زیمنس مرکز تعالی تحقیق و توسعه ابزار سنجش ایمنی را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرکز جدید بر روی باز کردن نوآوری‌های جدید در ابزارهای آزمایشگاهی مورد استفاده برای تشخیص بیماری‌های عفونی، سرطان و اختلالات خونی تمرکز خواهد کرد. سایت ساخت و مهندسی موجود، که تجهیزات تشخیص پزشکی را در سطح جهانی تامین می کند، سرمایه گذاری چند میلیون یورویی از زیمنس هلثیرز دریافت خواهد کرد.

این پروژه توسط دولت ایرلند از طریق IDA ایرلند پشتیبانی می شود. این سرمایه‌گذاری مشاغل بیشتری ایجاد می‌کند و پزشکان را قادر می‌سازد تا مراقبت از بیمار را با ارائه سطوح جدیدی از دقت، کارایی و قابلیت اطمینان به آزمایشگاه‌های تشخیصی که به آنها خدمات می‌دهند، بهینه کنند.

Taoiseach Leo Varadkar TD گفت: “به Healthineers زیمنس به دلیل راه اندازی مرکز عالی تحقیق و توسعه ابزار سنجش ایمنی تبریک می گویم. این یک توسعه قابل توجه با ایجاد 100 شغل جدید است که اکثریت آنها با مهارت بالا هستند و فرصت های بسیار خوبی برای مهندسان فراهم می کند. این مرکز جدید گواهی بر شهرت قوی ایرلند برای تحقیق و توسعه است. فناوری جدید هیجان انگیزی مانند آنچه در Swords توسعه خواهد یافت، می تواند تفاوت واقعی در زندگی مردم، نتایج بیماران و سیستم های مراقبت های بهداشتی در سطح جهان ایجاد کند. برای تیم زیمنس هلث‌اینرز بهترین‌ها را برای سال‌های موفق و ادامه رشد در ایرلند آرزو می‌کنم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سرمایه گذاری Speak Land از OpenAI برای گسترش پلت فرم یادگیری زبان •

این سرمایه گذاری توسط زیمنس Healthineers چندین سال طول می کشد و 100 شغل جدید ایجاد می کند که 65 نفر از آن ها دارای نقش های مهندسی سطح بالا هستند که متخصص در ، یادگیری ماشین، مهندسی نرم افزار، مهندسی سیستم ها و علم داده هستند. این کار تیم مهندسی موجود را بیش از دو برابر خواهد کرد و سایت را به یک مرکز نوآوری، دانش رو به رشد، ارائه فرصت‌های آموزشی جدید و توسعه مجموعه‌ای از تخصص در فناوری سنجش ایمنی تبدیل می‌کند.

دکتر دنیس گیلبرت، رئیس بخش تحقیق و توسعه زیمنس Healthineers Diagnostics، گفت: “سرمایه گذاری در Swords بر تخصص موجود ما در تولید مراقبت های بهداشتی استوار خواهد شد و تمرکز تحقیق و توسعه حیاتی را اضافه می کند. همکاری با IDA ما را قادر ساخته است تا به روش هایی پیش برویم که در غیر این صورت امکان پذیر نبودند و به ما اجازه می دهد تا در مراقبت های بهداشتی پیشگام باشیم و به بیمارستان ها و آزمایشگاه ها در سراسر جهان کمک کنیم تا بیماری را به طور مؤثرتر و کارآمدتر تشخیص دهند.”

Fred O'Brien، معاون تولید و مدیر عامل Swords for Siemens Healthineers، افزود: “این یک فرصت هیجان انگیز برای ما است تا یک محیط تحقیقاتی کارآفرینانه ایجاد کنیم، در حالی که از قدرت و وسعت همه چیزهایی که زیمنس Healthineers ارائه می دهد استفاده می کنیم. این ویژگی تیم موجود را برجسته می‌کند و با این سرمایه‌گذاری، ما مرکزی از مهندسان و محققان ماهر و با تجربه ایجاد خواهیم کرد که دامنه مشاغل را در منطقه گسترش می‌دهد.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Capvis برای به دست آوردن منافع اکثریت در Schurter

مری باکلی، مدیر عامل موقت IDA ایرلند، اظهار داشت: “اعلام سرمایه گذاری امروز توسط زیمنس Healthineers یک خبر فوق العاده است و نشان دهنده تعهد مداوم این شرکت به ایرلند است، جایی که 57 سال در دوبلین حضور داشته است. ما از برنامه های این شرکت برای ایجاد 100 دستگاه جدید استقبال می کنیم. مشاغل در زمینه تحقیق و توسعه و ما برای زیمنس Healthineers آرزوی موفقیت داریم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qrC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *