سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به دنبال رد اکثر اتهامات ایالات متحده علیه خود است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به دنبال رد اکثر اتهامات ایالات متحده علیه خود است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بر اساس اسناد دادگاه، مدیر عامل و بنیانگذار سابق FTX، سام بنکمن-فرید، درخواست مقدماتی برای رد 10 مورد از 13 اتهام علیه وی ارائه کرده است.

Bankman-Fried قبل از محاکمه مورد انتظارش در ماه اکتبر به اتهام کلاهبرداری از طریق سیم، توطئه برای ارتکاب پولشویی و توطئه برای سوء استفاده از وجوه مشتریان، در خانه والدینش در پالو آلتو، کالیفرنیا در بازداشت خانگی است.

او همچنین از سوی کمیسیون SEC و CFTC به دلیل اتهامات مشابه، و همچنین دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک به اتهام رشوه دادن به مقامات چینی “حداقل 40 میلیون دلار” مواجه است.

در پرونده روز دوشنبه، وکلای بانکمن-فرید از شرکت حقوقی کوهن و گرسر به دنبال رد توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم و اتهامات کلاهبرداری بانکی هستند.

وکلا همچنین به دنبال رد چند اتهام دیگر از جمله اتهامات رشوه و مشارکت سیاسی هستند.

با این حال، وکلای او به سه اتهام اعتراض نکردند: تبانی برای ارتکاب کلاهبرداری اوراق بهادار، کلاهبرداری اوراق بهادار و تبانی برای ارتکاب پولشویی.

در ماه ژانویه، بانکمن-فرید نسبت به هشت فقره اتهامات جنایی ایالات متحده بیگناه شد. این تصمیم، در کنار این درخواست پیش از محاکمه، می تواند به یک نبرد حقوقی طولانی تبدیل شود.

در اواخر دسامبر، گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX و CTO سابق، و کارولین الیسون، مدیرعامل Alameda Research، هر دو به اتهامات جنایی فدرال در رابطه با سقوط FTX اعتراف کردند. این دو همچنین با مجازات های مدنی از سوی SEC و CFTC در کنار اتهامات جنایی روبرو هستند.

وانگ و الیسون قصد دارند با دادستان ها همکاری کنند و با توجه به روابط نزدیک آنها با Bankman-Fried و FTX و صندوق تامین ارز دیجیتال وابسته به آن، Alameda، شاهدان اصلی خواهند بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GmsAYC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *