سازنده ایمپلنت و ابزار MatOrtho امکانات EDM سیم برش را ارتقا داده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک جفت مرکز ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی (EDM) منسوخ شده در تولیدکننده ایمپلنت ارتوپدی و ابزار جراحی مرتبط با آن MatOrtho با یک U6 HEAT جدید از Makino، ژاپن جایگزین شده است.

دستگاه فرسایش سیم CNC در اواخر مارس 2023 توسط NCMT، انحصاری نمایندگی فروش و خدمات در بریتانیا برای سازنده ماشین، در مرکز تولید MatOrtho در Leatherhead نصب شد.

دیوید شاند، مدیر عملیات MatOrtho گفت: “ماشین جدید فرسایش سیم Makino از NCMT ظرفیت تولید ابزار ما را به میزان قابل توجهی در مقایسه با دو ماشینی که جایگزین می کند افزایش می دهد. دقت و سرعت دستگاه به ما این امکان را می دهد که نیازهای تحقیق و توسعه و پشتیبانی خود را برآورده کنیم. این آخرین سرمایه‌گذاری قابل توجه MatOrtho در زمان مهمی در تحول شرکت انجام می‌شود، زیرا برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد پایگاه مشتریان ما در سراسر جهان گسترش می‌یابد.”

Makino به دلیل کیفیت ساخت ماشین و خدمات دریافتی در طول فرآیند فروش، تا آموزش در مرکز فنی NCMT در کاونتری، در اولویت نسبت به سایر برندها قرار گرفت. یکی دیگر از جنبه های مهم، عملکرد سازگار با محیط زیست U6 HEAT بود که هزینه های اجرایی پایینی به خصوص در رابطه با کاهش مصرف سیم دارد. شاند افزود که این به انتقال شرکت به سمت ردپای خالص کربن صفر کمک می کند، به خصوص که اکنون تنها یک دستگاه EDM انرژی می گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر با eToro همکاری می کند تا اطلاعات سهام و رمزارز را در زمان واقعی نشان دهد

Jon Marshall از NCMT، مدیر فروش Makino EDM UK South گفت: “Makino U6 HEAT برای تولید با عملکرد بالا طراحی شده است که همراه با دقت ذاتی دستگاه، آن را برای نیازهای MatOrtho برای تولید و تحقیق مناسب می کند.

معامله با Paul Clancy، مدیر مهندسی تولید آنها و کل تیم در طول این فرآیند بسیار خوشحال کننده بوده است و ما در NCMT مشتاقانه منتظر کمک به MatOrtho در سرمایه گذاری های آینده آن هستیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Iozhdi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *