ساعت هوشمند Fire-Bott Talk Ultra با 123 حالت ورزشی و تماس بلوتوث

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Fire-Bolt، یک شرکت هندی فناوری پوشیدنی، جدیدترین ساعت خود را به بازار عرضه کرد Fire-Bott Talk Ultra، در هند. ساعت هوشمند جدید با 123 حالت ورزشی، تماس و مجموعه ای از ویژگی های دیگر ارائه می شود که آن را برای علاقه مندان به تناسب اندام و ورزشکاران یکسان ضروری می کند.

Fire-Bott Talk Ultra مجهز به یک صفحه نمایش رنگی 1.4 اینچی که اطلاعاتی را در زمان واقعی در مورد فعالیت پوشنده ارائه می دهد. همراه است 123 حالت ورزشیاز جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و موارد دیگر، که می‌تواند طیفی از معیارهای تناسب اندام مانند گام‌های برداشته شده، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و موارد دیگر را ردیابی کند. این ساعت هوشمند همچنین دارای یک مانیتور ضربان قلب است که داده‌های بی‌درنگ در مورد ضربان قلب کاربر ارائه می‌دهد و آن را برای نظارت بر سطح تناسب اندام ایده‌آل می‌کند.

یکی از ویژگی های کلیدی Fire-Bott Talk Ultra آن است قابلیت تماس بلوتوث ساعت هوشمند را می توان با یک جفت کرد و به کاربر اجازه می دهد مستقیماً از مچ دست خود تماس برقرار کرده و دریافت کند. همچنین از پخش موسیقی پشتیبانی می کند، بنابراین کاربران می توانند هنگام ورزش به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نوآوری سلامت: تابش نور بر پرتوهای Tutum Medical

Fire-Boltt Talk Ultra در برابر آب مقاوم است و عمر باتری بالایی دارد و آن را برای فعالیت های خارج از منزل و ورزش ایده آل می کند. همچنین دارای یک ویژگی یادآوری بی تحرک است که به کاربران هشدار می دهد زمانی که برای مدت طولانی غیرفعال بوده اند و به ترویج یک سبک زندگی سالم و فعال کمک می کند.

Fire-Bott Talk Ultra موجود است در هند به قیمت 96 دلار و دارای 12 ماه گارانتی می باشد. با طیف وسیعی از ویژگی‌های خود، از جمله حالت‌های ورزشی و تماس بلوتوث، ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می‌دهد و برای هر کسی که به دنبال ساعت هوشمندی است که هم کاربردی و هم مقرون به صرفه باشد، انتخابی عالی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sHY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *