بونیلا، کارولینا گارسیا و اسکار ساریا از چیپر. اندرو چانگ، مدیر اجرایی سابق و مشاور پکسوس؛ و من هی لو از ترینتا.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  InnoScot برای تجزیه و تحلیل تغییرات در چشم انداز نظارتی بریتانیا

نحوه کار این کار به این صورت است: پلتفرم آن به کاربران و iOS امکان می دهد دلارهای دیجیتالی امن را پس انداز کنند و پرداخت های بین المللی را بدون هیچ هزینه ای ارسال کنند. به گفته این شرکت، علاوه بر این، از کاربران در برابر کاهش ارزش پول که اغلب در کشورهایی مانند کلمبیا، ونزوئلا و پرو رخ می دهد، محافظت می کند.

استبان ویلگاس، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، از طریق به گفت: «زولو یک کیف پول غیرمتمرکز است که در آن هر کاربر کلیدهای خود را نگه می دارد و شخصاً دارایی های خود را در یک تجربه کاربری عالی و با ابزارهایی که معمولاً توسط صرافی های متمرکز ارائه می شوند، حفظ می کند. “فناوری بلاک چین باید برای هر کاربر آسان تر باشد و می تواند کمک کند تا آمریکای لاتین را به یکی از دموکراتیک ترین مناطق مالی در جهان تبدیل کند.”

Villegas و یکی از بنیانگذاران Jaime Varela و Julian Delgado شرکت را در مارس 2022 پس از ملاقات در دوران دانشجویی در Universidad de Los Andes راه اندازی کردند. هدف آنها ارائه خدمات وب 3 به جمعیت آمریکایی های لاتین بود که به طور سنتی توسط بانک ها نادیده گرفته می شوند.

این شرکت گفت که تقریباً 500000 کاربر در سراسر کلمبیا، ونزوئلا، پرو و ​​مکزیک دارد و قصد دارد در سال 2023 به سایر کشورهای LatAm و ایالات متحده گسترش یابد.

Villegas با توجه به چالش‌های جاری در دنیای ارزهای دیجیتال امروزی و آنچه ممکن است برای شرکت‌هایی در آمریکای لاتین که تلاش می‌کنند بودجه به دست آورند، خوش‌بین است که سرمایه‌گذاری به این نوع شرکت‌هایی که مسیر روشنی برای موفقیت نشان داده‌اند ادامه خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تشخیص سرطان سینه با هوش مصنوعی جدید "انقلابی" راه اندازی شد

او افزود: «جمع‌آوری کمک‌های مالی در صنعت ما سخت‌تر خواهد بود، اما این کاملاً مثبت است. شرکت‌ها و پروژه‌هایی که هیچ نقشه راه مشخص یا تناسب محصول با بازار نداشتند از صحنه حذف می‌شوند و شرکت‌هایی با موارد استفاده واضح و تأثیر واقعی به جلوی صحنه منتقل می‌شوند.»

زولو به شرکت‌هایی می‌پیوندد که اخیراً نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از جمله سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری پینگ، افزایش نسبتاً بزرگی در محیط فعلی VC، تا به توسعه ابزار پرداخت دیجیتالی ادامه دهد که پرداخت‌های بین‌المللی را برای کارگران از راه دور، پیمانکاران و مترجمان آزاد در هر دو منطقه محلی آنها تسهیل می‌کند. ارز و در فیات و ارز دیجیتال.

و در ماه سپتامبر، DolarApp بودجه اولیه 5 میلیون دلاری را برای پلتفرم خود برای کاربران اعلام کرد تا بتوانند یک حساب بانکی باز کنند و از پزو به سکه USDC (USDc) با ثبات دلار (USDc) و در عرض چند ثانیه برگردند.

در مورد اینکه آیا این می تواند بر مقررات ارزهای دیجیتال در کشورهای آمریکای لاتین تأثیر بگذارد، Villegas گفت که مصرف کنندگان باید در برابر تقلب محافظت شوند، اما هیچ مقرراتی نباید در نهایت «نوع نوآوری را که در نهایت زمینه را در منطقه مساوی می کند، خفه کند.»

او افزود: «تنظیمات رمزنگاری در آمریکای لاتین برای حذف بازیکنان بد ضروری است، اما باید به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشد تا به بازیکنان جدیدی که برای ایجاد تأثیر مثبت کار می‌کنند، اما بودجه زیادی ندارند، اجازه رشد بدهند.»

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zMC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *